Madop ZR 160
Re: Koupě ZR 160
ehm... myslim, ze jooo moje uz ma 10rokov a zatim sa drzi
Re: Koupě ZR 160
No, po pravdě není to žádná sláva... je potřeba rozhodně korozi předcházet a ošetřit všechna exponovaná místa..... osobně doporučuju přetmelit spoje plechů, hlavně v lemech podběhů.....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ZR 160
No, R25 z let okolo 2001 začínají chytat lišej ... pomalu, ale jistě. Ověřeno nejméně na 3 exemplářích. Kritická místa: lemy zadních blatníků, dveře kufru (kolem skla a tlačítka otevírání), přední blatníky kolem blinkrů, okolo čelního skla. A to je jen to, co je vidět zvenku. ZR na tom budou samozřejmě stejně.
Re: Koupě ZR 160
Tak ZR už je doma viz. foto. Zatim spokojenost až na první defekt, kdy mi na dálnici uletěla maska chladiče při cestě z bazaru domu. Přežila jen je dost poškrábaná. Pak mě zajímá teplota motoru. Někde jsem tu o tom něco četl, ale nějak jsem se v tom nevyznal. Jde o to jestli je normální, že se motor rychle ohřeje cca 1km jízdy možná i dřív. Teplota se drží lehce pod půlkou, ani když mu naložim nestoupne. Pokud po jízdě sáhnu na kapotu nebo motor je neuvěřitelně horký i po pomalé jízdě. Pomohlo by to přesunutí termostatu? Nebo to má jiný účel?
P.S. Mám první benzínový auto tak se mi nesmějte za blbý dotazy.Dík
P.S. Mám první benzínový auto tak se mi nesmějte za blbý dotazy.Dík
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160
Re: Koupě ZR 160
Rychlý ohřev, zvlášť v tomhle počasí je v pořádku.
Připomínám doporučení výrobce k olejové náplni - u verze VVC nepoužívat oleje 5W-30 s ACEA A1 (tzv. lehkoběžné).
Původní specifikace je pro naše klima - viskozita 10W-40, výkonnost - API SH,SJ , ACEA A2,A3.
Možná , kdyby jsi jezdil střelbu, dlouhou štreku po dálnici naplno, obzvlášt v tomhle horkém počasí bych použil olej s letním číslem 50....
Vyvaroval bych se i olejů API SM a vyšších, a mimo ACEA A1 i ACEA A5 - jsou už dost ekologické....
Připomínám doporučení výrobce k olejové náplni - u verze VVC nepoužívat oleje 5W-30 s ACEA A1 (tzv. lehkoběžné).
Původní specifikace je pro naše klima - viskozita 10W-40, výkonnost - API SH,SJ , ACEA A2,A3.
Možná , kdyby jsi jezdil střelbu, dlouhou štreku po dálnici naplno, obzvlášt v tomhle horkém počasí bych použil olej s letním číslem 50....
Vyvaroval bych se i olejů API SM a vyšších, a mimo ACEA A1 i ACEA A5 - jsou už dost ekologické....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Koupě ZR 160
ten rychly ohrev je veru v poriadku pri tomto pocasi, mam to tak podobne v zime uz auto do 5 min fuka letny vzduch, velmi prijemna vec tak teda prajem vela spokojnych kilometrov
Re: Koupě ZR 160
Trundo, neblbni furt s tím preventivním měněním těsnění - pokud něco funguje, nehrabu se do toho - tohle je přesně ten případ.
Rozvody(minimálně řemeny) to ano, ale těsnění ne - stačí hlídat stav náplní, projít hadice, jestli jsou OK.
Nehledě na to, že kdyby mu to nedělal slušný mechanik, nadělá víc škody...
Rozvody(minimálně řemeny) to ano, ale těsnění ne - stačí hlídat stav náplní, projít hadice, jestli jsou OK.
Nehledě na to, že kdyby mu to nedělal slušný mechanik, nadělá víc škody...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Koupě ZR 160
Díky za radu ohledně ohřevu i oleje. Ale tesnění vyměnim i s rozvody a pumpou, ten motor neni úplně čistej.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160
Re: Koupě ZR 160
Co není čísté ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Koupě ZR 160
Motor je pod hlavou a pod víky ventilů od oleje, to není čisté.
Rover 220 coupé turbo, MG ZR 160
Re: Koupě ZR 160
To mam taky. Prosakuje to pod vikem, ale nebylo by jednoduche to pretesnit. Nechavam to byt a pred technickou umyju. Olej temer neubyva a to je hlavni...
Co jsem koukal minuly rok na MRD, tak to maji skoro vsichni s nasi radou motoru. Takze zavada neni ve vasem prijimaci - no, je to proste bezne...
Co jsem koukal minuly rok na MRD, tak to maji skoro vsichni s nasi radou motoru. Takze zavada neni ve vasem prijimaci - no, je to proste bezne...
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW
Re: Koupě ZR 160
Neříkám Karle, že je nutný to měnit, když je motor suchý.... to bych se na to taky vybodl...
No Míro, jak jsi viděl, když je motor dobře udělaný, tak vydrží být dlouho suchý.... nicméně ty těsnící materiály stárnou a po nějaké době to prostě sáknout začne... a hodí se to přetěsnit, protože motor od oleje je pěknej hnus...
No Míro, jak jsi viděl, když je motor dobře udělaný, tak vydrží být dlouho suchý.... nicméně ty těsnící materiály stárnou a po nějaké době to prostě sáknout začne... a hodí se to přetěsnit, protože motor od oleje je pěknej hnus...
Re: Koupě ZR 160
Když je to suché, znamená to, že uvnitř už není žadný olej
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ZR 160
Dokud je to mastný, tak to maže
Re: Koupě ZR 160
navážu na toto téma...
Znáte někdo tohle auto? http://auto.bazos.cz/inzerat/26223847/M ... KW2003.php
a rovnou se zeptám, odkud je nejlepší brát díly na MG? Zejména mě zajímají rozvody...
Díky moc
Znáte někdo tohle auto? http://auto.bazos.cz/inzerat/26223847/M ... KW2003.php
a rovnou se zeptám, odkud je nejlepší brát díly na MG? Zejména mě zajímají rozvody...
Díky moc