
MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
No dívej mám od Lenhama najeto nějakých 200 km +/- Jestli chceš tak přijeď tu kapotu zvednout ty. Já do toho nejdu 

MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Ale chtěl jsem tu rozvířit debatu o tom. Jaké gumy na léto? Jezdí tu všichni na Pilotech? Já to koupil na nějakých TOYO papučích, ale ty už měly nejlepší léta dávno za sebou, tak asi nejsem nějak vhodný člověk na to je nějak hodnotit, ale přemýšlel jsem, po čem sáhnout na příští sezonu a rád si poslechnu nějaké zkušenosti a nechám si poradit 

MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Jedině Pilot Sport 4 .... možná bych zkusil 5
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Tak co už jsi to otevřel? Nenapinej 

Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Mě to taky zajímá, jenže on se bojí tam podívat
Přitom o co mu jde, když nemá problém po měsíci měnit opakovaně těsnění pod hlavou...

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Možná už zjistil že jsem mu raději ustřihl lanko od kapoty 

Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Čéče... ty už nějaké zkušenosti asi máš, že máš takové geniální metody, jak se zbavit otravného zákazníka 

-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Tak od výměny těsnění pod hlavou
něco přes 400 km, teda od té druhé výměny
, jsem tu haupnu otevřel. Čumím do expaznky jak puk a tam nic... Nic tam nechybělo, ani kapka, hladina hezky na rysce. Ale minule to začlo ubývat taky až po druhé kontrole pod kapotou, takže to otevřu až na jaře, až budu dělat olej. Ostřikovače radši dolívat nebudu 



MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Tak jestli sis to nespletl s nádobkou na brzdovku, tak pak gratuluji
Všem zúčastněným se do jara ulevilo 


-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Tak mám aspoň čas na červeného ďábla 

-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Dneska měl červený ďábel
krásný počasí na projíždku
Zelený mi už dá snad pokoj, protože jsem dnes konečně zazimoval ZS a umístil ho do relativního sucha a hlavně je zavřený pod střechou, takže mě čekají srandy tam. Výfuk, ABS, natáčení světlometů, zadní brzdy. No snad nebudu muset otravovat Trundu, nebo zakládat nový vlákno do ZS tématu
Ale do března/dubna času dost. Tak pak jen otevřu autu deníček a povídání o tom, jak sem při odstraňování 4 problémů vytvořil dalších 10, na to jsem expert






MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Tys ještě nezaložil téma pro ZSo? Vostudo! 

-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Až dopíšeš aktualizaci k tvé černé kataně



MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte čer 25, 2024 8:58
Re: MG ZR 160, 2002 - Plecháčova žába
Pokračujem v objevování
Tak se to stalo po půl roce znovu. Rožnulo se při jedné cestě grilované kuře. Od původního majitele vím, že měl menší problém s bohatou směsí na volnoběh a při delší trase se mu to kuře rožlo, diag. hlásila bohatou směs, smazal a jezdilo se bez problému.
Tak sem to napíchl na MEMS Mapper a chyby
P1316 - Cylinder Block Misfire Causing Increased Emissions
P0420 - Catalytic Converter Catalyst General Failure
Tak jsem vzal NTB, napíchnul jednotku a jal se testovat. Když tedy zvýšené emise, tak co dělají Lambdy? Jel jsem pořádně prohřát auto, během toho si sbíral jiný data a pak jsem to nechal cvakat na volnoběh a pak si manuálně nastavil asi 3000 otáček a lambdy dělaly tohle.
Neměla by lambda za katem vykazovat daleko stabilnější napětí při tom volnoběhu?OK, možná se mi nějak klepala noha(nemyslím si, že by se to propsalo), ale nemělo by to napětí běhat někde kolem 0,5 V? Měřil jsem něco zle? Jinak misfire count - 0. Napadá někoho po čem jít, co zkusit? Kdyby byla vadná cívka nebo něco, čekal bych, že se ten misfire objeví trochu častěji, než jednou za půl roku a nebo podle bývalého majitele "při delší cestě vkuse" ne? Přemýšlím zle?
Jinak jako bonus jsem změřil, jak dlouho trvá, v tomto počasí, než se zahřeje olej v porovnání s vodou, ať víte, od kdy tomu dávat na prdel!
Tak se to stalo po půl roce znovu. Rožnulo se při jedné cestě grilované kuře. Od původního majitele vím, že měl menší problém s bohatou směsí na volnoběh a při delší trase se mu to kuře rožlo, diag. hlásila bohatou směs, smazal a jezdilo se bez problému.
Tak sem to napíchl na MEMS Mapper a chyby
P1316 - Cylinder Block Misfire Causing Increased Emissions
P0420 - Catalytic Converter Catalyst General Failure
Tak jsem vzal NTB, napíchnul jednotku a jal se testovat. Když tedy zvýšené emise, tak co dělají Lambdy? Jel jsem pořádně prohřát auto, během toho si sbíral jiný data a pak jsem to nechal cvakat na volnoběh a pak si manuálně nastavil asi 3000 otáček a lambdy dělaly tohle.
Neměla by lambda za katem vykazovat daleko stabilnější napětí při tom volnoběhu?OK, možná se mi nějak klepala noha(nemyslím si, že by se to propsalo), ale nemělo by to napětí běhat někde kolem 0,5 V? Měřil jsem něco zle? Jinak misfire count - 0. Napadá někoho po čem jít, co zkusit? Kdyby byla vadná cívka nebo něco, čekal bych, že se ten misfire objeví trochu častěji, než jednou za půl roku a nebo podle bývalého majitele "při delší cestě vkuse" ne? Přemýšlím zle?
Jinak jako bonus jsem změřil, jak dlouho trvá, v tomto počasí, než se zahřeje olej v porovnání s vodou, ať víte, od kdy tomu dávat na prdel!


MG ZS 180 2.5 V6
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi
MG ZR 160 1.8 VVC
Audi A3 1.9 TDi