Tak vzhledem k tomu, že tam bylo dělané těsnění pod hlavou a rozvody, tak pokud to nebylo udělané špatně, tak tohle řešit nemusíš. Takže pak leda zjistit stav brzd, výfuku a spojky... chce to vidět, ale nemusela by to být špatná volba. Samozřejmě pak záleží na kosmetickém stavu a už bude taky potřeba hledět po korozi, protože tyhle autka už začínají celkem dost reznout. V případě koupi udělat hned nástřik podvozku a dutin, přetmelit lemy a další spoje plechů.... to už jsou ale věci, které se dají řešit postupně ve volném čase

U tohohle kousku by ses snad s kompletním servisem do 20 tis. vešel..... jo no pak samozřejmě stav podvozku. Tlumiče na těch tvrdých pružinách a velkých kolech moc dlouho nevydrží. Spodní ramena vydrží celkem dlouho a čepy na řízení jsou korunové položky. Zbývají pak uložení a kosti stabilizátoru, což taky není žádná hrůza, protože to jsou čepy v gumových uloženích.