Foto:
Výrobní specifikace:
vin_sequence 660917
off_assembly_date Wednesday, 8th May 2002 @ 15:21:34
model ZR
variant 160
num_doors 3
paint_code LQW
sales_model_derivative_desc MG ZR 160 3 Door 1.8vvc 160ps
sequence_number 1
home_export EXPORT
cicode M3053
country ITALY
exterior_paint Anthracite Metallic
interior_trim Ash / Red / Green - Red Insert
engine KSER 1800vvc 160 Bhp
trimlevel M2
bodytype 3DR
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year INTRO
Současná konfigurace:
... kromě standardu...
+ Polyuretanové silentbloky na předních podélných ramenech v přední nápravnici, silentblok pod kulisou řazení
+ Upgrade kardanu řazení od Šeby
+ Převodovka se samosvorným diferenciálem Torsen (z Rover 620 Ti)
+ Odlehčený setrvačník TTV Racing
+ Nerezový zadní díl výfuku Janspeed XPower + vybroušené sváry ve vstupech svodů
+ Lehčí 17" kola Enkei WAKASA - barva titanová lesklá (na zimu origo 16")
+ Vrtané kotouče nevím jaké - jdou do šrotu, protože to jsou nějaké nefunkční šmejdy
Aktualizovaná konfigurace (stav k 27.6.2024):
+ Trojblik
+ Vyjma výparníku vykuchaná klima, tedy kratší řemen a pouze alternátor
+ Vyhřívání sedačky řidiče - mojí zadele

+ Opletené brzdové hadice HEL
+ Polyuretany v předních příčných ramenech a v uložení stabilizátoru.
+ Přepínání mezi dvěmi mapami skrytě přes tlačítko klimatizace. Jedna mapa origo, druhá původní nějak upravená, mnou upravená s připrdnutím do výfuku

+ Kouřová přední směrová světla