MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nadešel čas založit téma a postupně se tu rozepsat, jak to s tímto autem bylo. Jako že toho bylo hodně, auto mě stálo kromě nesmyslných peněz i nemalé nervy. Ale protože se zdá, že si to tak nějak sedlo a moje naštvanost mírně opadla, tak musím hodit na "papír" co všechno se na autě řešilo dokud to mám v hlavě. Rozhodím to tu do několika příspěvku, tak tento první věnuji...
Foto:
Výrobní specifikace:
vin_sequence 660917
off_assembly_date Wednesday, 8th May 2002 @ 15:21:34
model ZR
variant 160
num_doors 3
paint_code LQW
sales_model_derivative_desc MG ZR 160 3 Door 1.8vvc 160ps
sequence_number 1
home_export EXPORT
cicode M3053
country ITALY
exterior_paint Anthracite Metallic
interior_trim Ash / Red / Green - Red Insert
engine KSER 1800vvc 160 Bhp
trimlevel M2
bodytype 3DR
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year INTRO
Současná konfigurace:
... kromě standardu...
+ Polyuretanové silentbloky na předních podélných ramenech v přední nápravnici, silentblok pod kulisou řazení
+ Upgrade kardanu řazení od Šeby
+ Převodovka se samosvorným diferenciálem Torsen (z Rover 620 Ti)
+ Odlehčený setrvačník TTV Racing
+ Nerezový zadní díl výfuku Janspeed XPower + vybroušené sváry ve vstupech svodů
+ Lehčí 17" kola Enkei WAKASA - barva titanová lesklá (na zimu origo 16")
+ Vrtané kotouče nevím jaké - jdou do šrotu, protože to jsou nějaké nefunkční šmejdy
Aktualizovaná konfigurace (stav k 27.6.2024):
+ Trojblik
+ Vyjma výparníku vykuchaná klima, tedy kratší řemen a pouze alternátor
+ Vyhřívání sedačky řidiče - mojí zadele (mám v zimě rád teplo na záda)
+ Opletené brzdové hadice HEL
+ Polyuretany v předních příčných ramenech a v uložení stabilizátoru.
+ Přepínání mezi dvěmi mapami skrytě přes tlačítko klimatizace. Jedna mapa origo, druhá původní nějak upravená, mnou upravená s připrdnutím do výfuku a zvýšeným volnoběhem.
+ Kouřová přední směrová světla
Foto:
Výrobní specifikace:
vin_sequence 660917
off_assembly_date Wednesday, 8th May 2002 @ 15:21:34
model ZR
variant 160
num_doors 3
paint_code LQW
sales_model_derivative_desc MG ZR 160 3 Door 1.8vvc 160ps
sequence_number 1
home_export EXPORT
cicode M3053
country ITALY
exterior_paint Anthracite Metallic
interior_trim Ash / Red / Green - Red Insert
engine KSER 1800vvc 160 Bhp
trimlevel M2
bodytype 3DR
manual_auto M
hand_of_drive LHD
model_year INTRO
Současná konfigurace:
... kromě standardu...
+ Polyuretanové silentbloky na předních podélných ramenech v přední nápravnici, silentblok pod kulisou řazení
+ Upgrade kardanu řazení od Šeby
+ Převodovka se samosvorným diferenciálem Torsen (z Rover 620 Ti)
+ Odlehčený setrvačník TTV Racing
+ Nerezový zadní díl výfuku Janspeed XPower + vybroušené sváry ve vstupech svodů
+ Lehčí 17" kola Enkei WAKASA - barva titanová lesklá (na zimu origo 16")
+ Vrtané kotouče nevím jaké - jdou do šrotu, protože to jsou nějaké nefunkční šmejdy
Aktualizovaná konfigurace (stav k 27.6.2024):
+ Trojblik
+ Vyjma výparníku vykuchaná klima, tedy kratší řemen a pouze alternátor
+ Vyhřívání sedačky řidiče - mojí zadele (mám v zimě rád teplo na záda)
+ Opletené brzdové hadice HEL
+ Polyuretany v předních příčných ramenech a v uložení stabilizátoru.
+ Přepínání mezi dvěmi mapami skrytě přes tlačítko klimatizace. Jedna mapa origo, druhá původní nějak upravená, mnou upravená s připrdnutím do výfuku a zvýšeným volnoběhem.
+ Kouřová přední směrová světla
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
... zde bude...
Jak to bylo s koupí a v jakém stavu bylo auto:
Jak to bylo s koupí a v jakém stavu bylo auto:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
... zde bude...
Co vše se na autě doposud udělalo:
Co vše se na autě doposud udělalo:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
To mi ty tvé úpravy budeš muset všechny vysvětlit páč vůbec nerozumím krom kol a výfuku na co jsi tohle všechno dělal
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Kola, výfuk a odlehčený setrvačník tam byl, když jsem to koupil. Ještě tam byla ta 65mm škrtící klapka, která musela ven. No a polyuretany a převodovku se samosvorem jsem přesypal z Kupéčka.
Výfuk je opravdu luxusní - s origo katem a standardním středem s tlumičem to má takový hodně decentní brumlavý zvuk. Kdybych chtěl trošku drsnější zvuk, tak mám ještě střed bez tlumiče. Kola jsou o něco lehčí, než origo 17", jsou moc pěkný, ale bohužel dvě už celkem hnusně olézají. Myslím, že mají ET 40, tak je auto trošku rozkročený. Lehký setrvačník je pro můj jízdní styl fajn věc. Jezdím cestičkami, kde velice málo jedu setrvale konstantní rychlostí, takže lepší pružnost motoru opravdu vítám. Nejvíce je to znát při akceleraci z menších rychlostí.
Samosvor je návykovka... bohužel se mi zatím zdá, že s podvozkem RFa si ho neužiju tolik, co v Kupéčku.
Jinak letmo... dnes jsem vyměnil přední vrtané nesmyslné brzdy za nové kotouče a desky ATE, nalil Millers Oil NanoDrive 10W40 (mňami mňam) a přezul na letní... Zadní kotouče budu muset objednat i s deskami, protože ty dělají největší kravál.
Většinu dne jsem makal na Kupéčku, abych ho dal do provozuschopného stavu.
Výfuk je opravdu luxusní - s origo katem a standardním středem s tlumičem to má takový hodně decentní brumlavý zvuk. Kdybych chtěl trošku drsnější zvuk, tak mám ještě střed bez tlumiče. Kola jsou o něco lehčí, než origo 17", jsou moc pěkný, ale bohužel dvě už celkem hnusně olézají. Myslím, že mají ET 40, tak je auto trošku rozkročený. Lehký setrvačník je pro můj jízdní styl fajn věc. Jezdím cestičkami, kde velice málo jedu setrvale konstantní rychlostí, takže lepší pružnost motoru opravdu vítám. Nejvíce je to znát při akceleraci z menších rychlostí.
Samosvor je návykovka... bohužel se mi zatím zdá, že s podvozkem RFa si ho neužiju tolik, co v Kupéčku.
Jinak letmo... dnes jsem vyměnil přední vrtané nesmyslné brzdy za nové kotouče a desky ATE, nalil Millers Oil NanoDrive 10W40 (mňami mňam) a přezul na letní... Zadní kotouče budu muset objednat i s deskami, protože ty dělají největší kravál.
Většinu dne jsem makal na Kupéčku, abych ho dal do provozuschopného stavu.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nikdy...... NIKDY!!!! ... nekupujte auto s písmenem U v SPZ. Tedy aspoň ne od někoho, kdo nebyl dlouhodobým majitelem.
Nevím kdy budu mít nervy na to sem vypsat celý seznam prasečin napáchaných na tomhle autě.
Zítra se chystám odkrýt další hromadu míst parádně zamaskovaných silikonem.
Nevím kdy budu mít nervy na to sem vypsat celý seznam prasečin napáchaných na tomhle autě.
Zítra se chystám odkrýt další hromadu míst parádně zamaskovaných silikonem.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Napinas mne jak maly trenky
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Omlouvám se.... vždy jsem se tu rozepisoval, ale u tohohle auta jsem se tak vypekl, že na to prostě nemám síly o tom, jaký je to děs, nějak detailně psát. Auto bude muset odsloužit ještě aspoň 4 roky a pak ho bez milosti rozeberu, protože k němu nezískávám žádný vztah tím, jak mě neskutečně seje..
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak budu potřebovat radu kdo kde a jak mi to svaří. Zjistil jsem, že puknul ze dvou třetin svár mezi katalyzátorem a výstupní trubkou. A běžným COčkem to nepůjde svařit, protože výstupní trubka je v originálu z nerezi (magnet na ni nechytá, kdežto na katalyzátor ano). Na prd je to, že vyndat ten díl je dost vopruz kvůli tomu, že budu muset oddělat sedačku, abych vypojil zadní lambdu
Chápu že tomu dílu nedělá dobře to, že nemá klasický vlnovej a navíc to dostává celkem prdy od toho, jak mám odlehčený setrvačník a motor sebou v reakci na plyn dost škube.
Chápu že tomu dílu nedělá dobře to, že nemá klasický vlnovej a navíc to dostává celkem prdy od toho, jak mám odlehčený setrvačník a motor sebou v reakci na plyn dost škube.
-
- Příspěvky: 2369
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Normalně CO ckem to taky pujde,ale nejlepe Corgonem ne argonem
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Vařiljsem čstej nerez taky normál COčkem a vaří se to pěkně.Jen to pořádně očistit.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No se sousedem jsme to zkoušeli a děsně to prskalo a nechytalo se to. Jenže víš jak.... zkoušeli jsme to dole pod autem s odpojeným středovým dílem (budiž blahoslaveny nerezové šrouby a matice ) a timhle dílem svěšeným mírně dolů v rámci toho, co dovolil kloub pod svody. Takže přístup na prd, kosa jak prase (bo venku v průjezdu do dvora). Předpoklad byl takový, že to bude šup šup a nebyl na to čas. Tak jsem akci ukončil.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
V sobotu bylo teplíčko, tak byly příhodné podmínky první díl s katem vymontovat. Na původním díle s vevařeným druhovýrobním katem jsme zavařili dírky ve svárech, kterýma to sálo vzduch (proto to taky možná kdysi ukazovalo chybu na lambdě) a šoupl jsem ho tam. Zdá se, že první lambda je OK, tak to je hlavní. Druhou mám nezapojenou, protože má ušmiklý drát, ale dočasně to ničemu nevadí. S tímhle katem to má takový ostřejší zvuk, hůř to asi nejede, jestli ne spíš lépe Origo díl je u švagra, který mi prasklý svár zavaří a třeba na jaře to zase vyměním.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak jsem měl dneska volný den a tak možnost se pověnovat i ZRu. V první řadě jsem očistil brzdové kotouče, na kterých mi ohnila přes zimu barva na unašeči a začaly hnít. Ošmirgloval jsem a natřel hammeritkou. Tak snad se to moc nespálí. Nemám rád, když je to ohnilé, tak takto jsem spokojen
Dále jsem barvou a štětečkem zamaloval poškrábaný zadní nárazník, který jsem v zimě ohobloval o betonový sloupek plotu. Tak takto tam aspoň nesvítí ve škrábancích šedý základ. Časem to ještě rozbrousím a rozleštím a peču na to
Prošel jsem podvozek, jestli tam nejsou vůle. Objevil jsem jen to, že se roztekla guma uložení stabíku. Na stabík stříká olej co sákne z převodovky a po něm stéka na uložení. Gumu jsem vyměnil a uložení jsem vyvložkoval měděným plechem, abych zmenšil vůli.
No a Vojtík mi zase šlapal pedál a pomohl mi propláchnout přední brzdy a odvzdušnit. No na jedné straně mi přišlo, že z tama letělo fest bublinek. Tak třeba to začne trošku brzdit
Ještě mě čeká před MiniRaceDay vyměnit olej. Šoupnu tam průchozí středový výfuk, ať je prča a polaboruju s jiným boxem sání. A pořád špekuluji jak snížit zadní podvozek. Na okruh je to koza vysoká.
Dále jsem barvou a štětečkem zamaloval poškrábaný zadní nárazník, který jsem v zimě ohobloval o betonový sloupek plotu. Tak takto tam aspoň nesvítí ve škrábancích šedý základ. Časem to ještě rozbrousím a rozleštím a peču na to
Prošel jsem podvozek, jestli tam nejsou vůle. Objevil jsem jen to, že se roztekla guma uložení stabíku. Na stabík stříká olej co sákne z převodovky a po něm stéka na uložení. Gumu jsem vyměnil a uložení jsem vyvložkoval měděným plechem, abych zmenšil vůli.
No a Vojtík mi zase šlapal pedál a pomohl mi propláchnout přední brzdy a odvzdušnit. No na jedné straně mi přišlo, že z tama letělo fest bublinek. Tak třeba to začne trošku brzdit
Ještě mě čeká před MiniRaceDay vyměnit olej. Šoupnu tam průchozí středový výfuk, ať je prča a polaboruju s jiným boxem sání. A pořád špekuluji jak snížit zadní podvozek. Na okruh je to koza vysoká.
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ahoj.
Co pneumatiky, věrně slouží? Jsi s nimi spokojen?
Co pneumatiky, věrně slouží? Jsi s nimi spokojen?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS