MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob úno 22, 2014 10:06

Na tom něco je, že člověk se vzrůstajícím hlukem motoru a výfuku má pocit, že to jede líp. Mám to tak po výměně výfuku taky ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob úno 22, 2014 18:30

Já to myslel ale obráceně :D že mi už to pak řve nahoře tolik, že mě to nebaví poslouchat, kdežto to jeho Ti točíš točíš a pořád je ticho 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » sob úno 22, 2014 19:59

Špatně jsem to asi napsal, mě to po výměně rozpadlého výfuku za nový ztichlo a ztrátu výkonu cítím jen pocitově, jinak si myslím, že to jede stejně 8). Zkus dát zpět použitelný výfuk odpovídající průměru a bude to dobrý ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 23, 2014 10:19

Já koupil z UK origo zadní díl, ale jak jsem ten výfuk asi 4x převařoval, tak už není zpětně kompatibilní, sice ho tam namontuješ a všechno sedí, jen se jakoby střední díl trochu nakroutí a v tý dýlce to způsobí že je opřenej v tunelu o ty krycí plechy, takže jsem ho zase vyndal, stejně bych určitě pořád přemýšlel nad tím, jestli se to turbo nemůže roztáčet trochu rychleji, když bude výfuk průchozí, takže teď je a vím, že jsem pro to teoreticky udělal nejvíc, co je v mých silách.
Tak jsem nahodil jiný vstřiky a včera při ranním startu to samý, tak jsem vyměnil ty nové svíce za staré z Turbáka, tak mi držte palce, za chvíli to jdu zkusit :?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned úno 23, 2014 17:14

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 23, 2014 19:28

S tím bych byl tuningářů král :roll: :lol:
Tak po výmeně svíček, pořád to samý, zítra půjčím kompresmetr a jdou se měřit tlaky chlat:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned úno 23, 2014 19:44

To bys sice byl král, ale ten zvuk od V8 bys prostě neměl, na tohle je čtyřvál v turbu krátkej :(
Jinak jsem fakt zvědavej, čím to nakonec bude :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned úno 23, 2014 21:03

ÁÁÁle, 2.0T čtyřvál je top 8)
No to já taky :lol: fakt jsem už v koncích s nápadama, kdyby to ddělalo aspoň pořád, ale dneska jsem najel snad 180km a dělalo to jenom ráno po startu :roll:
...celou dobu jsem se jenom usmíval :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od kremilekcz » pon úno 24, 2014 14:20

cus jen mně napadlo ale to už bude taky asi blbost, jestli jsi tam měnil hydloštely nebo ne, že by ti pravě utíkal tlak ventilama a po naplnění hydroštelů se to dá dohromady.
Otázka je jak to po ránu cvaká.

Jinak tak nesnáším zavady který jsou jen na chvilku a pak zmizí :roll:
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 24, 2014 20:54

Jen tak pro další inspiraci... T-Series nacpaná do Eliska :-D http://www.youtube.com/user/DJWilma/videos 385 kobylek :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 24, 2014 20:56

No to už je asi poslední možnost, jen nechápu jak by se to technicky provedlo, protože, kdyby to bylo jak píšeš, jenom by se ventily míň otevíraly, když by hydroštely nebyli naplněný. A oni by "měly" bejt vcajku, rozebíral jsem je a čistil, motor ani necvakne po startu, otázka je, jestli se třeba trochu nepřidíraj, než trochu začne řídnout olej :roll: Ani by mi to nevadilo, kdybych věděl, že se nestane, že se zadře úplně a buď pojedu na 3, nebo se to nejlépe potká a je vyřešíno :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

paci
Příspěvky: 437
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » pon úno 24, 2014 23:42

Dobrý skoro jak ta moje koncovka .. zrovna nebyl jiný poslední díl po ruce tak tam Jimi kopnul takovýho túňu a zvuk hustý asi to nafotím a pošlu

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od kremilekcz » stř úno 26, 2014 21:30

cus a jestě jedna blbost mně napadla zkusit vyměnit ECU

http://www.ecutesting.com/rover_common_ ... lures.html
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » stř úno 26, 2014 23:19

Néééé to je ECU z Turbáka, ten nikdy neměl problém!!!! Dneska jsem byl u Maredy a mám spárovanou tu původní, ale nespíná pumpu, proto se v ní někdo hrabal a asi proto byla spálená i pumpa v nádrži, někdo to celý neuvěřitelně sprasil :roll: No nic, pumpa bude spínaná ručně, než bude třeba jiná ECU 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » stř úno 26, 2014 23:45

A já tu pumpu obviňoval taky,ale ne kvůli ECU :?: . list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět