MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Na tom něco je, že člověk se vzrůstajícím hlukem motoru a výfuku má pocit, že to jede líp. Mám to tak po výměně výfuku taky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já to myslel ale obráceně že mi už to pak řve nahoře tolik, že mě to nebaví poslouchat, kdežto to jeho Ti točíš točíš a pořád je ticho
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Špatně jsem to asi napsal, mě to po výměně rozpadlého výfuku za nový ztichlo a ztrátu výkonu cítím jen pocitově, jinak si myslím, že to jede stejně . Zkus dát zpět použitelný výfuk odpovídající průměru a bude to dobrý
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Já koupil z UK origo zadní díl, ale jak jsem ten výfuk asi 4x převařoval, tak už není zpětně kompatibilní, sice ho tam namontuješ a všechno sedí, jen se jakoby střední díl trochu nakroutí a v tý dýlce to způsobí že je opřenej v tunelu o ty krycí plechy, takže jsem ho zase vyndal, stejně bych určitě pořád přemýšlel nad tím, jestli se to turbo nemůže roztáčet trochu rychleji, když bude výfuk průchozí, takže teď je a vím, že jsem pro to teoreticky udělal nejvíc, co je v mých silách.
Tak jsem nahodil jiný vstřiky a včera při ranním startu to samý, tak jsem vyměnil ty nové svíce za staré z Turbáka, tak mi držte palce, za chvíli to jdu zkusit
Tak jsem nahodil jiný vstřiky a včera při ranním startu to samý, tak jsem vyměnil ty nové svíce za staré z Turbáka, tak mi držte palce, za chvíli to jdu zkusit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
S tím bych byl tuningářů král
Tak po výmeně svíček, pořád to samý, zítra půjčím kompresmetr a jdou se měřit tlaky
Tak po výmeně svíček, pořád to samý, zítra půjčím kompresmetr a jdou se měřit tlaky
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
To bys sice byl král, ale ten zvuk od V8 bys prostě neměl, na tohle je čtyřvál v turbu krátkej
Jinak jsem fakt zvědavej, čím to nakonec bude
Jinak jsem fakt zvědavej, čím to nakonec bude
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
ÁÁÁle, 2.0T čtyřvál je top
No to já taky fakt jsem už v koncích s nápadama, kdyby to ddělalo aspoň pořád, ale dneska jsem najel snad 180km a dělalo to jenom ráno po startu
...celou dobu jsem se jenom usmíval
No to já taky fakt jsem už v koncích s nápadama, kdyby to ddělalo aspoň pořád, ale dneska jsem najel snad 180km a dělalo to jenom ráno po startu
...celou dobu jsem se jenom usmíval
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
cus jen mně napadlo ale to už bude taky asi blbost, jestli jsi tam měnil hydloštely nebo ne, že by ti pravě utíkal tlak ventilama a po naplnění hydroštelů se to dá dohromady.
Otázka je jak to po ránu cvaká.
Jinak tak nesnáším zavady který jsou jen na chvilku a pak zmizí
Otázka je jak to po ránu cvaká.
Jinak tak nesnáším zavady který jsou jen na chvilku a pak zmizí
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jen tak pro další inspiraci... T-Series nacpaná do Eliska http://www.youtube.com/user/DJWilma/videos 385 kobylek
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No to už je asi poslední možnost, jen nechápu jak by se to technicky provedlo, protože, kdyby to bylo jak píšeš, jenom by se ventily míň otevíraly, když by hydroštely nebyli naplněný. A oni by "měly" bejt vcajku, rozebíral jsem je a čistil, motor ani necvakne po startu, otázka je, jestli se třeba trochu nepřidíraj, než trochu začne řídnout olej Ani by mi to nevadilo, kdybych věděl, že se nestane, že se zadře úplně a buď pojedu na 3, nebo se to nejlépe potká a je vyřešíno
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dobrý skoro jak ta moje koncovka .. zrovna nebyl jiný poslední díl po ruce tak tam Jimi kopnul takovýho túňu a zvuk hustý asi to nafotím a pošlu
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
cus a jestě jedna blbost mně napadla zkusit vyměnit ECU
http://www.ecutesting.com/rover_common_ ... lures.html
http://www.ecutesting.com/rover_common_ ... lures.html
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Néééé to je ECU z Turbáka, ten nikdy neměl problém!!!! Dneska jsem byl u Maredy a mám spárovanou tu původní, ale nespíná pumpu, proto se v ní někdo hrabal a asi proto byla spálená i pumpa v nádrži, někdo to celý neuvěřitelně sprasil No nic, pumpa bude spínaná ručně, než bude třeba jiná ECU
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A já tu pumpu obviňoval taky,ale ne kvůli ECU .
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?