MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pát úno 28, 2014 22:12

No zezačátku jsem jí spínal ještě asi ručne ale motor stejně nechytl, protože když nemáš spárovanou ECU s ICU (5as) nedá ti povel na vstřiky :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » sob bře 01, 2014 13:15

No já mslel právě jestli dává správnej tlak a objem.Jestli byla prošlehlá,tak asi ne.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned bře 02, 2014 21:15

Zlá,zlá,nepěkná věc! :mrgreen: Po dnešním svezení s Honzou nedoporučuju ostatním účastníkům provozu pokoušet se předjíždět modré ZS s burácejícím výfukem. drive:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 02, 2014 21:21

A jéjé a bylo to aspoň na výměnu spodního prádla :?: :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » ned bře 02, 2014 21:22

Hihi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od JK Mini » ned bře 02, 2014 21:42

Přiznávám,že jsem měl zaťato,ale jsem ještě mladej na to,abych neuhlídal svěrač. msm: Netušil jsem jak je na tom ZS podvozkově,ale oproti 400,z kterýho vychází je to opravdu jiná liga.Tohle auto opravdu závidim.Snad bude cesta majitele k úplný spokojenosti co nejkratší a co nejmíň trnitá. mir:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 02, 2014 21:55

Johny si taky pochvaluje tohle auto, jen nevím co udělá s Turbákem, doufám, že mu už nebude připadat nezajímavý až ho na jaře vytáhne z depozitu :(
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned bře 02, 2014 22:02

Nejezdím rychle, jen se o to snažím :P S takovýmhle autem to jde samo :P
Neboj Karle, dneska už jsem přemejšlel, že se celkem těším až ho vytáhnu, jen nevím, kdo to všechno bude platiti :lol:
S Turbákem už mě něco zažili a najezdili, jen tak se ho nevzdám a rozhodně mi nepřijde nezajímavej, už se těším až ho přijdu navrčet, vrátím mu ECU i ICU, kroužek pod volant a snad nebude uraženej, že jsem si to od něj půjčil :?
A nevím jak dál se s turbákem ubírat, jestli ho ladit někam dál, turbo by nato měl, nebo ho začím pomalu vracet k originálu a prasit se v ZS, fakt nevím SMOKE:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » ned bře 02, 2014 22:07

No je to těžké, mít tak výkonnou stáj, ještě štěstí, že ve třetím autě má "jen" obyčejný dízl jinak by bylo rozhodování ještě těžší.
Osobně bych viděl větší potenciál v ZS, ale rozhodnutí bude na tobě , každopádně chápu, že to všecko leze dost do peněz :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned bře 02, 2014 22:10

Leze...nejen do peněz, taky místo, čas...ničeho nemám nazbyt, potřeboval bych být povoláním syn 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

kremilekcz
Příspěvky: 89
Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od kremilekcz » pon bře 03, 2014 12:21

asi bych taky ladil ZS už nejen kvůli podvozku a hlavně řízení, jen nevím jak je na tom s brzdama ale ty asi díky nižší váze než R600 budou na tom líp
Ale jinak chápu R600 má taky svoje :wink:
Umění je se rozhodnout.

Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 03, 2014 13:19

Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 03, 2014 13:36

J0hny píše:Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí :)
kotouče nebo brzdiče? :roll:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon bře 03, 2014 13:51

Kotouče jsou u 600 přišroubovaný zezadu za náboj a myslím, že je to důvod proč se tak snadno zvlní, ikdyž je prvně ohřeješ, než začneš brzdit
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17950
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon bře 03, 2014 13:56

Jako že z nich neodvádí teplo ráfek tak jako u ZS?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět