MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No zezačátku jsem jí spínal ještě asi ručne ale motor stejně nechytl, protože když nemáš spárovanou ECU s ICU (5as) nedá ti povel na vstřiky
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No já mslel právě jestli dává správnej tlak a objem.Jestli byla prošlehlá,tak asi ne.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Zlá,zlá,nepěkná věc! Po dnešním svezení s Honzou nedoporučuju ostatním účastníkům provozu pokoušet se předjíždět modré ZS s burácejícím výfukem.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A jéjé a bylo to aspoň na výměnu spodního prádla
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Přiznávám,že jsem měl zaťato,ale jsem ještě mladej na to,abych neuhlídal svěrač. Netušil jsem jak je na tom ZS podvozkově,ale oproti 400,z kterýho vychází je to opravdu jiná liga.Tohle auto opravdu závidim.Snad bude cesta majitele k úplný spokojenosti co nejkratší a co nejmíň trnitá.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Johny si taky pochvaluje tohle auto, jen nevím co udělá s Turbákem, doufám, že mu už nebude připadat nezajímavý až ho na jaře vytáhne z depozitu
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Nejezdím rychle, jen se o to snažím S takovýmhle autem to jde samo
Neboj Karle, dneska už jsem přemejšlel, že se celkem těším až ho vytáhnu, jen nevím, kdo to všechno bude platiti
S Turbákem už mě něco zažili a najezdili, jen tak se ho nevzdám a rozhodně mi nepřijde nezajímavej, už se těším až ho přijdu navrčet, vrátím mu ECU i ICU, kroužek pod volant a snad nebude uraženej, že jsem si to od něj půjčil
A nevím jak dál se s turbákem ubírat, jestli ho ladit někam dál, turbo by nato měl, nebo ho začím pomalu vracet k originálu a prasit se v ZS, fakt nevím
Neboj Karle, dneska už jsem přemejšlel, že se celkem těším až ho vytáhnu, jen nevím, kdo to všechno bude platiti
S Turbákem už mě něco zažili a najezdili, jen tak se ho nevzdám a rozhodně mi nepřijde nezajímavej, už se těším až ho přijdu navrčet, vrátím mu ECU i ICU, kroužek pod volant a snad nebude uraženej, že jsem si to od něj půjčil
A nevím jak dál se s turbákem ubírat, jestli ho ladit někam dál, turbo by nato měl, nebo ho začím pomalu vracet k originálu a prasit se v ZS, fakt nevím
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No je to těžké, mít tak výkonnou stáj, ještě štěstí, že ve třetím autě má "jen" obyčejný dízl jinak by bylo rozhodování ještě těžší.
Osobně bych viděl větší potenciál v ZS, ale rozhodnutí bude na tobě , každopádně chápu, že to všecko leze dost do peněz
Osobně bych viděl větší potenciál v ZS, ale rozhodnutí bude na tobě , každopádně chápu, že to všecko leze dost do peněz
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Leze...nejen do peněz, taky místo, čas...ničeho nemám nazbyt, potřeboval bych být povoláním syn
-
- Příspěvky: 89
- Registrován: pát pro 17, 2010 10:21
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
asi bych taky ladil ZS už nejen kvůli podvozku a hlavně řízení, jen nevím jak je na tom s brzdama ale ty asi díky nižší váze než R600 budou na tom líp
Ale jinak chápu R600 má taky svoje
Ale jinak chápu R600 má taky svoje
Umění je se rozhodnout.
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
Auta: 114 GTI odešlo do věčných lovišt
214 SEI prodáno
620 Ti - turbo T2560R, zadní tlumiče Koni, přední standart Excel-G - KYB + standardní péra, výztuha mezi přední tlumiči, a zadní výztuha horní a dolní, filtr KN v airboxu, budíky tlak turba-oleje,teplota oleje a čerpadlo Walbro 255lph
75 CDT - filtr KN - stále skoro denně v provozu a už ho jen udržuji
620 si - na díly
75 Tourer CDti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
kotouče nebo brzdiče?J0hny píše:Brzdy jsou na tom líp mnohem líp, stejnej průměr kotoučů vs. nižší váha a přijde mi že vepředu i malinko větší brzdná plocha destičky a hlavně nejsou kotouče za nábojem, který se zvlněj při prvním větším ohřátí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Kotouče jsou u 600 přišroubovaný zezadu za náboj a myslím, že je to důvod proč se tak snadno zvlní, ikdyž je prvně ohřeješ, než začneš brzdit
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Jako že z nich neodvádí teplo ráfek tak jako u ZS?