Unik oleja KV6
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Unik oleja KV6
Zdravim.
Chcem sa spytat na radu. Na pravej strane som zbadal akoby nieco explodovalo a motorovy olej je po celej pravej casti motoroveho priestoru. (od predneho svetla az po zadnu cast motora)
Vsimol som si olej aj na alternatore, z vnutornej casti od drziaku a krytu remena. Gufero vacky vyzera ok, aspon to jedno co je viditelne.
Tak ma napada ci to nemoze byt tesnenie cerpadla oleja, (kedze to by mohlo sposobit rozstreknutie kedze to asi robi nejake tlaky). Zospodu som pozeral a ziadne viditelne znamky poruchy od olejoveho chladica neboli. Palicka na kontrolu oleja bola dobre zasunuta.
Ak mate niekdo nejake skusenosti alebo tipy budem vdacny. Vkladam aj nejake foto pre obraz.
Chcem sa spytat na radu. Na pravej strane som zbadal akoby nieco explodovalo a motorovy olej je po celej pravej casti motoroveho priestoru. (od predneho svetla az po zadnu cast motora)
Vsimol som si olej aj na alternatore, z vnutornej casti od drziaku a krytu remena. Gufero vacky vyzera ok, aspon to jedno co je viditelne.
Tak ma napada ci to nemoze byt tesnenie cerpadla oleja, (kedze to by mohlo sposobit rozstreknutie kedze to asi robi nejake tlaky). Zospodu som pozeral a ziadne viditelne znamky poruchy od olejoveho chladica neboli. Palicka na kontrolu oleja bola dobre zasunuta.
Ak mate niekdo nejake skusenosti alebo tipy budem vdacny. Vkladam aj nejake foto pre obraz.
Re: Unik oleja KV6
Hehe.... nepukl ti náhodou ten hlavní silentblok? Je totiž naplněný olejem
Re: Unik oleja KV6
Jestli je to motorový olej (špinavý a smrdí) tak to může být gufero na hlavní řemenici. Řemenice rozstřikuje olej kolem.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
Je to motorovy olej, nie silent motoru je ok,
Re: Unik oleja KV6
Ty tam máš nějaký odlučovač oleje? V jakém stavu máš ventilaci motoru?
-
- Příspěvky: 1103
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
gufero vacky je ok, odlucovac (catch tank nemam) mam spravene odvetranie do atmosfery, vyvody popod auto z oboch hadic co idu spat do sania
Re: Unik oleja KV6
Věta je divně poskládaná... chápu to tak, že máš odvětrávání vyvedené mimo sání? To totiž nemusí být zrovna dvakrát dobré, protože tím pádem můžou v určitých místech vznikat přetlaky, kde to jinak sání vyrovnává podtlakem....
A Zakar mluvil o víčkách vaček, tedy předpokládám zátky na slepé straně jedné z vaček.
A Zakar mluvil o víčkách vaček, tedy předpokládám zátky na slepé straně jedné z vaček.
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
zatka tesnenie vacky co sa vylupuje pri vymene rozvodov je ok,
odvetranie je mimo sanie ako pises, viem ze to neni najlepsie nechcel som vsak sajrajt spatne recirkulovat, ale tiez som nad tym rozmyslal ci to neni sposobene tym , kedze auto takto jazdi uz viac jak 5 rokov, kazdopadne musim najprv zistit kde to tecie a potom tam osadim 2x catch tank na zachytavanie sajrajtu.
odvetranie je mimo sanie ako pises, viem ze to neni najlepsie nechcel som vsak sajrajt spatne recirkulovat, ale tiez som nad tym rozmyslal ci to neni sposobene tym , kedze auto takto jazdi uz viac jak 5 rokov, kazdopadne musim najprv zistit kde to tecie a potom tam osadim 2x catch tank na zachytavanie sajrajtu.
Re: Unik oleja KV6
Psal jsem gufero remenici, ne vačky. Remenice na klikove hřídeli
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
O zátce vačky psal Zakar.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
Řemen od altíku je suchej, nebo taky od oleje?
Jinak na to koukej z pozitivní strany - aspoň ti to tam nebude reznout
Jinak na to koukej z pozitivní strany - aspoň ti to tam nebude reznout
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Unik oleja KV6
Mike psal, že gufero vačky je ok
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
Už to vidím.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Unik oleja KV6
To Hombre- viem co si pisal, zaregistroval som to ,
Zakar pisal o tesneni vacky, nato som odpisal ze je ok
gufero remenice asi len tak nezistim ci je ok , treba dat asi remenicu dole.
Hej remen je tiez od oleja, tak isto aj alternator, aj hydraulicke hadice na boku motora v spodnej casti, tak isto aj kapota je oprskana, z coho mi vyplyva ze to musi nieco rozstrelovat ten olej, nieco rotujuce, bud to cerpadlo oleja, alebo ta remenica.
Zakar pisal o tesneni vacky, nato som odpisal ze je ok
gufero remenice asi len tak nezistim ci je ok , treba dat asi remenicu dole.
Hej remen je tiez od oleja, tak isto aj alternator, aj hydraulicke hadice na boku motora v spodnej casti, tak isto aj kapota je oprskana, z coho mi vyplyva ze to musi nieco rozstrelovat ten olej, nieco rotujuce, bud to cerpadlo oleja, alebo ta remenica.