Moje MG ZS

Odpovědět
Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » čtv kvě 21, 2009 14:27

Taky určitě seženeš super kousek za super cenu! :wink: Určitě se najde nějakej děda z Neměcka,kterej jednoho dne otevře garáž a zjistí,že mu tam stojí lehce zaprášený ZT-čko v plný výbavě s 30000km se serviskou v super stavu a akorát mu tam zabírá místo a jelikož mu je jedno za kolik ho prodá,protože si ani nepamatuje za kolik ho koupil nový :-D nechá Ti ho za cenu,kterou si řekneš ty :) No nebyla by to paráda? :)

jen oprava k tý ceně:porvé byla na něm cena 248000kč!! asi až za čtvrt roku to snížil na 198 :)
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 21, 2009 14:44

Mazec :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Keksin » pát kvě 22, 2009 9:06

Trundo, zeptej se Maxe 80, zda ten děda z Německa od kterýho kupoval R75 V6 , nemá náhodou bráchy kterej má zachovalou MG ZT :mrgreen: :mrgreen:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Trunda » pát kvě 22, 2009 10:16

No..... Bude to zajimave....
Co jsem tak koukal na to mobile.de, tak tam kdyz se objevi nejak pekny levny kousek,tak se tam ani moc neohreje...
Ale ted me fakt desne mrzi,ze mi nekdo vyfoukl toho krasavce v anglii :-(
Jinac vcera jsem si vsiml, ze na sauto asi o deset tisic zlevnili to modre ZTT... Jako ono je moc pekny,ale ma uz dost najete a ta cena by musela jit jeste o kus dolu, aby mne to oslovilo... Uvidim jak dlouho tam vydrzi... Mozna se na neho zajedu podivat...
Jako tady to Petovo ZSko je fakt supr kup... no snad se mi take postesti ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte čer 30, 2009 11:33

Konečně mám po zkouškách a tzn.že mám náladu a čas sem napsat všechny moje další zkušenosti s mým dravcem :twisted:
Čím začneme:určitě spotřebou,jen pro info:auto mám od 14.5.09 to je asi měsíc a půl,za tu dobu jsem najezdil 3324km a natankoval jsem 300l(vedu si deník na http://www.spotřeby.cz ,proto to vím přesně :) ) spotřeba = 9,01l/100km! jenže je v tom první den ježděni na sprintech=12l/100km a o dva týdny později cesta téměř 400km jen po dálnici a z toho polovina cesty jen na 5!!válců!! :cry: ,takže nějakých 200km motůrek pěkně trpěl :cry: o co šlo:Autíčko ztratilo na výkonu a celý se klepalo,věděl jsem,že je něco v nepořádku,ale kontrolka na kontrolu motoru nesvítila,koukal jsem se na motor co by to mohlo být,ale na něm jsem nic neobvyklého nenašel,tak jsem jel,potřeboval jsem domů,co se dalo dělat,neděle věčer pomalu tma...jen jsem doufal,že se nic nestane.Když jsem přijel domu,nedalo mi to a prolezl jsem motor znova,pak jsem to přišel: překousané dráty od vstřikovače jednoho válce od kabiny.Nějaká mrcha mi vlezla do motoru a překousala dráty :evil: vůbec mi není jasný co to za veteš mohlo být,protože jsem měl auto ve dvoře,kde nic neleze snad jedině kočka, ale ta přece nekouše dráty!?No prostě záááhada.Naštěstí to šlo jednodušše opravit pomocí spojovacích bužírek,takže vše nakonec funguje tak jak má.Kontrolka se rozvítila až asi 20km před domovem(to už jsem dojel)ale že nesvítila prvních 180km se hodně divím.Ale už mě to netrápí,jen bych takový zvířectvo střílel! :evil: =10l/100km.Teď už se mi spotřeba pohybuje okolo 8,5l/100km a to je většinou polovina po dálnici!Snažím se držet otačky do 4000 tzn.nějakých 150km/h ale tachometrovích(ve skutečnosti je to 140km/h),takže se spotřebou jsem nadmíru spokojen :) ,za nejmíň jsem jel zatím za 8l/Km ale to byla normální jízda ne žádné šetření,takže si myslím,že se nechá v klidu jet za mnohem méně :lol: když jsem se bavil s jedním kamarádem a říkal mu,že jezdím do 9litrů v pohodě,tak se jen divil.Prej zná chlápka co si koupil golfa s 1,4 TSi(kompresor a turbo dohromady)taky 170koní a on s tím jezdí za 11LITRŮ!!!s 1,4!!! tak jsem se jen smál :D
Výkon-strašně rychle se na něj zvyká a nejhorší je,že je to pořád málo :D :D jak jsem sem nedávno dával tu zajímavou tabulku o sání,tak opravdu funguje,přesně ve 4000 do toho kopne stádo nejméně dalších 30koní a pak stojí za to ten kolotoč :lol: .Někdy jestli budu mít čas si chci v Praze nechat na válcové zkušebně(za 1200kč)změřit skutečný výkon,abych veděl na čem sem a kdy řadit :-D ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví jaký je rozdíl ve verzi 190koní co je v ZT a v mém 177koní,jestli je to jen elektronikou nebo i nějaké úpravy,zatím jen pro zajímavost,ale do budoucna...nevím nevím :-D
Doma už mám připravené svíčky BRISK Platin,prý to má být kvalita,tak uvidím :) .Jen ta výměna asi bude peklo,ale čas zatím je,dám vědět...
Podvozek-je tvrdý opravdu tvrdý=minimální náklon auto sedí jak přibytý=paráda,utrpení na dálnici to určitě je,ale nechá se to přežít,aspoň nikomu není špatně tak jako z felicie nebo z mondea kdy byla zase spíše houpavá jizda :D autu by se rozhodně líbilo spíš na okruhu úplně si o to někdy říká,ale zatím se na okruh koukám jen na youtubu :( třeba to časem taky přijde
Řízení-jde ovládat malíčkem,jde z lehka opravdu hodně,ale co mě nejvíce zaráží je nulová hodnota kolem středové pozice volantu,auto reaguje už jen na lehké pohyby a má to jednu obrovskou výhodu 8) :pražské kanály-parádně se jim vyhnu,protože auto jede přesně tam kam chci a je to hned!...S mým autem jsem jezdil asi měsíc a s žádným jiným jsem po tu dobu nejel,takže jsem si na něj pěkně zvykl,jenže teď o víkendu jsem jel s naším Freelanderem a myslel jsem,že zatáčku,kterou znám už nevyberu a sám,že z toho auta za jízdy vystoupím,auto jelo pořád rovně já potřeboval zatočit a auto se hrnulo jinam než jsem chtěl,hroznej pocit,nebylo to nic strašnýho ale byl jsem jen překvapenej,prostě zvyk a to ještě máme na freelanderu 18"kola,takže to taky celkem sedí,ale je to pro holt proti ZSu kačena.
Pneumatiky-na autě jsou Mischeliny,ještě sice nejsou sjeté,což zn.že tam jsou asi 2mm ke značce,ale už jsou staré a jsou lehce spuchřelé,prostě nejsou nic moc,takže jsem si objednal nové.Vybíral jsem podle v kusu,takže padla volba na Yokohama S.Drive 205/45 R17 W sehnal jsem je za supr cenu,teď by měly někdy dorazit,takže uvidím jestli vůbec budou v pořádku jelikož mě vyšly asi o 1000kč na gumě levněji než za kolik se prodávají všude jinde :wink:
Kufr-oproti mému bývalému R45 liftback,je to opravdu velký nárust,docela jsem překvapen a rád,protože se mi ten v liftbacku zdál malý,ale když jsem něco potřebal odvézt,tak se to vždycky nějak vešlo :)
Tak a moje úpravy z Anglie sem si objednal znak-byl doma asi za tři dny,super cena a rychlost,nedalo mi to a musel jsem si objednat hned něco dalšího,takže originál koberečky se znakem MG už by měly být na cestě :), na aukru jsem si vydražil konečně pořádný rádio s vyjížděcím displeem,na což se moc těším,jelikož mi vadí to stání v zácpách,tak si tam hodím nějakej pěknej filmeček a bude :) teď o víkendu chci natřít třmeny pěkně na modro jako jsou sedačky,aby to pěkně ladilo a pořádně ho po dlouhý době zase umýt a navoskovat. :)
Co bych chtěl do budoucna:Koupit dvojici laděných výfuků asi originál X-power je to brutální zvouček a vzhled,pak kit sání KaN taky kvůli zvuku.určitě original křídlo alá SUBARU :) a komplet brzdy x-power.
Toť zatím vše co jsem měl na srdci,už jsem se potřeboval vypovídat :D
A závěr?Prostě jsem hrdý majitel MG-ROVER ;) :!:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od donutil » úte čer 30, 2009 12:06

Je tam rozdíl hlavně v motoru(4,6l osmivál)a pohonu zadní osy.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Tommi_82 » úte čer 30, 2009 12:20

Jenže ty nemáš donutile taky "pouhejch" 190 koní ale splašenejch 260 kobyl.... :D

No ale taky by mě zajímalo jakej je rozdíl mezi KV6 180 u ZS a KV6 190 u ZT???
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od donutil » úte čer 30, 2009 12:26

Jo sem se cancl,vzalo mě to číslo 190.Já se pohybuju v kw.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte čer 30, 2009 12:26

JJ to máš pravdu,ale já se ptám na 2,5lV6 dělal se ve dvou verzích a do ZT-čka se dávala ta silnější. 4,6lV8 260kobyl je dosti něco jiného :D
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 13:34
Bydliště: Upice

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Eny45 » úte čer 30, 2009 14:14

to bude klasickej rozdíl v naladění, nebo svodech od motoru. Nic jiného bych tam nehledal.
Jinak gratulace k takovému autu, je to vysněnej kousek. Taky sem na tenhle motor zahlížel. Ale já sem poučen od kámoše, že na silnici je cokoli přez 100 koní defakto zbytečný a nebezpečný. Když nato příjde běžně mě předjede 1,2HTP protože má plyn na podlaze a služební auto...

Osobně mám sportovní sání kůli zvuku, a sportovní vejfuk ten zvuk přehluší. Ale pokud chceš nějaké koníky navíc, tak samozřejmě oboje. Jinak je to šestivál, 2,5 to už je slušnej oběm, dle mě by tomu slušelo širší vejfukové potrubí. Je to nákladný, ale pokud chceš zvednout výkon tak větčíma svodama a vejfukem dle mě uděláš 10 koní. nadruhou stranu tu řešíš spotřebu a jakejkoli fitr, nebo vejfuk ti jí zhoršej. už jen proto že budeš chtít poslouchat ten zvuk, a budeš nato šlapat i tam kde nemusíš. To znám z vlastní zkušenosti. není nic lepšího než sešlápnout plyn na 2500 otáčkách, otevře se klapka v sání a ven skrz sportovní fitr proletí bublavej zvuk jak z harleje :) Troufl bych si říct že takovou nádheru každej laděnej vejfuk skazí.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » úte čer 30, 2009 18:09

No já jezdím jedině bezpečně,proto potřebuju silný auto,abych rychle předjel! :D :D :D

O té spotřebě a zvuku,tak je to přesně tak jak píšeš,když jsem si to četl musel jsem se usmívat,jelikož je to přesně můj případ. :lol: Nevím,ale prostě krásnej zvuk motoru je něco jako droga ;) kterou musím aspoň jednou za čas mít a Když je to potom ještě V6...hmmm mám rád svoje auto :mrgreen:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » stř zář 09, 2009 22:39

Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

turbo
Příspěvky: 14
Registrován: pát zář 18, 2009 16:18

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od turbo » sob zář 19, 2009 19:54

ahoj Petre,

tak gratulujem k skvelej kupe a vitaj v klube ZS180 :). Ja jazdim ZS180 uz 5 rokov a mam uz treti kusok, momentalne presne taky isty strieborny ako ty (dva som rozbil :( ).

Ta spotreba co pises mi ale pripada ako dost velke sci-fi. Ja robim priemer cca 12l - 12,5l /100km; a po meste alebo ked jazdim uplne na doraz sa to vysplha ku 14l. Aj ked jazdim na spotebu, myslim ze pod 10l som sa nikdy nedostal. O priemere 12l som pocul aj pri R 75-kach s rovnakym motorom. Je ale pravda, ze na spotrebu moc nejazdim, takze moj motor je zvyknuty a naladeny na velmi sportovu jazdu ;). Ved prava zabava prave len zacina pry tych 4000ot :twisted:

190k v ZT oproti 177k v ZS je hlavne vdaka inemu systemu sania, dalsie rozdiely su v naladeni ECU a iny vyfuk. V ZS je pouzite sanie z R45 2l V6 150k, ktore nestiha dostatocne pre 2.5liter v ZS180. Takze sanie je prva vec, co sa oplati vymenit - dobre sanie prida cca 5-10k.

Ak chces sanie, co ti realne prida vykon, musi to byt s privodom studeneho vzduchu. Otvoreny konicky filter ("hruska") v priestore motora ti da zvuk ale uberie vykon. Najlespie zvysenie vykonu ponukaju uzavrete kity (K&N75i nekupuj):
- BMC-CDA (http://www.bmcairfilters.com/infoCDA.asp) a
- ITG maxogen (http://www.motorsportworld.co.uk/frame- ... ilters.htm), ktory je povazovany za najlepsie sanie pre ZS180.

Ja mam BMC-CDA lebo bol podstaten lacnejsi a vysledok cca rovnaky.

Dalsie moznosti su umiestnit otvoreny filter do priestoru nad lave koleso medzi vnutorny a vonkajsi blatnik. Alebo si urobit vlastny uzavrety kit, pouzit airbox z Rovera 820 s nejakym lepsim filtrom (napr. Green Cotton). Chce to viac vlastnej roboty, ale za podstatne menej penazi sa da dosiahnut to iste, co s ITG a BMC. Niektory dokonca hovoria, ze hruska pod blatnikom da lepsi vykon ako ITG.

Vyfuk je asi lepsie si nechat urobit "na mieru" (to mam v plane najblizsie), co moze byt aj podstatne lacnejsie ako hotovy kit. Ja som mal ponuku cca 1000Eur za komplet vyfukove potrubie vratane zvodov az po koncovku. Co stoji ten X-power? A to je len tlmic alebo komplet potrubie?

Pneu Yokohama S.Drive mi nic nehovori. Kolko stali, ako si spokojny? Povodne Micheliny Pilot Sport boli super, len Pilot Sport 2 uz nerobia v tomto rozmere. Potom som mal 16" Goodyear Eagle F1 GS-D3 - tiez skvele, najma v dazdi drzali jak za sucha. Toto leto dosluzili Bridgestone RE050A - tiez uplna spokojnost. Inak je to dost problem s tymto rozmerom, mnohe, najma tie spickove modely sa nerobia v tomto rozmere. V zime jazdim 205/50R16 a na leto rozmyslam, ze prejdem na 215/40R17 alebo 215/45R17.

:idea: Ak este nemas zimne, mam na predaj lacno Michelin Pilot Alpin 2 (foto: http://picasaweb.google.sk/turbo180/Mic ... directlink) a tiez letne Hankook Ventus Sport K104 na diskoch SMC D 17"
Obrázek

Tiez mam na predaj K&N filter("hrusku") s montazou pre ZS180 ak by si mal zaujem.
.

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od Petr.stefl » pon zář 28, 2009 12:13

Ahoj Turbo!!
Jsem rád,že mě bereš do klubu ZS :D moc nás není,ale to je tím,že moc lidí neví co v našem autě je!! :-D

S tou spotřebou se přiznávám,že nejsem takový dravec jako ty :twisted: jen občas :P ale to se do spotřeby moc nepromítne.Jezdím taky dost dálky(teda podle mě,někdo to má jinak ale tak 150km je to dost často a na spotřebu není nic lepšího než teplej motor,to všichni víme)a většinou sebou vozím lidi(spíš holky,pokud to jde :D,to je mi milejší)a ty dokážou pěkně ječet,pokud s tím máš zkušenosti :-D myslím za jizdy :lol: v autě :lol:

Už jsem si koupil přímý filtr K&N a je to zážitek na každý vytočení přes 4000ot.Rozhodně to stálo za to(byl pěkně mastnej,mám ho přímo od rieggera),ale k tomuhle autu prostě brutální zvuk patří!!Doporučuji všem!!

Výfuk zatím neřeším,můžu je říct,že mi prostřední díl začíná korodovat a to se mi nelíbí :wink: uvidíme co bude po zimě,dík za info,nevím kolik firem to dělá znám jen laityng.

Výkon už mi teď stačí!Dal jsem nové svíčky a koupil jsem dvě nádrže Shellu V-poweru RACING,aby se motor pěkně pročistil a můžu říct,že 100oktanů je opravdu rozdíl!!Schválně si to všichni zkuste a uvidíte sami(Teď je nejlepší doba,než benzín zdraží a než bude zima)Třeba to je jen svíčkama nebo toho že jsem dal o dvě stovky více :D :D ale rozdíl u mě teda je,hlavně v zátahu od spodu!

Yokohamy jsem chtěl prostě zkusit,zatím jsem spokojený,jenže je to taky tím že jsem jiné 17" neměl a na okruhu jsem nebyl,ale stěma bych tam stejně nejel,na to mám doma schovany stary micheliny,jenže zatím nevím kdy na ně přijde čas :)
Těď by mi měly přijít kola z anglie.Objednal jsem si originál MG 16" abych měl na zimu.,zatím to vypadá že koupím Micheliny PA3,asi je to to nejlepší co může být.
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

turbo
Příspěvky: 14
Registrován: pát zář 18, 2009 16:18

Re: Moje MG ZS

Příspěvek od turbo » úte zář 29, 2009 13:29

S tou spotrebou sa mi to aj tak nezda. I ked jazdim kludne a dlhe trasy, pod 10l/100km sa nedostanem. A obcas som to skusal vyslovene na spotrebu. Tak neviem, ci si sa pri svojich vypoctoch niekde nesekol alebo mas tu selmu pod kapotou nejaku zaspatu ;-). Alebo mam fakt ja taku tazku nohu? :roll: Ja si vzdy pri tankovani plnej vynulujem pocitadlo km a potom vypocitam spotrebu pri tankovani dalsej plnej. Sledujem si tak aj dojazd, lebo kontrolka rezervy v tomto aute funguje trochu divne.

Tiez takmer vzdy tankujem 100oct. V-power Racing a mozem potvrdit rozdiel. Aj ked ja citim narast hlavne vo vysokych otackach (4-6000ot), ale to bude asi aj rozdielnym kitom sania (BMC-CDA). Som zvedavy co este urobia nove iridiove sviecky, co som objednal a ked este vycistim vzduchovy filter. Ozaj aky davas olej? Podla mna je najlepsi Mobil1 0W40, tiez prida trochu na dynamike.

Co vyjdu tie originaly 16" z UK?

Ak by si mal niekedy cestu cez Bratislavu, ozvi sa. Mozeme porovnat zvuk a vykon 8)

Odpovědět