Konečně mám po zkouškách a tzn.že mám náladu a čas sem napsat všechny moje další zkušenosti s mým dravcem
Čím začneme:určitě
spotřebou,jen pro info:auto mám od 14.5.09 to je asi měsíc a půl,za tu dobu jsem najezdil 3324km a natankoval jsem 300l(vedu si deník na
http://www.spotřeby.cz ,proto to vím přesně

)
spotřeba = 9,01l/100km! jenže je v tom první den ježděni na sprintech=12l/100km a o dva týdny později cesta téměř 400km jen po dálnici a z toho polovina cesty jen na 5!!válců!!

,takže nějakých 200km motůrek pěkně trpěl

o co šlo:Autíčko ztratilo na výkonu a celý se klepalo,věděl jsem,že je něco v nepořádku,ale kontrolka na kontrolu motoru nesvítila,koukal jsem se na motor co by to mohlo být,ale na něm jsem nic neobvyklého nenašel,tak jsem jel,potřeboval jsem domů,co se dalo dělat,neděle věčer pomalu tma...jen jsem doufal,že se nic nestane.Když jsem přijel domu,nedalo mi to a prolezl jsem motor znova,pak jsem to přišel: překousané dráty od vstřikovače jednoho válce od kabiny.Nějaká mrcha mi vlezla do motoru a překousala dráty

vůbec mi není jasný co to za veteš mohlo být,protože jsem měl auto ve dvoře,kde nic neleze snad jedině kočka, ale ta přece nekouše dráty!?No prostě záááhada.Naštěstí to šlo jednodušše opravit pomocí spojovacích bužírek,takže vše nakonec funguje tak jak má.Kontrolka se rozvítila až asi 20km před domovem(to už jsem dojel)ale že nesvítila prvních 180km se hodně divím.Ale už mě to netrápí,jen bych takový zvířectvo střílel!

=10l/100km.Teď už se mi spotřeba pohybuje okolo
8,5l/100km a to je většinou polovina po dálnici!Snažím se držet otačky do 4000 tzn.nějakých 150km/h ale tachometrovích(ve skutečnosti je to 140km/h),takže se spotřebou jsem nadmíru spokojen

,za nejmíň jsem jel zatím za 8l/Km ale to byla normální jízda ne žádné šetření,takže si myslím,že se nechá v klidu jet za mnohem méně

když jsem se bavil s jedním kamarádem a říkal mu,že jezdím do 9litrů v pohodě,tak se jen divil.Prej zná chlápka co si koupil golfa s 1,4 TSi(kompresor a turbo dohromady)taky 170koní a on s tím jezdí za 11LITRŮ!!!s 1,4!!! tak jsem se jen smál
Výkon-strašně rychle se na něj zvyká a nejhorší je,že je to pořád málo

jak jsem sem nedávno dával tu zajímavou tabulku o sání,tak opravdu funguje,přesně ve 4000 do toho kopne stádo nejméně dalších 30koní a pak stojí za to ten kolotoč

.Někdy jestli budu mít čas si chci v Praze nechat na válcové zkušebně(za 1200kč)změřit skutečný výkon,abych veděl na čem sem a kdy řadit

ještě jsem se chtěl zeptat jestli někdo neví jaký je rozdíl ve verzi 190koní co je v ZT a v mém 177koní,jestli je to jen elektronikou nebo i nějaké úpravy,zatím jen pro zajímavost,ale do budoucna...nevím nevím
Doma už mám připravené svíčky
BRISK Platin,prý to má být kvalita,tak uvidím

.Jen ta výměna asi bude peklo,ale čas zatím je,dám vědět...
Podvozek-je tvrdý opravdu tvrdý=minimální náklon auto sedí jak přibytý=paráda,utrpení na dálnici to určitě je,ale nechá se to přežít,aspoň nikomu není špatně tak jako z felicie nebo z mondea kdy byla zase spíše houpavá jizda

autu by se rozhodně líbilo spíš na okruhu úplně si o to někdy říká,ale zatím se na okruh koukám jen na youtubu

třeba to časem taky přijde
Řízení-jde ovládat malíčkem,jde z lehka opravdu hodně,ale co mě nejvíce zaráží je nulová hodnota kolem středové pozice volantu,auto reaguje už jen na lehké pohyby a má to jednu obrovskou výhodu

:pražské kanály-parádně se jim vyhnu,protože auto jede přesně tam kam chci a je to hned!...S mým autem jsem jezdil asi měsíc a s žádným jiným jsem po tu dobu nejel,takže jsem si na něj pěkně zvykl,jenže teď o víkendu jsem jel s naším Freelanderem a myslel jsem,že zatáčku,kterou znám už nevyberu a sám,že z toho auta za jízdy vystoupím,auto jelo pořád rovně já potřeboval zatočit a auto se hrnulo jinam než jsem chtěl,hroznej pocit,nebylo to nic strašnýho ale byl jsem jen překvapenej,prostě zvyk a to ještě máme na freelanderu 18"kola,takže to taky celkem sedí,ale je to pro holt proti ZSu kačena.
Pneumatiky-na autě jsou Mischeliny,ještě sice nejsou sjeté,což zn.že tam jsou asi 2mm ke značce,ale už jsou staré a jsou lehce spuchřelé,prostě nejsou nic moc,takže jsem si objednal nové.Vybíral jsem podle v kusu,takže padla volba na
Yokohama S.Drive 205/45 R17 W sehnal jsem je za supr cenu,teď by měly někdy dorazit,takže uvidím jestli vůbec budou v pořádku jelikož mě vyšly asi o 1000kč na gumě levněji než za kolik se prodávají všude jinde
Kufr-oproti mému bývalému R45 liftback,je to opravdu velký nárust,docela jsem překvapen a rád,protože se mi ten v liftbacku zdál malý,ale když jsem něco potřebal odvézt,tak se to vždycky nějak vešlo
Tak a moje
úpravy z Anglie sem si objednal znak-byl doma asi za tři dny,super cena a rychlost,nedalo mi to a musel jsem si objednat hned něco dalšího,takže originál koberečky se znakem MG už by měly být na cestě

, na aukru jsem si vydražil konečně pořádný rádio s vyjížděcím displeem,na což se moc těším,jelikož mi vadí to stání v zácpách,tak si tam hodím nějakej pěknej filmeček a bude

teď o víkendu chci natřít třmeny pěkně na modro jako jsou sedačky,aby to pěkně ladilo a pořádně ho po dlouhý době zase umýt a navoskovat.
Co bych chtěl do budoucna:Koupit dvojici laděných výfuků asi originál X-power je to brutální zvouček a vzhled,pak kit sání KaN taky kvůli zvuku.určitě original křídlo alá SUBARU

a komplet brzdy x-power.
Toť zatím vše co jsem měl na srdci,už jsem se potřeboval vypovídat
A závěr?Prostě jsem hrdý majitel
MG-ROVER
