MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob led 11, 2014 10:22

Kolik už jsi na tom najezdil KM a jakým stylem, nevymlacuje se to? PowerFlex prý moc dlouho nevydrží, sice jsou tvrdý dost, ale na úkor životnosti 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

mikeZS
Příspěvky: 309
Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od mikeZS » sob led 11, 2014 16:55

zatial cca 8000km, bol som aj nejake kopce alpy jazdit , bratislava je rozbita ale zatial drzia. tvrdost je cca 120% povodnych

paci
Příspěvky: 437
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » sob led 11, 2014 19:05

Ahoj Johny
s mojí slabostí pro ZS jen tiše smekám a zírám ..
PS: "Coperfild je amatér z venkova " proti Tobě.. Hodně šťastných kiláků s tím krasavcem.. mir: mir: drive: :-D

paci
Příspěvky: 437
Registrován: čtv bře 18, 2010 22:22
Bydliště: Reichenberg v Sudetech - převážně

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od paci » sob led 11, 2014 19:08

A ještě - Powerflexy osazují fandové značky na 9-5 Aera a ke spokojenisti .. :-D

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » sob led 11, 2014 22:05

Díky paci, mít nějaké MG byl můj sen od mé druhé 114tky... A když jsem vůbec poprvé viděl ZSo, sedl jsem si na prdel, a pořád se na něj nemůžu vynadívat a ještě líp se v něj jezdí, je to paráda, to opravdu nebyly vyhozený peníze :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Keksin » ned led 12, 2014 9:07

J0hny píše:....... PowerFlex prý moc dlouho nevydrží, sice jsou tvrdý dost, ale na úkor životnosti 8)
Kdysi jsem řešil prasknutí silentbloku motoru (zakoupeno na ebayi) od Powerflexu pro R75 (najeto pár set km). Volal jsem do Powerflex ČR a řekli mně, že to nemůže prasknout. Snad jen, kdyby se pri výrobě dostala do směsi nečistota. Firma dává neomezenou záruku. Chtěli poslat fotky toho silentbloku a že to vyřeší s Powerflex UK (i když jsem to v ČR nekoupil) :o :) . Z UK byl zaslán novej silentblok.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned led 12, 2014 9:23

Fakt? Tak to je super přístup, to jsem nevěděl, známej má okruhový clio a už dvakrát měnil všechny silentbloky podvozku (fialový), za nový protože už prostě začínali bejt volný, nevím jestli by to uznali, na reklamaci. Kterej sil. ti prasknul, on se dá koupit ten velkej kuželovej u rozvodů?
Jinak kdyby někoho napadlo, že si koupí tvrdý silenbloky od powerflexu, tak si proboha nekupujte žlutej pw, je to měkký - náhrada za originál, ale mnohdy je to ještě měkčí než origo, možná ten materiál vydrží víc, ale je to žvejkačka :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Keksin » ned led 12, 2014 9:26

Byl to ten velkej žlutej.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » ned led 12, 2014 9:29

A ten novej už nějakou delší dobu drží?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3410
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Keksin » ned led 12, 2014 9:41

Asi ano. Ono to nebylo na moje auto. Jen jsem to kupoval. Sam mam od powerflexu silentbloky na ramenu na predni naprave a spokojenost.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 03, 2014 13:37

Tak po krátký odmlce nějaký info :)
Ovládání ventilátorů chladičů předěláno na relé modul ze 420, ZS je má řízený počítačem :roll:
Už byla znovu sundaná převodovka kvůli prolínajícímu guferu na klice, problém byl v montáži :oops: evidentně se má montovat prvně gufero a pak vana s těsněním, takže si gufero sedne blbě na blok a netlačí dost na těsnění vany a tamtudy to teklo, doufám že vyřešeno,
při tý příležitosti jsem upravil silenblok motoru a "šoupnul motor" o 5mm doleva (brousil se mi dekl rozvodů o kasli) a zjistil jsem, že poloosy ze 620+klouby ze ZS jsou špatně, jsou delší, takže hrozilo narážení tripoidu o unašeč a mírně škrtaly o gufera v převodovce, ještě, že maj plechovou ochranu, takže jsem zase přehazoval homokyneťáky a hodil je na poloosy ze 420SDi a už je tam vůle dost velká. Ikdyž je převodovka venku za hodinu a půl, nechce se mi to dělat hned znova, snad potom kvůli montáži samosvoru :-D
Jooo abych nezapoměl, když jsem to byl project před těmahle dodělávkama, turbo tlačilo jen 0,5baru i tak to docela jelo, ale to neni nic pro mě, takže jsem opět namontoval membánu WG z Eva, která začíná na 0,9baru, takže se už těším na další projížďku drive:
A to nejdůležitější - Dneska budou SPZ! Třikrát huráááá met: chlat:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od AnderN » pon úno 03, 2014 14:10

Gratulace, zajímavý projekt ... chtěl bych to vidět in natura, ale letos se MRD kryje s Tvarůžkem, tak uvidíme. Nicméně v dubnu bude ještě jeden race day (ne v Mýtě) ;)

viewtopic.php?f=3&t=8014
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 03, 2014 14:46

No s těma termínama to letos bude zajímavé.... nevím čemu dám přednost :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od J0hny » pon úno 03, 2014 17:08

Dík
No to mi povídejte, nejhorší je že ten druhej MRD bude asi tak daleko, že nebudu mít nato se tam dopravit :cry:
Teď jenom doufám, že do zejtra do večera nenapadá nějaká sračka a silnice oschnou, dneska už jsou tu sice skoro suchý, ale ještě to není ono, nechci to kvůli jedný projížďce prosolit vzek: Demence s tou solí
SPZ už jsou na autě 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)

Příspěvek od Trunda » pon úno 03, 2014 17:16

Gratulace ;-) .... máš krásnou V6tku :lol:
Jojo, sůl je svinstvo.... občas si doma pouštím pohádku Sůl nad zlato a posouvám to na tu střední pasáž bez soli.... a představuji si, jaké by to bylo...... :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět