MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Kolik už jsi na tom najezdil KM a jakým stylem, nevymlacuje se to? PowerFlex prý moc dlouho nevydrží, sice jsou tvrdý dost, ale na úkor životnosti
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: pon čer 14, 2010 8:24
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
zatial cca 8000km, bol som aj nejake kopce alpy jazdit , bratislava je rozbita ale zatial drzia. tvrdost je cca 120% povodnych
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Ahoj Johny
s mojí slabostí pro ZS jen tiše smekám a zírám ..
PS: "Coperfild je amatér z venkova " proti Tobě.. Hodně šťastných kiláků s tím krasavcem..
s mojí slabostí pro ZS jen tiše smekám a zírám ..
PS: "Coperfild je amatér z venkova " proti Tobě.. Hodně šťastných kiláků s tím krasavcem..
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A ještě - Powerflexy osazují fandové značky na 9-5 Aera a ke spokojenisti ..
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Díky paci, mít nějaké MG byl můj sen od mé druhé 114tky... A když jsem vůbec poprvé viděl ZSo, sedl jsem si na prdel, a pořád se na něj nemůžu vynadívat a ještě líp se v něj jezdí, je to paráda, to opravdu nebyly vyhozený peníze
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Kdysi jsem řešil prasknutí silentbloku motoru (zakoupeno na ebayi) od Powerflexu pro R75 (najeto pár set km). Volal jsem do Powerflex ČR a řekli mně, že to nemůže prasknout. Snad jen, kdyby se pri výrobě dostala do směsi nečistota. Firma dává neomezenou záruku. Chtěli poslat fotky toho silentbloku a že to vyřeší s Powerflex UK (i když jsem to v ČR nekoupil) . Z UK byl zaslán novej silentblok.J0hny píše:....... PowerFlex prý moc dlouho nevydrží, sice jsou tvrdý dost, ale na úkor životnosti
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Fakt? Tak to je super přístup, to jsem nevěděl, známej má okruhový clio a už dvakrát měnil všechny silentbloky podvozku (fialový), za nový protože už prostě začínali bejt volný, nevím jestli by to uznali, na reklamaci. Kterej sil. ti prasknul, on se dá koupit ten velkej kuželovej u rozvodů?
Jinak kdyby někoho napadlo, že si koupí tvrdý silenbloky od powerflexu, tak si proboha nekupujte žlutej pw, je to měkký - náhrada za originál, ale mnohdy je to ještě měkčí než origo, možná ten materiál vydrží víc, ale je to žvejkačka
Jinak kdyby někoho napadlo, že si koupí tvrdý silenbloky od powerflexu, tak si proboha nekupujte žlutej pw, je to měkký - náhrada za originál, ale mnohdy je to ještě měkčí než origo, možná ten materiál vydrží víc, ale je to žvejkačka
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Byl to ten velkej žlutej.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
A ten novej už nějakou delší dobu drží?
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Asi ano. Ono to nebylo na moje auto. Jen jsem to kupoval. Sam mam od powerflexu silentbloky na ramenu na predni naprave a spokojenost.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Tak po krátký odmlce nějaký info
Ovládání ventilátorů chladičů předěláno na relé modul ze 420, ZS je má řízený počítačem
Už byla znovu sundaná převodovka kvůli prolínajícímu guferu na klice, problém byl v montáži evidentně se má montovat prvně gufero a pak vana s těsněním, takže si gufero sedne blbě na blok a netlačí dost na těsnění vany a tamtudy to teklo, doufám že vyřešeno,
při tý příležitosti jsem upravil silenblok motoru a "šoupnul motor" o 5mm doleva (brousil se mi dekl rozvodů o kasli) a zjistil jsem, že poloosy ze 620+klouby ze ZS jsou špatně, jsou delší, takže hrozilo narážení tripoidu o unašeč a mírně škrtaly o gufera v převodovce, ještě, že maj plechovou ochranu, takže jsem zase přehazoval homokyneťáky a hodil je na poloosy ze 420SDi a už je tam vůle dost velká. Ikdyž je převodovka venku za hodinu a půl, nechce se mi to dělat hned znova, snad potom kvůli montáži samosvoru
Jooo abych nezapoměl, když jsem to byl project před těmahle dodělávkama, turbo tlačilo jen 0,5baru i tak to docela jelo, ale to neni nic pro mě, takže jsem opět namontoval membánu WG z Eva, která začíná na 0,9baru, takže se už těším na další projížďku
A to nejdůležitější - Dneska budou SPZ! Třikrát huráááá
Ovládání ventilátorů chladičů předěláno na relé modul ze 420, ZS je má řízený počítačem
Už byla znovu sundaná převodovka kvůli prolínajícímu guferu na klice, problém byl v montáži evidentně se má montovat prvně gufero a pak vana s těsněním, takže si gufero sedne blbě na blok a netlačí dost na těsnění vany a tamtudy to teklo, doufám že vyřešeno,
při tý příležitosti jsem upravil silenblok motoru a "šoupnul motor" o 5mm doleva (brousil se mi dekl rozvodů o kasli) a zjistil jsem, že poloosy ze 620+klouby ze ZS jsou špatně, jsou delší, takže hrozilo narážení tripoidu o unašeč a mírně škrtaly o gufera v převodovce, ještě, že maj plechovou ochranu, takže jsem zase přehazoval homokyneťáky a hodil je na poloosy ze 420SDi a už je tam vůle dost velká. Ikdyž je převodovka venku za hodinu a půl, nechce se mi to dělat hned znova, snad potom kvůli montáži samosvoru
Jooo abych nezapoměl, když jsem to byl project před těmahle dodělávkama, turbo tlačilo jen 0,5baru i tak to docela jelo, ale to neni nic pro mě, takže jsem opět namontoval membánu WG z Eva, která začíná na 0,9baru, takže se už těším na další projížďku
A to nejdůležitější - Dneska budou SPZ! Třikrát huráááá
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Gratulace, zajímavý projekt ... chtěl bych to vidět in natura, ale letos se MRD kryje s Tvarůžkem, tak uvidíme. Nicméně v dubnu bude ještě jeden race day (ne v Mýtě)
viewtopic.php?f=3&t=8014
viewtopic.php?f=3&t=8014
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
No s těma termínama to letos bude zajímavé.... nevím čemu dám přednost
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Dík
No to mi povídejte, nejhorší je že ten druhej MRD bude asi tak daleko, že nebudu mít nato se tam dopravit
Teď jenom doufám, že do zejtra do večera nenapadá nějaká sračka a silnice oschnou, dneska už jsou tu sice skoro suchý, ale ještě to není ono, nechci to kvůli jedný projížďce prosolit Demence s tou solí
SPZ už jsou na autě
No to mi povídejte, nejhorší je že ten druhej MRD bude asi tak daleko, že nebudu mít nato se tam dopravit
Teď jenom doufám, že do zejtra do večera nenapadá nějaká sračka a silnice oschnou, dneska už jsou tu sice skoro suchý, ale ještě to není ono, nechci to kvůli jedný projížďce prosolit Demence s tou solí
SPZ už jsou na autě
Re: MG ZS 180 mk1 (Conversion T16)
Gratulace .... máš krásnou V6tku
Jojo, sůl je svinstvo.... občas si doma pouštím pohádku Sůl nad zlato a posouvám to na tu střední pasáž bez soli.... a představuji si, jaké by to bylo......
Jojo, sůl je svinstvo.... občas si doma pouštím pohádku Sůl nad zlato a posouvám to na tu střední pasáž bez soli.... a představuji si, jaké by to bylo......