MG ZT-T 190, 2002, LPG - nový přírustek do rodiny

Odpovědět
Pítrs
Příspěvky: 2060
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Pítrs » pát led 30, 2015 13:22

michal.lom píše:Na to se šroubkem jak poslal Pítrs jsem taky narazil, ale někde kolem toho jsem čet, že to nedělá dobrotu - jak se na ten šroub chytá bordel, popřípadě to nějak lehce zoxiduje, tak to blbne a je to pak prakticky k ničemu.
Jinak do tý naší expanzky (ZT i 75 je stejná) pokud to budu dělat, tak bych to dal někam níž než je MIN, ať to hlásí až když je expanzka prázdná, než aby to řvalo těsně pod MIN....
Zdravím,
jestli bordelem myslíte vysrážené složky z chladící kapaliny, tak to je pak blbé.....
A jestli je tam jiný bordel, pak není chyba v technickém řešení snímače, ale v samotném chladícím systému. Žádné nečistoty tam nemají co dělat, chladící okruh by měl být dokonale čistý a má tam být jen směs chladiva a destilované vody. Pak je to v pořádku.

Pozor na rysku MIN. Hladina v expanzce musí být nejvyšším bodem v celém chladícím systému.
Já takhle delší dobu jezdil s hladinou někde mezi ryskama MAX a MIN plus mínus a po čase se mi to zavzdušnilo. Pak jsem se zbytečně škrabal na hlavě, kdeže je závada. Od té doby liju lehce nad rysku MAX a všechno je v pohodě.
Mám čtyřválec, ty chladící okruhy se od šestiválců můžou asi trochu lišit- to pro úplnost.


Klidně ať to občas bliká, kontrola hladiny by stejně měla být prováděna v klidu někde na rovině.
A to umístění v expanzce v té úzké části je dostatečnou zárukou, že se v tom místě nebude chladivo v zatáčkách někam přelévat, tak by to snad ani blikat nemělo a když to nainstalujete někam úplně do spodku, tak to bude detekovat, až když to bude totálně suché, což ale postrádá smysl takovéto hlídání.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od boogiedrummer10 » pát led 30, 2015 15:20

S tím souhlasím.
Každopádně jsem kontaktoval přímo výrobce a napsal mi, že z důvodu vytíženosti na jiných věcech je prozatím přestal vyrábět, ale ať na ebayi sledujeme E-Zee jméno a že by se to tam časem mohlo objevit. Poslal mi instrukce k montáži v pdf, takže pokud byste je někdo chtěl, tak je můžu zaslat.

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » pát led 30, 2015 18:13

Pro Pítrse: Mně by klidně stačila i signalizace prázdný expanzky, ani mi nejde o přesnou hladinku. Po poslední zkušenosti s prdlou hadičkou, budu rád za jakýkoliv info, že jsem bez vody...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 01, 2015 18:58

Tak jsem dneska vyměnil celej mechanizmus zámku ve dveřích u řidiče - neodemykal dálkou, motorek neměl sílu. Už to maká jak má.

Jinak jsem okukoval zadní okno, kterým mi kape na roletku a zjistil jsem, že to není těsněním kolem okna, ale sklo je na několika místech odlepený od toho rámu, takže to budu muset nějak utěsnit. Ale až nebudou ty mrazy...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Trunda » ned úno 01, 2015 19:29

Aha! .... mohlo by být. Pravda že jsem na to vždycky hleděl, jak je i potečené sklo tak divně.... mohl bys udělat nějaké detailní fotky, kde by bylo vidět že je to skutečně ten problém? Já tak trošku uvažoval, že si nechám celé to sklo i s rámem dovézt z Anglie, protože mi ten rám začíná pod barvou oxidovat...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 01, 2015 20:05

Trunda píše:Aha! .... mohlo by být. Pravda že jsem na to vždycky hleděl, jak je i potečené sklo tak divně.... mohl bys udělat nějaké detailní fotky, kde by bylo vidět že je to skutečně ten problém? Já tak trošku uvažoval, že si nechám celé to sklo i s rámem dovézt z Anglie, protože mi ten rám začíná pod barvou oxidovat...
Narazil jsem na to na anglickým fóru, a vypadá to, že to je další bolest našich pokladů. Tam to řešili klasicky silikonem, nebo silikonovou vazelínou. A podle reakcí, snad každej majitel ZTT. Takže je otázka, jestli si dovozem pomůžeš.

Jinak mi bylo divný, že mám pořád zamlžený sklo v místě, kde je třetí brzdový světlo, tak sem z něj vylil asi deci vody a snad dobrý :)
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od lenham3 » ned úno 01, 2015 20:08

Podivel se jeste na pruchodku ostrikovace tam to taky tece dost casto

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Trunda » ned úno 01, 2015 20:09

Je to možné.... já s MG parkuju naštěstí vesměs pod střechou, tak to není tak zlé... silikon jako silikon asi raději moc ne. Není to dělané na venkovní podmínky.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 01, 2015 20:14

lenham3 píše:Podivel se jeste na pruchodku ostrikovace tam to taky tece dost casto
O tý ani nemluvím, hadice je zlomená asi na třech místech a tapec střech modrej, naštěstí jen ten vnitřní filc, z auta to vidět není.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od Trunda » ned úno 01, 2015 20:36

Zadní ostřikovač zásadně nepoužívám.... když jsem viděl, co za zlo mi to napáchalo na Labuti, tak už nikdy - mám chuť ten otočný spínač na páčce zalepit sekundáčem, aby mě to nelákalo ho spustit :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od lenham3 » ned úno 01, 2015 21:14

Nemyslim tu hadicku ale tryska osazena na okne kolem ni tece do auta :wink:

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 01, 2015 21:15

lenham3 píše:Nemyslim tu hadicku ale tryska osazena na okne kolem ni tece do auta :wink:
Super, další slabý místo :lol:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 15, 2015 16:46

Možná vás to překvapí, ale zase jsem překvapenej, co kdo s tím autem vyváděl...

Řeším VIS motorky na sání. Klapky byly vyrabovaný, tak jsem sehnal jiný sání a horní motorek co ovládá klapky v potrubí se točil pořád dokola, jako kdyby nešly koncáky. Všechno proměřený - všechno v pořádku... Na stole na externím zdroji maká jak má, zastavuje na koncákách, v autě kolotoč. Lenham tvrdí že prej to není možný... Na webu jsem naěel popis konektorů s barvama drátů, tak to na autě kontroluju a nějak mi nesedí barvy. Tak koukám kolem sání a na blatníku druhej konektor, pokračování někam dolů za motor a na něm kupodivu ty správný barvy co mají bejt na VIS motorku. Samozřejmě - oba konektory identický a ten kundil (sorry, chtěl jsem napsat kutil ale uklep jsem se) co to opravoval to prohodil. Fotky přikládám. Nevíte někdo kam ten na blatníku vede? Páč něco dalšího v tom autě tím pádem bylo taky blbě zapojený... Neměl jsem čas to teď zkoumat.

Jinak pod klapkou sání je nějakej nezapojenej konektor, kabel na něm vypadá nějak jink než ostatní všechny konektory v motoru, takže možná to není origo. Vede někam mezi hlavy. Nevíte o tom někdo něco? Je na poslední fotce.
IMG_2862.JPG
Prohozený konektory 1
IMG_2863.jpg
Prohozený konektory 2
IMG_2864.jpg
Prohozený konektory 3
IMG_2865.JPG
Nevyužitej konektor?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od lenham3 » ned úno 15, 2015 17:53

Ten u klapky je na tempomat a ten u VIS je taky od tempomatu :D

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2002, LPG- nový "přírustek" do rodiny

Příspěvek od michal.lom » ned úno 15, 2015 18:23

lenham3 píše:Ten u klapky je na tempomat a ten u VIS je taky od tempomatu :D
Ten u VISu, co je zapojenej do zásuvky a pokračuje někam za motor? To by zase bylo dobrý, že by nebylo něco odpálenýho prohozením těch zásuvek.

Sem zvědavej zejtra až to projedu, jakej to bude pokrok s komplet klapkama... Bohužel dneska nemůžu z baráku...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Odpovědět