MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
No su zvědav... nějak se mi nezdá, že máš oba přefuky zapojený společně.
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Nn,měl jsem to nafotit bez deklu.Ta pravá silná hadice bere ze silnejch 12mm výdechů,je tam těsně před vstupem do nádobky T-éčko a modrá bere z obou slabejch a ta prostřední silná to posílá před a za klapku,tam zpod deklu čouhá ta redukovaná rozbočka.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Lepší fotka zapojení.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Dneska jsem se pustil do instalace sání od Jarka.Vyčistil jsem ho a snažim se namontovat VIS,co ovládá těch 6 klapek.Kurňa,ono to tam nejde. Takže jsem zjistil,že je oska pootočená mimo normální rozsah.Zkusil Michalovo test VIS(díky za tenhle návod) a prd,jen cvak a žádnej pohyb.Tak jsem ho kuchnul,stačí odcvakat opatrně ty "zobáčky" po obvodu a pozvednou víko,pak nahřát pájkou tu pryskyřici kolem pinů v konektoru a tlačit na ně shora a zároveň odtahovat dekl.Tak pak koukám,co bych viděl na první pohled.Přetočený kolo až daleko,kde by měl koncák vypnout.Nastavil jsem jej do počáteční polohy a zkusil ještě naprázdno.Zas se nevrátil.Tak jsem to vytáhnul celý s plošnym spojem a zírám.Koncák na počáteční polohu měl popraskaný spoje,tak jsem to proletoval,nastavil a heuréka!Pak jsem si nastavil ještě i druhej VIS a zatím to chodí.Zejtra to naházim na motor a uvidim jak se MG zas "oživí".Už se mi to nechtělo dávat dokupy s čelovkou na hlavě a zmrzlej.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
No vida, další úspěšnej opravář
Jinak k tomu zkoušení - než ten drát propíchnout, je lepší strčit jehlu podél drátu do konektoru, je tam gumová izolace, která se pak zase zatáhne.
Já měl u jednoho motorku problém v tom, že se dostal olej do míkrospínače a tam se asi napálil na kontakty a pořád to mělo nějakej odpor při sepnutí a pak to nechodilo jak má...
Jinak k tomu zkoušení - než ten drát propíchnout, je lepší strčit jehlu podél drátu do konektoru, je tam gumová izolace, která se pak zase zatáhne.
Já měl u jednoho motorku problém v tom, že se dostal olej do míkrospínače a tam se asi napálil na kontakty a pořád to mělo nějakej odpor při sepnutí a pak to nechodilo jak má...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Šikula... a klasicky studeňák
Budeš něco vymýšlet s tím starým sáním?
No celý rok se chystám, že to preventivně rozdělám, vyčistím, proletuju, ale prd prd... stajně jako s tím odlučovačem. Poslední dobou na auta čas vůbec nemám. Ani na zimu je nestíhám připravit. Běda mi...
Budeš něco vymýšlet s tím starým sáním?
No celý rok se chystám, že to preventivně rozdělám, vyčistím, proletuju, ale prd prd... stajně jako s tím odlučovačem. Poslední dobou na auta čas vůbec nemám. Ani na zimu je nestíhám připravit. Běda mi...
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Michal:No už jsem byl nasranej a buď to kuchnout,nebo novej.Tak to asi vyšlo.MaGgie je zas při chuti.Ještě bych přidal pár Nm,ale zas má dost chuti do života.
Jinak místa,kde jsem to propíchnul jsem zamázl transparentnim silikonem,tak snad stačí.
Doufam,že odlučovač to zbaví oleje,mě se povedlo ten filřík urazit,ale mělo by to pobrat.
Sobota mi bohužel nevyjde,mám všechny z domova pryč a budu hlídat dvě háravý feny a psa,tak Vary nevyjdou,sorry.
Trunda:No draku,mam podobný problémy,rejpu se v čem se dá,ale neni čas to všechno pobrat.Ono budu rád,když MaGgie proleju na zimu a napatlám.Na MINI VVC jsem nešáhnul víc jak půl roku. Taky bych potřeboval,aby měl den 36h a já nespal. Na starý sání zatím prdim.Dneska jsem v garáži zas posunul MINI napříč a nastlal tam ségry Kryšota.Tak se budu bavit s rozvodama,komplet hlavou vč. těsnění hlavy,ventilů,vačky,víka,fitry,zavařit svody,silentbloky ramen,ložisko př. kola,brzdy komplet,posilovač,řazení,ostřikovače,rádio,brzdovej spínač a další kraviny....
Jinak místa,kde jsem to propíchnul jsem zamázl transparentnim silikonem,tak snad stačí.
Doufam,že odlučovač to zbaví oleje,mě se povedlo ten filřík urazit,ale mělo by to pobrat.
Sobota mi bohužel nevyjde,mám všechny z domova pryč a budu hlídat dvě háravý feny a psa,tak Vary nevyjdou,sorry.
Trunda:No draku,mam podobný problémy,rejpu se v čem se dá,ale neni čas to všechno pobrat.Ono budu rád,když MaGgie proleju na zimu a napatlám.Na MINI VVC jsem nešáhnul víc jak půl roku. Taky bych potřeboval,aby měl den 36h a já nespal. Na starý sání zatím prdim.Dneska jsem v garáži zas posunul MINI napříč a nastlal tam ségry Kryšota.Tak se budu bavit s rozvodama,komplet hlavou vč. těsnění hlavy,ventilů,vačky,víka,fitry,zavařit svody,silentbloky ramen,ložisko př. kola,brzdy komplet,posilovač,řazení,ostřikovače,rádio,brzdovej spínač a další kraviny....
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tak přezuto na zimu.Stálo to dardu a dost času,tak vločky,padejte!Mohl jsem za to mít pomalu v autě plyn. Ale svezení je parádní,nehučí,drží a je to pohodlnější.Letní gumy putujou do koše,jako bych jezdil na dřevěnejch obručích.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Co jsi obouval?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Taky mě zajímá
Jo, pneumatiky na takový obludný kola to je darda. Proto jsem taky pořídil ty 17". Kolečka máš zrepasovaný, že tak svítí novotou?
Jo, pneumatiky na takový obludný kola to je darda. Proto jsem taky pořídil ty 17". Kolečka máš zrepasovaný, že tak svítí novotou?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Kleber Krisalp,měl jsem celkem kladný reference.Nemůžu porovnat jinak,jezdil jsem vždycky nějakej hnuj,starej,z druhý ruky.Zatim dobrý,ještě se musí trochu "zajet" asi 13000,- Kola jsem oškrábal,polil plničem,barva na disky a pořádnej lak.Neni to jak bych chtěl,ale už jsem na to neměl nervy.Příště to dám do komaxitu.Ale ty už jsem viděl taky horší,než tenhle muj výtvor.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
hi hi 2 podobny pohrebaci na plzensku
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
No jo, jenže ten tvůj chrochtá a smrdí
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
rOMAN007:Jj pěkný.Líbí se mi ty chromový dekory na tvym.Kdyby to bylo na mě,nedával bych to do černý,ale zpátky to nebudu vracet.Chrochtání by mě vůbec nevadilo,jen se mi víc líbí maska na MG a já s tim poskakuju tady kolem,občas ho protáhnu dál,to by asi naftě nevonělo víc.Koupil jsem si pořádnou "nákupní tašku".
Je vidět,že máš zadní pružiny v pořádku.Mě to dost dřepí.Dneska jsem se známym řešil ten vzduch na zadku,furt mě to vrtá hlavou.
Trunda:No ale zas jezdí za polovic.
Je vidět,že máš zadní pružiny v pořádku.Mě to dost dřepí.Dneska jsem se známym řešil ten vzduch na zadku,furt mě to vrtá hlavou.
Trunda:No ale zas jezdí za polovic.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
... psssssst, o tom nikdo neví