MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
rOMAN007
Příspěvky: 438
Registrován: pon říj 29, 2007 23:19
Bydliště: Plzen jih

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od rOMAN007 » úte pro 22, 2015 23:22

to Trunda: Ja v aute nic necitim :)
JK mini: me se taky vic libi maska MG i bez tech chromu bych se obesel ale co uz :)
Zadni pera tady na fotce jsou jeste puvodni, ale ted uz mam novy a je o trochu vysse ted.
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » stř pro 23, 2015 6:54

;-)
Já jsem na svým ty pružiny kontroloval a nemám určitě nijak ohnilý ten dolní závit a asi s tím skopčák nelítal nějak naložený, tak to není nějak extra sedlé. Ale je fakt, že dát tam LPG, tak to bude už špatný. Nějaký ten cm nahoru by to chtělo. Možná by šlo ze silonu udělat podložku do dolního ramene.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

boogiedrummer10
Příspěvky: 478
Registrován: stř úno 06, 2013 9:57

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od boogiedrummer10 » stř led 06, 2016 11:02

Ahoj, koukám, že na Plzeňsku jsou šikulové :-). Já si radši koupil repasovaný VIS motory, protože bych udělal víc škody než užitku.
Ať to jezdí :-)

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » stř led 06, 2016 20:57

Ahoj,no ještě budu muset absolvovat upgrade,co sem dal Michal,ono se asi někdy nevrátí motorek do základní polohy a auto netáhne jak má.Když jsem to rozebral,tak bylo vidět,že na tom moc není,co zprasit. :D Nechť nám tyhle zkušenosti ušetří peníze na další zvelebování naší anglický chlouby. :twisted:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » ned dub 24, 2016 13:02

Dobrý den pánové.
Po dlouhé odmlce,kdy jsem řešil jiný věci,než ZT,rád bych se zeptal.Začínám pomýšlet nad zadní nápravou na ZT,hlavně kvůli pružinám,ale asi bych rád trochu ulevil sobě i autu a dal komplet podvozek z 75.Je sehnatelnější a levnější,rád bych trochu víc pohodlí.Jakej je váš názor na "nabastlení" podvozku ze 75?Roman007 má 18" na 75.Chtěl bych se tak zeptat,jesli podvozek "stíhá" 18"nebo odskakuje.Nebo zkusit nějakej sportovní kit?.Když jsem dal na 400 17" bylo cejtit,že si nerozumí podvozek s kolama.Díky za názory. 8)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 24, 2016 16:17

Teď, když jsem opět obul 18", tak o tom sem tam taky přemýšlím, ale já se k tomu nikdy nedokopu.
Na Rimmerech to nejde jednoznačně rozeznat, ale myslím, že ZT bude mít silnější stabilizátory, což by bylo fajn v tom, že auto zůstane relativně stabilní, což u MG chceme :-) No jinak pružiny z R75 jsou výrazně slabší a rády praskají. Když koupíš nové, tak asi bude auto trošku výš, což bude vypadat všelijak. Ale co se zadní nápravou, aby nebyla tak sedlá, to moc nevím. Prodávají se takové vložky do pružin, tak třeba zkusit to.
Hele, když se k tomu odhodláš a budeš pak chrochtat blahem, tak tě budu následovat :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pon dub 25, 2016 10:46

Právě to mě taky napadá,že stabilitu neztratím,ale zlepší se komfort.Uvidim,co vymyslim.Určitě se podělim o dojmy. :D
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od AnderN » pon dub 25, 2016 11:11

Já tedy nevím, ale osobně bych to nedělal. Hlavně skrz to, co už zmínil Trunda, totiž tendenci pružin standardního podvozku R75 k častějšímu praskání. Osobně to vnímám jako velkou výhodu podvozku ZT, že k tomuto defektu tendence nemá, protože jsou pružiny silnější. Další aspekt -- při cenách těchto aut je možná lepší si rovnou koupit R75, než bastlit na ZT něco, co tam nepatří, ne?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 25, 2016 11:26

Na druhou stranu, ty pružiny praskají z nějakého důvodu a tím je primárně koroze a v připadě předních pružin špatně fungujíci horní uložení a ložisko. Praskají i na ZT, ale o něco hůř skrz silnější materiál...
Jasan, koupit pětasedmu... Ale velice těžko seženeš kus se sedadly jako má ZT. Navíc tam je podvozek zase opačný extrém. A v neposlední řadě MG je prostě víc sexy ;-) .... Ale máš pravdu že hrozí, že po takové úpravě se budeš v noci budit hrůzou ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od AnderN » pon dub 25, 2016 11:48

Pokud ti jde o sedadla, tak se buď dají koupit a prohodit, nebo i sehnat auto s nimi. A není jich zas tak málo, namátkou:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =223768004
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =222471354
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... =225069749
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pon dub 25, 2016 17:20

Proto to řešim... ;)Stav cca před 9měsíci a stále jezdim,tak už bych rád něco s tím dělal.Asi jo,nebudu to bastlit,ještě nevim...
Přílohy
WP_20150607_001.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 25, 2016 17:44

No, to je přesně ono.... špatné odtoky v zadních ramenech a už to jede. Kor když auto dlouho stojí a je to ucpané. Naštěstí já to mám na obou stranách velmi pěkném stavu. Dokonce jsem teď na zvedáku hleděl, že celkově to auto je zdola v hodně slušném stavu na to, kolik má za sebou. Jediné co tam začíná být urgentní, tak trubičky k zadním brzdám, které jsou místy už fakt škaredě olezlé.
Jako já bych uvítal, kdyby to někdo zkusil. Zas taková hrůza to vyměnit to není. A dokonce i v mém měřítku prasení auta mi to přijde jako průchozí. Není to sice originál, ale taky to není nic nevratného. Je to skoro stejné jako to, že do pětasedmy začali nabízet "normální" sedačky ze ZT, bo jim asi dost zákazníků omlátilo o hlavu to, že když si pořídili luxusní sedačky v kůži, tak z nich byli domlácené od toho, jak lítali od dveří k tunelu :lol:
No, ale je pravda, že rozdíl mezi 18" a 17" je taky hodně velký. 17" byly opravdu výrazně pohodlnější. Jenže... jenže... MG musí mít velký kola :-D Prostě je to o hledání kompromisu mezi tím, že to auto miluješ, ale že máš rád i vlastní tělo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od JK Mini » pon dub 25, 2016 22:39

Ono to Lukáši neni ani tělu,spíš bych rád ušetřil autu.V zimě se mi chudák celej rovrzal,když zkusil kvalitu našich silnic.Naštěstí teď není nic slyšet.Nechci bastlit,ale přide mi to jako rozumná alernativa.Nechápu,jak to mohli "naprojektovat" na silnice v UK.Ono je taky a rimmerech víc tuhostí,možná vysonduju něco optimálního. ;)
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od Trunda » úte dub 26, 2016 7:13

Jasan Kubo... Tak i tak :-) No teoreticky bys mohl zkusit pružiny ze ZT 120. Ty přední budou měkčí, ale zas aby to neznamenalo spíš to, že si to víc sedne. Nejlepší by ale bylo sehnat pružiny z V6 R75... To bys asi nepřehmátl a nejlépe z výroční, která se prodávala na 18" ;-)

S tím vrzáním... Mě začaly strašně vrzat jakoby rámy dveří. Možná že skla v těsněních. Nevíš co s tím? Trošičku mám pocit, že to začalo dělat od té doby, co jsem těsnění napatlal Regumem. Tak jestli to zkusím pokusně namazat nějakým tukem... A vůbec, ta těsnění jsou nějaká asi jetá, protože na dálnici mi to ze dveří celkem šustí, ale v R75 co jsem tak různě řídil, jsem nic takového nezaznamenal.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)

Příspěvek od AnderN » úte dub 26, 2016 10:20

To svištění při dálničních rychlostech dělají těsnicí lišty zvenku na spodní hraně oken. Taky už je mám trochu jeté, ve 180 km/h není takový klid jako před lety :-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět