MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jo, to jsem nezmínil, že než jsem nanášel vosk, tak jsem tu plochu vždy vyčistil isopropanolem
Hele... nechť se každý týrá jak je mu libo. Ale já zkusil mašinu a udělal jsem dobře, protože ručmo bych takového výsledku nedosáhl. Naučil jsem se s leštičkou pohybovat tak, abych se dostal tam kde bylo potřeba a tak bylo celkem málo míst, které jsem musel dělat rukama. Jo, abych se přiznal, tak na to, že jsem se to učil, tak jsem leštičkou způsobil co vím jedinou škodu - filcem na kotoučku jsem vybrousil malou drážku na předním nárazníku.... trošku daň za blbost jednoho neuváženého pohybu. Ale tam to tak nebolí, protože ten nárazník je i tak dost dodělaný.
Jo a leštičkou jsem přejel i světla. Zadní hezky prokoukla a na předních jsem mírně zlepšil už celkem mizerný stav laku. Přední světla prostě příští rok půjdou na repasi
Hele... nechť se každý týrá jak je mu libo. Ale já zkusil mašinu a udělal jsem dobře, protože ručmo bych takového výsledku nedosáhl. Naučil jsem se s leštičkou pohybovat tak, abych se dostal tam kde bylo potřeba a tak bylo celkem málo míst, které jsem musel dělat rukama. Jo, abych se přiznal, tak na to, že jsem se to učil, tak jsem leštičkou způsobil co vím jedinou škodu - filcem na kotoučku jsem vybrousil malou drážku na předním nárazníku.... trošku daň za blbost jednoho neuváženého pohybu. Ale tam to tak nebolí, protože ten nárazník je i tak dost dodělaný.
Jo a leštičkou jsem přejel i světla. Zadní hezky prokoukla a na předních jsem mírně zlepšil už celkem mizerný stav laku. Přední světla prostě příští rok půjdou na repasi
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Vidím, že Tě to baví, tak si dopřej
Repas světel spočívá v čem?
Repas světel spočívá v čem?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Přebroušení a nalakování plexi (těžko říct, jestli to lakování jo, nebo ne) a případně i přechromování paraboly, ale to by asi v případě xenonů nemuselo být potřeba.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Za mne urcite prelakovat.
UV ochrana toho plastu, dodatecna mech. Ochrana. (Idealne lak jako na narazniky, tj trochu pruzny)
UV ochrana toho plastu, dodatecna mech. Ochrana. (Idealne lak jako na narazniky, tj trochu pruzny)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No, jenže praxe je taková, že to má i svoje nevýhody... když se kamínkem ten lak naruší, tak se pak "podfoukne" a ten ďobanec vypadá mnohem hůř. A druhá věc, že když se to plexi jednou za půl roku přetře voskem, nebo něčím na plasty s UV ochranou, tak ten plast i dlouhodobě nijak nedegraduje.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak před chvilkou jsem se vrátil zpod auta....
Provedl jsem výměnu prasklého a zamechovaného předního pravého blinkru za hezký zachovalý, co jsem měl delší dobu doma připravený. Celkem škaredý přístup byl tam zdola povolit vruty, kterýma je to uchycený. Na druhé straně jsem to taky musel oddeklovat, protože mi tam zapadla záslepka nasávacího otvoru vedle mlhovky a zároveň jsem snad definitivně poléčil sem tam vynechávající levý přední blinkr. Musel jsem v objímce přiohnout a očistit kontakty. No a ve finále jsem vyměnil i pravý boční blinkr, kterému jsem nedávno nešika ulomil packu a pořádně tam nedržel. Také jsem ho měl na skladě Takže vizuálně už mě tankuje jen levá přední mlhovka, která je jakási výrazně opískovanější, než pravá.
Pak už jsem stihl jen napajcovat pneumatiky a vnější plasty a gumy kolem dveří. Zítra před odjezdem musím ještě vysát, uvnitř to trošku zvelebit, ačkoli hrotit to asi nebudu a napajcovat aspoň plast pod předním sklem. Pak celé auto otřít opatrně od pylu (od voskování se s autem naštěstí nemuselo vyjet, ale mám ho v průjezdu a plachtu mám bohužel jen přes střechu) a tradá
Provedl jsem výměnu prasklého a zamechovaného předního pravého blinkru za hezký zachovalý, co jsem měl delší dobu doma připravený. Celkem škaredý přístup byl tam zdola povolit vruty, kterýma je to uchycený. Na druhé straně jsem to taky musel oddeklovat, protože mi tam zapadla záslepka nasávacího otvoru vedle mlhovky a zároveň jsem snad definitivně poléčil sem tam vynechávající levý přední blinkr. Musel jsem v objímce přiohnout a očistit kontakty. No a ve finále jsem vyměnil i pravý boční blinkr, kterému jsem nedávno nešika ulomil packu a pořádně tam nedržel. Také jsem ho měl na skladě Takže vizuálně už mě tankuje jen levá přední mlhovka, která je jakási výrazně opískovanější, než pravá.
Pak už jsem stihl jen napajcovat pneumatiky a vnější plasty a gumy kolem dveří. Zítra před odjezdem musím ještě vysát, uvnitř to trošku zvelebit, ačkoli hrotit to asi nebudu a napajcovat aspoň plast pod předním sklem. Pak celé auto otřít opatrně od pylu (od voskování se s autem naštěstí nemuselo vyjet, ale mám ho v průjezdu a plachtu mám bohužel jen přes střechu) a tradá
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Loupani je urcite mozna nevyhoda, ale tu by mela minimalizovat pruznost toho laku.Trunda píše:No, jenže praxe je taková, že to má i svoje nevýhody... když se kamínkem ten lak naruší, tak se pak "podfoukne" a ten ďobanec vypadá mnohem hůř. A druhá věc, že když se to plexi jednou za půl roku přetře voskem, nebo něčím na plasty s UV ochranou, tak ten plast i dlouhodobě nijak nedegraduje.
Ja kdyz jsem jeste bez zkusenosti renovoval svetla prvnekrat, pomoci sady od zelvy, tak k tomu davaji lak ve forme "vlhcenyho ubrousku". Coz samo o sobe neni idealni, protoze potrenim to neudelas tak hladke jako nastrikem, ale prakvapive to nedopadlo vubec zle a asi vedi co za lak to je, protoze s tim absolutne zadne problemy nebyly za nejake 3 roky.
S tou peci o svetla... opravdu malo kdo voskuje, a tech co voskuji poctive i svetla, to uz je uplne minimum. Takze ano, u lidi co si s tim daji tu praci, opravdu svetlomet vylesti po prebrouseni klidne nekolikma brusnejma pastama a nasledne obcas prevoskuji, je situace jina, nez rekneme bezny spotrebitel, co to prebrousi, jakstaks rozlesti a voskovat fakt nebude. Tam bych prelakovat doporucil, protoze to dohladi pripadne nedokonale predchozi lesteni.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
... všechno na autě připraveno a jde se nakládat K takové příležitosti jsem nemohl zapomenout na moji stylovou "kosmetickou" bedýnku
-
- Příspěvky: 84
- Registrován: pát čer 23, 2017 9:49
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trundo zabrousil jsem do tvého vlákna a jenom jsem chtěl podotknout, že to máš fakt pěkný
Rover 75 2.0 CDT Tourer MY2002
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Minulý víkend jsme se s Věrkou poprvé po hodně dlouhé době vypravili sami bez dětí na hory, konkrétně do Tater. Počasí luxusní, túra Javorovou dolinou se také vyvedla. A MG nás dovezlo v pořádku zpět domů. Když jsem spočítal spotřebu 9,3 litrů na 100 km, tak jsem musel konstatovat, že za jinak o dva litry větší spotřebu prostě můžou děti
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Pláču....
Při přípravě na zimu jsem zjistil, že bohužel můj originální výfuk má koncovou část před smrtí. Pod výstupem už jsou odhnilé snad tři vrstvy, takže odhaduji, že to možná ani zimu nepřežije, protože to odhnilo opravdu velkým tempem.
A tak přemýšlím co dál. Zatím jsem tu totiž nepostřehnul žádnou referenci na koncák, který by se kvalitou odhlučnění jen blížil originálu a já prostě nechci z tohoto standardu slevit.
Bohužel originál jsem našel pouze zde a to zas tak bohatý nejsem - http://mg-rover-teile.de/de/MG/ZT-ZT-T/ ... er-MG-ZT-T
Tedy vracím se k myšlence, jestli nezkusit znásilnit díl z BMW E46 320i - https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... ic-vyfuku/ ... zdá se mi sice menší, ale jako že napasovat by snad mohl jít. Jen nevím, jestli by nebyla potíž s tím, že je dělaný na dvoulitrový objem. No a pravda, že by to byla trošku loterie, protože by se taky mohlo stát to, že by to nebylo lepší, než běžné náhrady.
A když tak ještě koukám, tak asi toto z těch náhrad by na mě působilo nejlépe http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.60454 (ne že mi to vyfouknete ) ...
Při přípravě na zimu jsem zjistil, že bohužel můj originální výfuk má koncovou část před smrtí. Pod výstupem už jsou odhnilé snad tři vrstvy, takže odhaduji, že to možná ani zimu nepřežije, protože to odhnilo opravdu velkým tempem.
A tak přemýšlím co dál. Zatím jsem tu totiž nepostřehnul žádnou referenci na koncák, který by se kvalitou odhlučnění jen blížil originálu a já prostě nechci z tohoto standardu slevit.
Bohužel originál jsem našel pouze zde a to zas tak bohatý nejsem - http://mg-rover-teile.de/de/MG/ZT-ZT-T/ ... er-MG-ZT-T
Tedy vracím se k myšlence, jestli nezkusit znásilnit díl z BMW E46 320i - https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... ic-vyfuku/ ... zdá se mi sice menší, ale jako že napasovat by snad mohl jít. Jen nevím, jestli by nebyla potíž s tím, že je dělaný na dvoulitrový objem. No a pravda, že by to byla trošku loterie, protože by se taky mohlo stát to, že by to nebylo lepší, než běžné náhrady.
A když tak ještě koukám, tak asi toto z těch náhrad by na mě působilo nejlépe http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.60454 (ne že mi to vyfouknete ) ...
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ahoj.
Není ten od Tyla na sedana? To by nepasovalo úplně přesně. V případě nouze nejvyšší by to ale použít asi šlo.
Není ten od Tyla na sedana? To by nepasovalo úplně přesně. V případě nouze nejvyšší by to ale použít asi šlo.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No to by se lišilo asi jen koncovkou, kterou bych stejně převařil.
-
- Příspěvky: 1467
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ověřil bych si u prodejce jestli dostaneš fakt to, co je na obrázku...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Presne, u MTS taky obrázek tvrdil něco jinýho...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)