MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 21, 2017 18:58

Jo, to jsem nezmínil, že než jsem nanášel vosk, tak jsem tu plochu vždy vyčistil isopropanolem ;-)

Hele... nechť se každý týrá jak je mu libo. Ale já zkusil mašinu a udělal jsem dobře, protože ručmo bych takového výsledku nedosáhl. Naučil jsem se s leštičkou pohybovat tak, abych se dostal tam kde bylo potřeba a tak bylo celkem málo míst, které jsem musel dělat rukama. Jo, abych se přiznal, tak na to, že jsem se to učil, tak jsem leštičkou způsobil co vím jedinou škodu - filcem na kotoučku jsem vybrousil malou drážku na předním nárazníku.... trošku daň za blbost jednoho neuváženého pohybu. Ale tam to tak nebolí, protože ten nárazník je i tak dost dodělaný.
Jo a leštičkou jsem přejel i světla. Zadní hezky prokoukla a na předních jsem mírně zlepšil už celkem mizerný stav laku. Přední světla prostě příští rok půjdou na repasi ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Pítrs » ned kvě 21, 2017 20:17

Vidím, že Tě to baví, tak si dopřej 8)

Repas světel spočívá v čem?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 21, 2017 21:00

Přebroušení a nalakování plexi (těžko říct, jestli to lakování jo, nebo ne) a případně i přechromování paraboly, ale to by asi v případě xenonů nemuselo být potřeba.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od stilg » ned kvě 21, 2017 21:12

Za mne urcite prelakovat.
UV ochrana toho plastu, dodatecna mech. Ochrana. (Idealne lak jako na narazniky, tj trochu pruzny)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » ned kvě 21, 2017 21:21

No, jenže praxe je taková, že to má i svoje nevýhody... když se kamínkem ten lak naruší, tak se pak "podfoukne" a ten ďobanec vypadá mnohem hůř. A druhá věc, že když se to plexi jednou za půl roku přetře voskem, nebo něčím na plasty s UV ochranou, tak ten plast i dlouhodobě nijak nedegraduje.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » stř kvě 24, 2017 22:28

Tak před chvilkou jsem se vrátil zpod auta....
Provedl jsem výměnu prasklého a zamechovaného předního pravého blinkru za hezký zachovalý, co jsem měl delší dobu doma připravený. Celkem škaredý přístup byl tam zdola povolit vruty, kterýma je to uchycený. Na druhé straně jsem to taky musel oddeklovat, protože mi tam zapadla záslepka nasávacího otvoru vedle mlhovky a zároveň jsem snad definitivně poléčil sem tam vynechávající levý přední blinkr. Musel jsem v objímce přiohnout a očistit kontakty. No a ve finále jsem vyměnil i pravý boční blinkr, kterému jsem nedávno nešika ulomil packu a pořádně tam nedržel. Také jsem ho měl na skladě :-) Takže vizuálně už mě tankuje jen levá přední mlhovka, která je jakási výrazně opískovanější, než pravá.
Pak už jsem stihl jen napajcovat pneumatiky a vnější plasty a gumy kolem dveří. Zítra před odjezdem musím ještě vysát, uvnitř to trošku zvelebit, ačkoli hrotit to asi nebudu a napajcovat aspoň plast pod předním sklem. Pak celé auto otřít opatrně od pylu :roll: (od voskování se s autem naštěstí nemuselo vyjet, ale mám ho v průjezdu a plachtu mám bohužel jen přes střechu) a tradá ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 732
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od stilg » čtv kvě 25, 2017 0:20

Trunda píše:No, jenže praxe je taková, že to má i svoje nevýhody... když se kamínkem ten lak naruší, tak se pak "podfoukne" a ten ďobanec vypadá mnohem hůř. A druhá věc, že když se to plexi jednou za půl roku přetře voskem, nebo něčím na plasty s UV ochranou, tak ten plast i dlouhodobě nijak nedegraduje.
Loupani je urcite mozna nevyhoda, ale tu by mela minimalizovat pruznost toho laku.
Ja kdyz jsem jeste bez zkusenosti renovoval svetla prvnekrat, pomoci sady od zelvy, tak k tomu davaji lak ve forme "vlhcenyho ubrousku". Coz samo o sobe neni idealni, protoze potrenim to neudelas tak hladke jako nastrikem, ale prakvapive to nedopadlo vubec zle a asi vedi co za lak to je, protoze s tim absolutne zadne problemy nebyly za nejake 3 roky.

S tou peci o svetla... opravdu malo kdo voskuje, a tech co voskuji poctive i svetla, to uz je uplne minimum. Takze ano, u lidi co si s tim daji tu praci, opravdu svetlomet vylesti po prebrouseni klidne nekolikma brusnejma pastama a nasledne obcas prevoskuji, je situace jina, nez rekneme bezny spotrebitel, co to prebrousi, jakstaks rozlesti a voskovat fakt nebude. Tam bych prelakovat doporucil, protoze to dohladi pripadne nedokonale predchozi lesteni.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 25, 2017 12:16

... všechno na autě připraveno a jde se nakládat ;-) K takové příležitosti jsem nemohl zapomenout na moji stylovou "kosmetickou" bedýnku 8)
P5254969.JPG
P5254964.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

BenjaminUO
Příspěvky: 84
Registrován: pát čer 23, 2017 9:49

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od BenjaminUO » úte črc 11, 2017 19:54

Trundo zabrousil jsem do tvého vlákna a jenom jsem chtěl podotknout, že to máš fakt pěkný car::
Rover 75 2.0 CDT Tourer MY2002

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » pát říj 20, 2017 10:42

Minulý víkend jsme se s Věrkou poprvé po hodně dlouhé době vypravili sami bez dětí na hory, konkrétně do Tater. Počasí luxusní, túra Javorovou dolinou se také vyvedla. A MG nás dovezlo v pořádku zpět domů. Když jsem spočítal spotřebu 9,3 litrů na 100 km, tak jsem musel konstatovat, že za jinak o dva litry větší spotřebu prostě můžou děti :-D
unnamed_Tatry2.jpg
unnamed_Tatry1.jpg
unnamed_Tatry3.jpg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte lis 14, 2017 11:44

Pláču....
Při přípravě na zimu jsem zjistil, že bohužel můj originální výfuk má koncovou část před smrtí. Pod výstupem už jsou odhnilé snad tři vrstvy, takže odhaduji, že to možná ani zimu nepřežije, protože to odhnilo opravdu velkým tempem.
A tak přemýšlím co dál. Zatím jsem tu totiž nepostřehnul žádnou referenci na koncák, který by se kvalitou odhlučnění jen blížil originálu a já prostě nechci z tohoto standardu slevit.
Bohužel originál jsem našel pouze zde a to zas tak bohatý nejsem :-D - http://mg-rover-teile.de/de/MG/ZT-ZT-T/ ... er-MG-ZT-T
Tedy vracím se k myšlence, jestli nezkusit znásilnit díl z BMW E46 320i - https://www.profidily.cz/nahradni-dily/ ... ic-vyfuku/ ... zdá se mi sice menší, ale jako že napasovat by snad mohl jít. Jen nevím, jestli by nebyla potíž s tím, že je dělaný na dvoulitrový objem. No a pravda, že by to byla trošku loterie, protože by se taky mohlo stát to, že by to nebylo lepší, než běžné náhrady.

A když tak ještě koukám, tak asi toto z těch náhrad by na mě působilo nejlépe http://www.vyfuky-tyll.cz/e-shop/dil-vy ... l=01.60454 (ne že mi to vyfouknete :-D) ...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 17:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od klevis » úte lis 14, 2017 18:43

Ahoj.
Není ten od Tyla na sedana? To by nepasovalo úplně přesně. V případě nouze nejvyšší by to ale použít asi šlo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18051
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od Trunda » úte lis 14, 2017 19:15

No to by se lišilo asi jen koncovkou, kterou bych stejně převařil.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1468
Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od michal.lom » úte lis 14, 2017 19:29

Ověřil bych si u prodejce jestli dostaneš fakt to, co je na obrázku...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue

Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)

Příspěvek od djmicho » stř lis 15, 2017 11:45

Presne, u MTS taky obrázek tvrdil něco jinýho...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět