
MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Ahoj, nepotkal jsem Tě dnes u Losiné? 

MG ZT-T 190 (17.4.2003, Starlight Silver, vyrobeno jako 1099. z 1756 ZT-T 190), Rover 214/55kw (1998 - †2015)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Ahoj,jo,byl jsem to já.Tímto děkuji spolujezdkyni za mávání,bylo to milý.Omlouvám se za slabou reakci,ale měl jsem co dělat s provozem vně i uvnitř auta.
Krásnej "stříbrňák"!Konečně radost potkat stejně ušlechtilej kočár na cestě.Žena nepochopila,že zdravim.Pak jsem jí to vysvětlil. 


MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Taky jsem Tě zahlédl na poslední chvilku, kontroloval jsem děcko v zrcátku. Jen manželka poctivě sledovala auta kolem.Někdy se ohlaš dáme mini srazík. S Tebou už tam budeme tři. 

MG ZT-T 190 (17.4.2003, Starlight Silver, vyrobeno jako 1099. z 1756 ZT-T 190), Rover 214/55kw (1998 - †2015)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)
MG ZT 120 (11.11.2004, Pearl Black, 832 z 921 ZT120)
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Jj,to bysme mohli. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tak jsem pánové našel dárce zadní nápravy.Můžu si jí v klidu připravit a pak rovnou přeházet.Chci se jen zeptat,jestli je všechno krom brzd a odpružení stejný.Přijde mi,že to nemůže být jinak,jen kdyby náhodou.Jenom ještě "stabík"bude silnější.Děkuji za názory.
Vzal jsem si z "dárce" i pár jinejch věcí,silentbloky motoru a celý řízení,bylo to "zadarmo",tak co?
Mám ještě zadní pružiny z r75,jsou už měněný od Spidanu,jako nový a tlumiče,který se jeví naprosto v pořádku,tak jestli by někdo měl zájem,nechám za pakatel.
Vzal jsem si z "dárce" i pár jinejch věcí,silentbloky motoru a celý řízení,bylo to "zadarmo",tak co?
Mám ještě zadní pružiny z r75,jsou už měněný od Spidanu,jako nový a tlumiče,který se jeví naprosto v pořádku,tak jestli by někdo měl zájem,nechám za pakatel.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
To byl šestivál?
Proč tedy nezkusíš i ty pružiny, jestli to nebude použitelné?
Jinak řízení je ti na "nic" (tedy skříň), protože ZT má jednak omezení rejdu kvůli 18" a úúúúdajně je strmější, ale to nikdy nikdo nedokázal
Proč tedy nezkusíš i ty pružiny, jestli to nebude použitelné?
Jinak řízení je ti na "nic" (tedy skříň), protože ZT má jednak omezení rejdu kvůli 18" a úúúúdajně je strmější, ale to nikdy nikdo nedokázal

Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Bohužel nafta,jinak bych zobal,co se dá.Bylo toho dost v horšim stavu,než mam já a i dost vyházeno.Řízení bylo zdarma,tak jsem ho vzal.Kdyby někdy náhodou.Asi to můžu zkusit,nahodit to na svoje.Mám možnost mít zas zdarma Pružiny a tlumiče na ZT,nebo něco v tý hodnotě,tak nevim,jestli to páchat. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: MG ZT-T 190- Kubův Pohřebáček :-)
Tak jsem si dneska zase hrál.Na "velký hale" svítilo sluníčko jak sviň,tak jsem se zapotil.
Vyměnil jsem kladky drážkovanýho řemenu.Jednak skuhraly a zjistil jsem,že jedna byla špatná,byly obě na napínák,ale to by asi nevadilo.Nejdřív jsem koukal po Ině a SKF,ale po slevách 2000,- ks jsem vzal radši Optimal za 1400,- obě
Tak se uvidí... Jedna Japan,druhá Poland.No skuhrání ubylo,ale trochu to budou dělat rozvody.
Když už jsem měl motor na jeřábu,tak jsem vyměnil silentblok "hrušku" a posunul v držáku záchytu reakce.Starej byl roztrženej a vylítal olej.Asi kvůli "šponování" toho držáku.Ten z dárce je taky trochu unavenej,ale je v celku.
Pocitově je teď volnoběh klidnější,ale jezdil jsem teď tejden s manželky Microu,která má pěkně vytahaný rozvody.
Zase svezení na úrovni!

Vyměnil jsem kladky drážkovanýho řemenu.Jednak skuhraly a zjistil jsem,že jedna byla špatná,byly obě na napínák,ale to by asi nevadilo.Nejdřív jsem koukal po Ině a SKF,ale po slevách 2000,- ks jsem vzal radši Optimal za 1400,- obě

Když už jsem měl motor na jeřábu,tak jsem vyměnil silentblok "hrušku" a posunul v držáku záchytu reakce.Starej byl roztrženej a vylítal olej.Asi kvůli "šponování" toho držáku.Ten z dárce je taky trochu unavenej,ale je v celku.
Pocitově je teď volnoběh klidnější,ale jezdil jsem teď tejden s manželky Microu,která má pěkně vytahaný rozvody.

Zase svezení na úrovni!

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?