ZT 260

Odpovědět
Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2291
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od Austin » čtv črc 16, 2009 21:49

Děkuji za dobrý a návodný příspěvek.

To co si někteří ráčí říct za připojení na "nějaký" testbook v ČR jest výsměchem. Nemluvě o tom, že v Rakousku z toho i něco vyčtou a ví případně co s tím.
Takových servisů co rozumí Roveru a testbooku v ČR může být odhadem 5.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6980
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: ZT 260

Příspěvek od AnderN » čtv črc 16, 2009 21:52

K tomu jen dodam, ze s typickou naturou ceskych podnikatelu to tady hned tak fungovat nebude ... ale cest vyjimkam, na ktere mam v poslednich par letech obcas stesti. Bohuzel ale jeste par generaci potrva, nez ten evropsky standard dozeneme natolik, ze to i u nas bude bezne.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » čtv črc 16, 2009 22:14

trunda.raspi píše:Presne jsi to Karle vystihl!!! Tak tak... Virtualni svet je velmi nebezpecny co se tyka lidskych vazeb... at zije gril a pivo ;-)
Kdyz uz jsme u toho... zajimalo by mne, jak moc je tvrdy podvozek u ZT? Jel jsem jen v te 260ce, ktera ma podvozek uplne jiny nez bezna MG.... tak by mne zajimalo, jak moc spatne je to s klasickym ZT na ceskych silnicich... Doporuceni/nedoporuceni...???
Rozdíl mezi ZT 190, 260 a R75 je dost výrazný.
R75 je vyloženě "pohodlná, dobře stavěná". MG ZT je hodně tvrdá, hlavně od zadku je dost neklidná. R75 je čistě do provozu, MG ZT je vyloženě na užití sportovnější jízdy a blbnutí (i když nad 180-200km/h jsem se v něm nikdy necítil moc bezpečně a pokud hodně nárazově fouká vítr, auto se pocitově doslova zvedá a předek se sebou škube, pokud se to děje navíc v zatáčce, auto chce jet spíš rovně a nechá se hodně přemlouvat aby poslouchalo jak má - na druhou stranu tady začínají přebírat roli jiné sportovní značky, kde řidič MG ZT raději prostě uberete) $ proti Passatu R36 nemá 260 sebemenší šanci, jelikž ta R36 jede jako krá.a $, není to vyloženě koza, ale pokud se člověk odstěhuje mimo krásné silnice je lepší MG ZT dát pryč, jelikož musíš prostě častěji k zubaři a na masáž zad :-D .
Rover 75 je vyloženě klidné auto, a člověk se v něm cítí pohodlně.
MG ZT je prakticky ""stejné auto"" kromě pružin, tlumičů, sedadel a pneumatik + oplastování, ale nevím čím to je... já si v něm klid nikdy neužil. MG ZT je něco jako v české detektivce "upír s Ferratu". Nutí tě šlapat na plyn, stoupá adrenalin a zároveň tě vysává, i klidný člověk se po usednutí mění v něco co nechce, nedá se tomu pořádně bránit a častěji dělá za volantem věci, které pokud uvidí u jiného prohlásí něco o blb.vi za volantem.
Já své MG ZT po zavedení bodového systému raději vyměnil za Range Rover V8 a Land Cruiser 4,2TD. S MG ZT to bylo fajn, ale zpět už asi ne, i když nikdy neříkej nikdy.
MG ZT 260 je "přemotorované auto", zajímavé zvukem, náhonem a V8... Vyblbnout se, zaposlouchat, užít si a raději vrátit klíče :)

Tady je na snadě si říct, že jej u nás prostě nikdo nedá pořádně dohromady, což platí i pro MG ZT 190 KV6, a pokud se vyskytne vážnější závada, poctivá oprava je bohužel dražší než vůz samotný. Aby stálo za to jej mít v garáži, musí být něčím dalším zvláštní, např edition 100 - v CZ jeden takový kus je ;), ale na běžné silnici nejezdí.
Problém 260 je podle mě v tom, že je už moc přeskládaná s dílů které prostě k sobě dohromady jaksi nepatří. DE, GB, USA atd. a všechno to prostě sešroubovali dohromady a lidi se toho bojí.
Pár 260 u nás na prodej bylo, ale spíše šlo o horký brambor :wink:

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát črc 17, 2009 0:56

No hele Míro,nevím jestli jsi s tím autem někdy jezdil,já jsem si ho koupil jen z rozmazlenosti,páč bylo za pár hrušek a nemám z auty moc zkušeností,spíš s motocykly a tak beru pohled rychlosti jízdy spíš z hlediska že kdo umí,zajede i na vratech od stodoly,musím ti dát za pravdu,že když sedneš za volant rozklepou se ti ruce vzrušením.Kdo by dal komu na prdel je spíš v řidiči než v autě asi bych musel na okruh a tam se ukáže,zatím jsem zjistil,že v běžném provozu si auto libuje tedy na dálnici nejlépe v dvěstěkilometrové rychlosti.Možná je poskládaný jak říkáš to nedovedu posoudit,jak jsem dřív podotknul,ale když mě chytne blbá,ještě mě nikdo nepokořil.Asi kdybych vjel do německa bych se divil,ale nedělám si iluze.Když mám víc jak čtyři tisíce otáček na každé rychlosti a to jich tam je pět,mám honičku co s tím autem dělat.Ne v ovladalnosti,ale nějak ztrácím přehled.Asi namítneš že je to tím,že mám věk,asi to tak je.Je to vůz pro seladony.

max80

Re: ZT 260

Příspěvek od max80 » pát črc 17, 2009 6:29

.

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát črc 17, 2009 7:45

donutil píše:No hele Míro,nevím jestli jsi s tím autem někdy jezdil,já jsem si ho koupil jen z rozmazlenosti,páč bylo za pár hrušek a nemám z auty moc zkušeností,spíš s motocykly a tak beru pohled rychlosti jízdy spíš z hlediska že kdo umí,zajede i na vratech od stodoly,musím ti dát za pravdu,že když sedneš za volant rozklepou se ti ruce vzrušením.Kdo by dal komu na prdel je spíš v řidiči než v autě asi bych musel na okruh a tam se ukáže,zatím jsem zjistil,že v běžném provozu si auto libuje tedy na dálnici nejlépe v dvěstěkilometrové rychlosti.Možná je poskládaný jak říkáš to nedovedu posoudit,jak jsem dřív podotknul,ale když mě chytne blbá,ještě mě nikdo nepokořil.Asi kdybych vjel do německa bych se divil,ale nedělám si iluze.Když mám víc jak čtyři tisíce otáček na každé rychlosti a to jich tam je pět,mám honičku co s tím autem dělat.Ne v ovladalnosti,ale nějak ztrácím přehled.Asi namítneš že je to tím,že mám věk,asi to tak je.Je to vůz pro seladony.
U motorek se něčemu podobnému říká BUS/AUTOBUS :) Velké, těžké, atyp, přemotorované... něco podobného mě snad napadá u Yamahy GTS1000, nebo BMW LT :) Řekl bych, že to patří do podobného soudku.

S MG 260 předce věk nijak nesouvisí :) ale přímá úměra k ní jsou zkušenosti řidiče, které se sbírají praxí. Mlaďoch použije 260 tak do 1/2 první zatáčky :wink: :D
Srovnání 260 a R36 mám, jelikož Kamarád s těma blikačkama jezdí a nad ránem provoz není :)

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát črc 17, 2009 10:14

Tak jsem stvořil album slavného DOBERSBERGU,omlouvám se za mystifikaci Dobergsdorfem,to je věkem,onehdá jsem psal Trundovi ohledně motoru mustang a oháněl se šestnáctiventilem,místo dvatřicetiventilem,no zkrátka magor.Ale zajímalo by mě,kde Míra z 260 jezdil.Pořád si totiž fandím,že v CZ není.
http://donutil.rajce.idnes.cz/Dobersberg/

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát črc 17, 2009 11:05

Ale jsou ;)
V soukromé sbírce jednoho majitele mezi desítkami skvostů stojí pár verzí MG X-power např. SV-R, nebo Rovřík 200 BRM.
Přes to s lehkým úsměvem prohlašuje, že to jsou proti klasickým vozům moderní šunty, ale že je musí mít :)
Má takový malý okruh podobný Sosnové, nebo tomu u Č. Lípy za třímetrovou zdí. Bydlí v podstatě mezi auty, a pod jídelním proskleným stolem je motor s nápisem Ferrari. Trošku uhozené, ale SUPER obědvat uprostřed hvězdy tvořené Rolls Royce Phantom, Bentley Arnage, Aston Martin, Ferrari, BMW Alpina, a někde v pozadí vyskládané kusy zrušené skupiny "B" Lancia Delta...

Někde jsem četl článek, že každý kdo auto čistí častěji než jednou měsíčně a jednou týdně přetře hadrem palubku má auto jako fetiš :), obratem dodali, že je to v pořádku a fetiš může být cokoli :) :D :) Pán i s manželkou o sobě tvrdí, že fetišista je.
Nejhorší pocit je odtamtud odejít.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18131
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » pát črc 17, 2009 11:10

Mirku, ty jo, nemas pravdu... ja se povazuju jeste relativne za mladocha, i kdyz najezdeny mam uz celkem hodne... ale pokud vim, tak jsem s 260kou v polovine zatacky prikop nenavstivil... ba naopak... kdo byl v Myte, tak ani nepoznal jestli to ridi mladoch, nebo o generaci starsi pardal... zatacky to auto jelo bokem vzdycky :-D
Jo a s tim rocnikem Mustangu sem se netrefil no... sem to jaksi neresil ;-)


Kurnik.... tak koukam ze SVRko kvuli originalite nema smysl kupovat :-( To jsu teda nastavany....... :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát črc 17, 2009 11:35

To jsou auta snů, které jsou prakticky naprosto zbytečné :)
Já si udělal radost a po tisícovkách najetých km a obhlížení spousty kusů aut jsem sehnal po prvních majitelích Mercedes 124 cabrio, Mercedes SL cabrio a Golf 1. cabrio. Jenže odtahovku cestou rozbili, a MB mají oba rozpárané boky vč. střech a konstrukcí. Tak na mě zbyl VWGolf 1. Karman Cabrio. Dost jsem z toho byl špatný, když 1/2 roku sháním auta, která jsou díky stavu každé až o hodně dražší než stejné kusy s měněným blatníkem.
Co budu povídat, ani jsem do toho Golfu nechtěl sedat, ale pak to přišlo a to autíčko je taky výborné a kultovka :) na které se navíc nemá co rozbít.

Mimochodem ten Rover combi, pokud je se sedadlama s bočním vedením z verze GTi, nebo jak se to menovalo je taky moc hezký. Kombík, starý, ale super vůz pokud není člověk povrchní

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18131
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ZT 260

Příspěvek od Trunda » pát črc 17, 2009 11:49

Co myslis tim kombikem... starym? Sedacky? Myslis toho meho?
Jinak jsem koukal nedavno na youtube na videa z Rover 416 GTi a to je masakr... Ten motor bych chtel do Labutky :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát črc 17, 2009 12:24

trunda.raspi píše:Co myslis tim kombikem... starym? Sedacky? Myslis toho meho?
Jinak jsem koukal nedavno na youtube na videa z Rover 416 GTi a to je masakr... Ten motor bych chtel do Labutky :-D
No jo. Klasický starý combi Rover. Pokud je v super stavu, na kolech, s interérem v kůži/polokůži, šíbrem, nebo verze podobná GTi je podle mě něčím zvláštní, hezký a nedávno sem jej málem koupil :) Měl navíc kola podobná jako Ti verze Roveru 600, 800.
Starý Rover combi v naftě s motorem Peugeot dodnes denně používají v Land Roveru Auto Hos v Jihlavě a funguje!!

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: ZT 260

Příspěvek od donutil » pát črc 17, 2009 12:51

Já bych se vrátil ještě k některým podrobnostem co mě napadly.
Ono srovnávat s passatem je trochu mimo mísu, poněvadž srovnání auta za 150 tisíc a ten druhý stojí jistě hodně přes milion,
navíc výdobytek nejnovější techniky s už 10 let starou koncepcí Rovera(MG),
dále nerozumím tomu, že jej nikdo u nás nedá pořádně dohromady.
Já ho momentálně v hromadě mám, všecko funguje jak u novýho, samozřejmě záleží jak dlouho.
Co se týče oprav, kromě testeru, třeba Zakar zvládne jakoukoli jinou opravu a myslím že i každý jiný šikovný automechanik.
Je fakt, že na diagnostiku to u nás nikdo kloudně nepřipojí, ale Dobersberg je blízko.
Stejně to za tu dobu žádné chyby neukázalo, jen špatné kontakty - stará bolest asi všech roverů(viz svítící airbagy apod).
No a jestli ZT 260 někdo má, dej mi na něj kontakt, třeba kde se prezentuje na webu.

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: ZT 260

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pát črc 17, 2009 14:23

Passat? Pár stránek zpět to jako srovnání bylo, tak jsem odpověděl. Já to nevymyslel 8)

Nechci být neslušný, ale pokud by známý stáli o publicitu, už by tady dávno byli. O čem by jsi si povídal s pánem a paní? :wink:
Na telefonické oznámení, že jezdíš 260 se ozve suché hm, a co potřebujete :D
Žijí v jiném světě a jaké auto si koupí je pro ně stejné dilema jako výběr nádherného dortu v cukrárně.
Ti zrovna přemýšlí jestli si nechají postavit loď od Wally.com O tom by si určitě rádi povídali.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: ZT 260

Příspěvek od Roman620ti » pát črc 17, 2009 14:42

Starý Rover combi v naftě s motorem Peugeot dodnes denně používají v Land Roveru Auto Hos v Jihlavě a funguje!!

Kdepak musíme si je šetřit, za pár let už to bude vůbec zvláštnost, vlastnit pěknýho Rovera.
Poslední dobou vídávám hrozný růjny a v bazarech je to stejný.
2x Rover 620ti

Odpovědět