ZT 260
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2291
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
Děkuji za dobrý a návodný příspěvek.
To co si někteří ráčí říct za připojení na "nějaký" testbook v ČR jest výsměchem. Nemluvě o tom, že v Rakousku z toho i něco vyčtou a ví případně co s tím.
Takových servisů co rozumí Roveru a testbooku v ČR může být odhadem 5.
To co si někteří ráčí říct za připojení na "nějaký" testbook v ČR jest výsměchem. Nemluvě o tom, že v Rakousku z toho i něco vyčtou a ví případně co s tím.
Takových servisů co rozumí Roveru a testbooku v ČR může být odhadem 5.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6980
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZT 260
K tomu jen dodam, ze s typickou naturou ceskych podnikatelu to tady hned tak fungovat nebude ... ale cest vyjimkam, na ktere mam v poslednich par letech obcas stesti. Bohuzel ale jeste par generaci potrva, nez ten evropsky standard dozeneme natolik, ze to i u nas bude bezne.
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
Rozdíl mezi ZT 190, 260 a R75 je dost výrazný.trunda.raspi píše:Presne jsi to Karle vystihl!!! Tak tak... Virtualni svet je velmi nebezpecny co se tyka lidskych vazeb... at zije gril a pivo
Kdyz uz jsme u toho... zajimalo by mne, jak moc je tvrdy podvozek u ZT? Jel jsem jen v te 260ce, ktera ma podvozek uplne jiny nez bezna MG.... tak by mne zajimalo, jak moc spatne je to s klasickym ZT na ceskych silnicich... Doporuceni/nedoporuceni...???
R75 je vyloženě "pohodlná, dobře stavěná". MG ZT je hodně tvrdá, hlavně od zadku je dost neklidná. R75 je čistě do provozu, MG ZT je vyloženě na užití sportovnější jízdy a blbnutí (i když nad 180-200km/h jsem se v něm nikdy necítil moc bezpečně a pokud hodně nárazově fouká vítr, auto se pocitově doslova zvedá a předek se sebou škube, pokud se to děje navíc v zatáčce, auto chce jet spíš rovně a nechá se hodně přemlouvat aby poslouchalo jak má - na druhou stranu tady začínají přebírat roli jiné sportovní značky, kde řidič MG ZT raději prostě uberete) $ proti Passatu R36 nemá 260 sebemenší šanci, jelikž ta R36 jede jako krá.a $, není to vyloženě koza, ale pokud se člověk odstěhuje mimo krásné silnice je lepší MG ZT dát pryč, jelikož musíš prostě častěji k zubaři a na masáž zad
Rover 75 je vyloženě klidné auto, a člověk se v něm cítí pohodlně.
MG ZT je prakticky ""stejné auto"" kromě pružin, tlumičů, sedadel a pneumatik + oplastování, ale nevím čím to je... já si v něm klid nikdy neužil. MG ZT je něco jako v české detektivce "upír s Ferratu". Nutí tě šlapat na plyn, stoupá adrenalin a zároveň tě vysává, i klidný člověk se po usednutí mění v něco co nechce, nedá se tomu pořádně bránit a častěji dělá za volantem věci, které pokud uvidí u jiného prohlásí něco o blb.vi za volantem.
Já své MG ZT po zavedení bodového systému raději vyměnil za Range Rover V8 a Land Cruiser 4,2TD. S MG ZT to bylo fajn, ale zpět už asi ne, i když nikdy neříkej nikdy.
MG ZT 260 je "přemotorované auto", zajímavé zvukem, náhonem a V8... Vyblbnout se, zaposlouchat, užít si a raději vrátit klíče
Tady je na snadě si říct, že jej u nás prostě nikdo nedá pořádně dohromady, což platí i pro MG ZT 190 KV6, a pokud se vyskytne vážnější závada, poctivá oprava je bohužel dražší než vůz samotný. Aby stálo za to jej mít v garáži, musí být něčím dalším zvláštní, např edition 100 - v CZ jeden takový kus je
Problém 260 je podle mě v tom, že je už moc přeskládaná s dílů které prostě k sobě dohromady jaksi nepatří. DE, GB, USA atd. a všechno to prostě sešroubovali dohromady a lidi se toho bojí.
Pár 260 u nás na prodej bylo, ale spíše šlo o horký brambor
Re: ZT 260
No hele Míro,nevím jestli jsi s tím autem někdy jezdil,já jsem si ho koupil jen z rozmazlenosti,páč bylo za pár hrušek a nemám z auty moc zkušeností,spíš s motocykly a tak beru pohled rychlosti jízdy spíš z hlediska že kdo umí,zajede i na vratech od stodoly,musím ti dát za pravdu,že když sedneš za volant rozklepou se ti ruce vzrušením.Kdo by dal komu na prdel je spíš v řidiči než v autě asi bych musel na okruh a tam se ukáže,zatím jsem zjistil,že v běžném provozu si auto libuje tedy na dálnici nejlépe v dvěstěkilometrové rychlosti.Možná je poskládaný jak říkáš to nedovedu posoudit,jak jsem dřív podotknul,ale když mě chytne blbá,ještě mě nikdo nepokořil.Asi kdybych vjel do německa bych se divil,ale nedělám si iluze.Když mám víc jak čtyři tisíce otáček na každé rychlosti a to jich tam je pět,mám honičku co s tím autem dělat.Ne v ovladalnosti,ale nějak ztrácím přehled.Asi namítneš že je to tím,že mám věk,asi to tak je.Je to vůz pro seladony.
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
U motorek se něčemu podobnému říká BUS/AUTOBUSdonutil píše:No hele Míro,nevím jestli jsi s tím autem někdy jezdil,já jsem si ho koupil jen z rozmazlenosti,páč bylo za pár hrušek a nemám z auty moc zkušeností,spíš s motocykly a tak beru pohled rychlosti jízdy spíš z hlediska že kdo umí,zajede i na vratech od stodoly,musím ti dát za pravdu,že když sedneš za volant rozklepou se ti ruce vzrušením.Kdo by dal komu na prdel je spíš v řidiči než v autě asi bych musel na okruh a tam se ukáže,zatím jsem zjistil,že v běžném provozu si auto libuje tedy na dálnici nejlépe v dvěstěkilometrové rychlosti.Možná je poskládaný jak říkáš to nedovedu posoudit,jak jsem dřív podotknul,ale když mě chytne blbá,ještě mě nikdo nepokořil.Asi kdybych vjel do německa bych se divil,ale nedělám si iluze.Když mám víc jak čtyři tisíce otáček na každé rychlosti a to jich tam je pět,mám honičku co s tím autem dělat.Ne v ovladalnosti,ale nějak ztrácím přehled.Asi namítneš že je to tím,že mám věk,asi to tak je.Je to vůz pro seladony.
S MG 260 předce věk nijak nesouvisí
Srovnání 260 a R36 mám, jelikož Kamarád s těma blikačkama jezdí a nad ránem provoz není
Re: ZT 260
Tak jsem stvořil album slavného DOBERSBERGU,omlouvám se za mystifikaci Dobergsdorfem,to je věkem,onehdá jsem psal Trundovi ohledně motoru mustang a oháněl se šestnáctiventilem,místo dvatřicetiventilem,no zkrátka magor.Ale zajímalo by mě,kde Míra z 260 jezdil.Pořád si totiž fandím,že v CZ není.
http://donutil.rajce.idnes.cz/Dobersberg/
http://donutil.rajce.idnes.cz/Dobersberg/
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
Ale jsou
V soukromé sbírce jednoho majitele mezi desítkami skvostů stojí pár verzí MG X-power např. SV-R, nebo Rovřík 200 BRM.
Přes to s lehkým úsměvem prohlašuje, že to jsou proti klasickým vozům moderní šunty, ale že je musí mít
Má takový malý okruh podobný Sosnové, nebo tomu u Č. Lípy za třímetrovou zdí. Bydlí v podstatě mezi auty, a pod jídelním proskleným stolem je motor s nápisem Ferrari. Trošku uhozené, ale SUPER obědvat uprostřed hvězdy tvořené Rolls Royce Phantom, Bentley Arnage, Aston Martin, Ferrari, BMW Alpina, a někde v pozadí vyskládané kusy zrušené skupiny "B" Lancia Delta...
Někde jsem četl článek, že každý kdo auto čistí častěji než jednou měsíčně a jednou týdně přetře hadrem palubku má auto jako fetiš
, obratem dodali, že je to v pořádku a fetiš může být cokoli
Pán i s manželkou o sobě tvrdí, že fetišista je.
Nejhorší pocit je odtamtud odejít.
V soukromé sbírce jednoho majitele mezi desítkami skvostů stojí pár verzí MG X-power např. SV-R, nebo Rovřík 200 BRM.
Přes to s lehkým úsměvem prohlašuje, že to jsou proti klasickým vozům moderní šunty, ale že je musí mít
Má takový malý okruh podobný Sosnové, nebo tomu u Č. Lípy za třímetrovou zdí. Bydlí v podstatě mezi auty, a pod jídelním proskleným stolem je motor s nápisem Ferrari. Trošku uhozené, ale SUPER obědvat uprostřed hvězdy tvořené Rolls Royce Phantom, Bentley Arnage, Aston Martin, Ferrari, BMW Alpina, a někde v pozadí vyskládané kusy zrušené skupiny "B" Lancia Delta...
Někde jsem četl článek, že každý kdo auto čistí častěji než jednou měsíčně a jednou týdně přetře hadrem palubku má auto jako fetiš
Nejhorší pocit je odtamtud odejít.
Re: ZT 260
Mirku, ty jo, nemas pravdu... ja se povazuju jeste relativne za mladocha, i kdyz najezdeny mam uz celkem hodne... ale pokud vim, tak jsem s 260kou v polovine zatacky prikop nenavstivil... ba naopak... kdo byl v Myte, tak ani nepoznal jestli to ridi mladoch, nebo o generaci starsi pardal... zatacky to auto jelo bokem vzdycky 
Jo a s tim rocnikem Mustangu sem se netrefil no... sem to jaksi neresil
Kurnik.... tak koukam ze SVRko kvuli originalite nema smysl kupovat
To jsu teda nastavany....... 
Jo a s tim rocnikem Mustangu sem se netrefil no... sem to jaksi neresil
Kurnik.... tak koukam ze SVRko kvuli originalite nema smysl kupovat
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
To jsou auta snů, které jsou prakticky naprosto zbytečné
Já si udělal radost a po tisícovkách najetých km a obhlížení spousty kusů aut jsem sehnal po prvních majitelích Mercedes 124 cabrio, Mercedes SL cabrio a Golf 1. cabrio. Jenže odtahovku cestou rozbili, a MB mají oba rozpárané boky vč. střech a konstrukcí. Tak na mě zbyl VWGolf 1. Karman Cabrio. Dost jsem z toho byl špatný, když 1/2 roku sháním auta, která jsou díky stavu každé až o hodně dražší než stejné kusy s měněným blatníkem.
Co budu povídat, ani jsem do toho Golfu nechtěl sedat, ale pak to přišlo a to autíčko je taky výborné a kultovka
na které se navíc nemá co rozbít.
Mimochodem ten Rover combi, pokud je se sedadlama s bočním vedením z verze GTi, nebo jak se to menovalo je taky moc hezký. Kombík, starý, ale super vůz pokud není člověk povrchní
Já si udělal radost a po tisícovkách najetých km a obhlížení spousty kusů aut jsem sehnal po prvních majitelích Mercedes 124 cabrio, Mercedes SL cabrio a Golf 1. cabrio. Jenže odtahovku cestou rozbili, a MB mají oba rozpárané boky vč. střech a konstrukcí. Tak na mě zbyl VWGolf 1. Karman Cabrio. Dost jsem z toho byl špatný, když 1/2 roku sháním auta, která jsou díky stavu každé až o hodně dražší než stejné kusy s měněným blatníkem.
Co budu povídat, ani jsem do toho Golfu nechtěl sedat, ale pak to přišlo a to autíčko je taky výborné a kultovka
Mimochodem ten Rover combi, pokud je se sedadlama s bočním vedením z verze GTi, nebo jak se to menovalo je taky moc hezký. Kombík, starý, ale super vůz pokud není člověk povrchní
Re: ZT 260
Co myslis tim kombikem... starym? Sedacky? Myslis toho meho?
Jinak jsem koukal nedavno na youtube na videa z Rover 416 GTi a to je masakr... Ten motor bych chtel do Labutky
Jinak jsem koukal nedavno na youtube na videa z Rover 416 GTi a to je masakr... Ten motor bych chtel do Labutky
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
No jo. Klasický starý combi Rover. Pokud je v super stavu, na kolech, s interérem v kůži/polokůži, šíbrem, nebo verze podobná GTi je podle mě něčím zvláštní, hezký a nedávno sem jej málem koupiltrunda.raspi píše:Co myslis tim kombikem... starym? Sedacky? Myslis toho meho?
Jinak jsem koukal nedavno na youtube na videa z Rover 416 GTi a to je masakr... Ten motor bych chtel do Labutky
Starý Rover combi v naftě s motorem Peugeot dodnes denně používají v Land Roveru Auto Hos v Jihlavě a funguje!!
Re: ZT 260
Já bych se vrátil ještě k některým podrobnostem co mě napadly.
Ono srovnávat s passatem je trochu mimo mísu, poněvadž srovnání auta za 150 tisíc a ten druhý stojí jistě hodně přes milion,
navíc výdobytek nejnovější techniky s už 10 let starou koncepcí Rovera(MG),
dále nerozumím tomu, že jej nikdo u nás nedá pořádně dohromady.
Já ho momentálně v hromadě mám, všecko funguje jak u novýho, samozřejmě záleží jak dlouho.
Co se týče oprav, kromě testeru, třeba Zakar zvládne jakoukoli jinou opravu a myslím že i každý jiný šikovný automechanik.
Je fakt, že na diagnostiku to u nás nikdo kloudně nepřipojí, ale Dobersberg je blízko.
Stejně to za tu dobu žádné chyby neukázalo, jen špatné kontakty - stará bolest asi všech roverů(viz svítící airbagy apod).
No a jestli ZT 260 někdo má, dej mi na něj kontakt, třeba kde se prezentuje na webu.
Ono srovnávat s passatem je trochu mimo mísu, poněvadž srovnání auta za 150 tisíc a ten druhý stojí jistě hodně přes milion,
navíc výdobytek nejnovější techniky s už 10 let starou koncepcí Rovera(MG),
dále nerozumím tomu, že jej nikdo u nás nedá pořádně dohromady.
Já ho momentálně v hromadě mám, všecko funguje jak u novýho, samozřejmě záleží jak dlouho.
Co se týče oprav, kromě testeru, třeba Zakar zvládne jakoukoli jinou opravu a myslím že i každý jiný šikovný automechanik.
Je fakt, že na diagnostiku to u nás nikdo kloudně nepřipojí, ale Dobersberg je blízko.
Stejně to za tu dobu žádné chyby neukázalo, jen špatné kontakty - stará bolest asi všech roverů(viz svítící airbagy apod).
No a jestli ZT 260 někdo má, dej mi na něj kontakt, třeba kde se prezentuje na webu.
-
Mirek 1234.cz
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: ZT 260
Passat? Pár stránek zpět to jako srovnání bylo, tak jsem odpověděl. Já to nevymyslel
Nechci být neslušný, ale pokud by známý stáli o publicitu, už by tady dávno byli. O čem by jsi si povídal s pánem a paní?
Na telefonické oznámení, že jezdíš 260 se ozve suché hm, a co potřebujete
Žijí v jiném světě a jaké auto si koupí je pro ně stejné dilema jako výběr nádherného dortu v cukrárně.
Ti zrovna přemýšlí jestli si nechají postavit loď od Wally.com O tom by si určitě rádi povídali.
Nechci být neslušný, ale pokud by známý stáli o publicitu, už by tady dávno byli. O čem by jsi si povídal s pánem a paní?
Na telefonické oznámení, že jezdíš 260 se ozve suché hm, a co potřebujete
Žijí v jiném světě a jaké auto si koupí je pro ně stejné dilema jako výběr nádherného dortu v cukrárně.
Ti zrovna přemýšlí jestli si nechají postavit loď od Wally.com O tom by si určitě rádi povídali.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: ZT 260
Starý Rover combi v naftě s motorem Peugeot dodnes denně používají v Land Roveru Auto Hos v Jihlavě a funguje!!
Kdepak musíme si je šetřit, za pár let už to bude vůbec zvláštnost, vlastnit pěknýho Rovera.
Poslední dobou vídávám hrozný růjny a v bazarech je to stejný.
Kdepak musíme si je šetřit, za pár let už to bude vůbec zvláštnost, vlastnit pěknýho Rovera.
Poslední dobou vídávám hrozný růjny a v bazarech je to stejný.
2x Rover 620ti






