
Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No a teď si představ, že bys chtěl něco lepšího
..... hele, ale tohle, kde to necháváš dělat, to asi nebudou zrovna borci specializovaní na motory, co?

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Motory delaji dost, ale vetsinou jsou to VW, Mazda, Subaru... Majitel jezdil rally a zavodni motor stavel sam, na MG dela jeho syn, šikovnej na Bmw mi delal GO motoru a to jezdi dodnes, ale KV6 ma dost specifik ktery těžko chapal, prý je to prasopsí motor
nelibi se mu to volne vlozeny vlozky valcu bez podlozek, dal se mu nelibi jak to ma slaby ojnice a ulozeni kliky a taky remcal ze na takovej motor je olejovy hospodarstvi slusna slabota 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No nejsou to kritiky zas tak mimo.... bo nemálo KV6 končí po problému s ojnicemi a to, že je KV6 choulostivé na olejový režim, to je taky pravda.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Vlozky se nedavaji na volno ,ale na tmeldjmicho píše:Motory delaji dost, ale vetsinou jsou to VW, Mazda, Subaru... Majitel jezdil rally a zavodni motor stavel sam, na MG dela jeho syn, šikovnej na Bmw mi delal GO motoru a to jezdi dodnes, ale KV6 ma dost specifik ktery těžko chapal, prý je to prasopsí motornelibi se mu to volne vlozeny vlozky valcu bez podlozek, dal se mu nelibi jak to ma slaby ojnice a ulozeni kliky a taky remcal ze na takovej motor je olejovy hospodarstvi slusna slabota

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Že jsou na tmelu víme, ale způsob uložení v bloku je "na volno"
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Posledni 2 kouzelný krabičky díky bohu, už jsem myslel, že z toho začnu rodit.. 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
To z toho Slovenska tedy dlouho cestovalo 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No zjistit kdo jim to tam dělá tak by to bylo typuju o 70% levnější
jako 30€ za jednu pulku je mazec 


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Za chvíli by to mělo poprvé zavrčet stůjte při mne všichni svatí 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Držím palce
Fakt jsem mega zvědavý na ten setrvák..... ale tak ještě to bude chtít zajet, než to půjde prubnout a to už na to budeš pak zvyklý. Takže pak by to chtělo vedle sebe postavit dvě auta a srovnat to konkrétně 


- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Motor běží auto jede, prvních 30km jsem myslel, že se rozskočí jak byl takovej nevrlej a syrovej, ale teď po 150km už je znatelně klidnější. Více až se dostanu domů. Jinak jednohmota funguje perfektně, spojka má dvě polohy zapnuto/vypnuto 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
A tu spojku tam máš tedy s pružinkami nakonec?
Až to budeš mít trošku zajetý, tak natočíš video otáčkoměru jak to v zahřátém stavu reaguje z volnoběhu na rychlé sešlápnutí plynu a porovnáme to s mým
Jo a když máš venku tu dvouhmotu, tak ji zvaž ať tedy víme ten konkrétní váhový rozdíl
Až to budeš mít trošku zajetý, tak natočíš video otáčkoměru jak to v zahřátém stavu reaguje z volnoběhu na rychlé sešlápnutí plynu a porovnáme to s mým

Jo a když máš venku tu dvouhmotu, tak ji zvaž ať tedy víme ten konkrétní váhový rozdíl

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ano s pružinkama, zabírá to až posledbích 10mm
asi to pak zkusím ještě někdy odvzdušnit protože takhle se na to blbě zvyká.. No hele měl jsem ji jen na obyč váze na které vážíme čuníky a necelých 12kg, je těžká jak prase
vačky jsou jak nový, palce neopotřebený... Ale lehčí dvouhmota + 270° vačky mají jednu nevýhodu = poměrně neklidný volnoběh.. teď mám najeto 230km a zkusil jsem pružný na trojku na půl plynu, z 1500 do 5000, jako řekl bych, že dost dobrý... Jen teda není takový zátah od 1500, ale od 1900 spíš a na 3500 to chytá saze a mete až sem radši hned přeřadil abych ho netrápil.


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No jedna věc je jak spojka zabírá a druhá to, že s lehkým setrvačníkem se musí trošku přidávat plyn a tak vůbec je to víc citlivé na práci s plynem při rozjezdu. To bude prostě o tom si zvyknout....
A kolik že váží ten lehký setrvačník? 7kg? No 12kg je fakt brutální váha. Jen na dálnici teď budeš jezdit jak trotl, protože budeš mít problém udržovat konstantní rychlost
... Když jedu se ZRem, tak si připadám hodně blbě, jak v koloně aut prostě nejde držen stejnou rychlost 
A kolik že váží ten lehký setrvačník? 7kg? No 12kg je fakt brutální váha. Jen na dálnici teď budeš jezdit jak trotl, protože budeš mít problém udržovat konstantní rychlost


- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Takže tak nějak shrnu ten 3 měsíční finanční boj co proběhl,
celková investice letos 96 tisic kč
Dělalo se:
Motor:
- srovnane, vyčištěné hlavy, výměna gufer, ostré vačky
- výměna vložek, pístních kroužků a šálků na klice
- výměna olejového čerpadla a kompletní vyčištění mazacích cest a výměna všech těsnění a gufer v motoru
- výměna komplet spojky a setrváku
- výměna jednoho serva v sání, nové platin. svíčky
- výměna siláče "hrušky"
Podvozek:
- Nové pravé přední rameno, zadní tlumiče, geometrie
Výfuk:
- nerez lauf od katu dozadu
- provaření downpipe aby nerezonovala a výměna vlnovce
A teď mi můžou znova říct na psychovyšetření v práci, že nejsem magor
celková investice letos 96 tisic kč
Dělalo se:
Motor:
- srovnane, vyčištěné hlavy, výměna gufer, ostré vačky
- výměna vložek, pístních kroužků a šálků na klice
- výměna olejového čerpadla a kompletní vyčištění mazacích cest a výměna všech těsnění a gufer v motoru
- výměna komplet spojky a setrváku
- výměna jednoho serva v sání, nové platin. svíčky
- výměna siláče "hrušky"
Podvozek:
- Nové pravé přední rameno, zadní tlumiče, geometrie
Výfuk:
- nerez lauf od katu dozadu
- provaření downpipe aby nerezonovala a výměna vlnovce
A teď mi můžou znova říct na psychovyšetření v práci, že nejsem magor

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)