Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 02, 2017 9:09

No a teď si představ, že bys chtěl něco lepšího :-) ..... hele, ale tohle, kde to necháváš dělat, to asi nebudou zrovna borci specializovaní na motory, co?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 02, 2017 10:08

Motory delaji dost, ale vetsinou jsou to VW, Mazda, Subaru... Majitel jezdil rally a zavodni motor stavel sam, na MG dela jeho syn, šikovnej na Bmw mi delal GO motoru a to jezdi dodnes, ale KV6 ma dost specifik ktery těžko chapal, prý je to prasopsí motor msm: nelibi se mu to volne vlozeny vlozky valcu bez podlozek, dal se mu nelibi jak to ma slaby ojnice a ulozeni kliky a taky remcal ze na takovej motor je olejovy hospodarstvi slusna slabota msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 02, 2017 10:53

No nejsou to kritiky zas tak mimo.... bo nemálo KV6 končí po problému s ojnicemi a to, že je KV6 choulostivé na olejový režim, to je taky pravda.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od lenham3 » čtv srp 03, 2017 0:04

djmicho píše:Motory delaji dost, ale vetsinou jsou to VW, Mazda, Subaru... Majitel jezdil rally a zavodni motor stavel sam, na MG dela jeho syn, šikovnej na Bmw mi delal GO motoru a to jezdi dodnes, ale KV6 ma dost specifik ktery těžko chapal, prý je to prasopsí motor msm: nelibi se mu to volne vlozeny vlozky valcu bez podlozek, dal se mu nelibi jak to ma slaby ojnice a ulozeni kliky a taky remcal ze na takovej motor je olejovy hospodarstvi slusna slabota msm:
Vlozky se nedavaji na volno ,ale na tmel :!:

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv srp 03, 2017 0:11

Že jsou na tmelu víme, ale způsob uložení v bloku je "na volno"
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon srp 07, 2017 20:29

Posledni 2 kouzelný krabičky díky bohu, už jsem myslel, že z toho začnu rodit.. stupo:
Přílohy
IMG_20170807_202618199-1382x1843.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon srp 07, 2017 21:55

To z toho Slovenska tedy dlouho cestovalo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 09, 2017 18:45

No zjistit kdo jim to tam dělá tak by to bylo typuju o 70% levnější msm: jako 30€ za jednu pulku je mazec :D
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte srp 15, 2017 15:39

Za chvíli by to mělo poprvé zavrčet stůjte při mne všichni svatí chlat:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » úte srp 15, 2017 15:54

Držím palce ;-) Fakt jsem mega zvědavý na ten setrvák..... ale tak ještě to bude chtít zajet, než to půjde prubnout a to už na to budeš pak zvyklý. Takže pak by to chtělo vedle sebe postavit dvě auta a srovnat to konkrétně ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 16, 2017 15:06

Motor běží auto jede, prvních 30km jsem myslel, že se rozskočí jak byl takovej nevrlej a syrovej, ale teď po 150km už je znatelně klidnější. Více až se dostanu domů. Jinak jednohmota funguje perfektně, spojka má dvě polohy zapnuto/vypnuto :-D
Přílohy
IMG_20170816_141755.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 16, 2017 15:41

A tu spojku tam máš tedy s pružinkami nakonec?
Až to budeš mít trošku zajetý, tak natočíš video otáčkoměru jak to v zahřátém stavu reaguje z volnoběhu na rychlé sešlápnutí plynu a porovnáme to s mým ;-)
Jo a když máš venku tu dvouhmotu, tak ji zvaž ať tedy víme ten konkrétní váhový rozdíl ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 16, 2017 16:33

Ano s pružinkama, zabírá to až posledbích 10mm :| asi to pak zkusím ještě někdy odvzdušnit protože takhle se na to blbě zvyká.. No hele měl jsem ji jen na obyč váze na které vážíme čuníky a necelých 12kg, je těžká jak prase :-D vačky jsou jak nový, palce neopotřebený... Ale lehčí dvouhmota + 270° vačky mají jednu nevýhodu = poměrně neklidný volnoběh.. teď mám najeto 230km a zkusil jsem pružný na trojku na půl plynu, z 1500 do 5000, jako řekl bych, že dost dobrý... Jen teda není takový zátah od 1500, ale od 1900 spíš a na 3500 to chytá saze a mete až sem radši hned přeřadil abych ho netrápil.
Přílohy
IMG_20170816_140335.jpg
IMG_20170816_140321.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř srp 16, 2017 16:54

No jedna věc je jak spojka zabírá a druhá to, že s lehkým setrvačníkem se musí trošku přidávat plyn a tak vůbec je to víc citlivé na práci s plynem při rozjezdu. To bude prostě o tom si zvyknout....
A kolik že váží ten lehký setrvačník? 7kg? No 12kg je fakt brutální váha. Jen na dálnici teď budeš jezdit jak trotl, protože budeš mít problém udržovat konstantní rychlost :-D ... Když jedu se ZRem, tak si připadám hodně blbě, jak v koloně aut prostě nejde držen stejnou rychlost :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 757
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř srp 16, 2017 18:18

Takže tak nějak shrnu ten 3 měsíční finanční boj co proběhl,
celková investice letos 96 tisic kč
Dělalo se:
Motor:
- srovnane, vyčištěné hlavy, výměna gufer, ostré vačky
- výměna vložek, pístních kroužků a šálků na klice
- výměna olejového čerpadla a kompletní vyčištění mazacích cest a výměna všech těsnění a gufer v motoru
- výměna komplet spojky a setrváku
- výměna jednoho serva v sání, nové platin. svíčky
- výměna siláče "hrušky"
Podvozek:
- Nové pravé přední rameno, zadní tlumiče, geometrie
Výfuk:
- nerez lauf od katu dozadu
- provaření downpipe aby nerezonovala a výměna vlnovce
A teď mi můžou znova říct na psychovyšetření v práci, že nejsem magor msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Odpovědět