MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Částečná shoda tu bude, ale úplná asi nikdy, jelikož jsme oba tvrdohlaví jedinci já si na vložku nemohu stěžovat, vyhladilo mi to přechody při otvírání/zavírání motýlka a v anglii používají kónický filtry jak divý a na ZS mají +8,5 koně v průměru (tam je to fakt to sání v originálu doprasený, takže bych si nedělal iluze, že pány inženýry v Rover group nějaký propočty zajímaly..) a na ZT si taky nikdo nestěžoval... takhle to třeba vypadá, když nedovírá power ventil klapek.
Pod tím ZT 180 s normálním filtrem
Pod tím ZT s kónickým filtrem a remapem
Pod tím ZT 180 s normálním filtrem
Pod tím ZT s kónickým filtrem a remapem
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Vliv to samozrejme ma. A bohuzel ne, primocary, ze by se dalo rict "tohle je nejlepsi".
Tady testovali vylozene ruzne podoby sani pred klapkou. A jako baseline je primo hola klapka bez filtru a jakychkoliv restrikci (tj neco jako ta puncocha zminovana vyse) a... nejlepsi to prave zdaleka nebylo.
http://www.themotorhood.com/themotorhoo ... ke-testing
Tady testovali vylozene ruzne podoby sani pred klapkou. A jako baseline je primo hola klapka bez filtru a jakychkoliv restrikci (tj neco jako ta puncocha zminovana vyse) a... nejlepsi to prave zdaleka nebylo.
http://www.themotorhood.com/themotorhoo ... ke-testing
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
u Vítka od Hondy se musí pracovat s víc proměnnýma, stejně jako u VVC Roveru nebo VE od Nissanu. Kv6 je proti nim jednoduchej motor, vlastně dva zbastlený motory dokupy, protože do 2700 otáček jsou dva úplně oddělený 3-válce spojený jen klikovkou, jako 6-válec pracuje jen v rozmezí 2700 - 4250 otáček, proto má nesmyslný VIS-y a tak hrbatou křivku krouťáku. Takže s rezonenacema se dá počítat jen v tom úzkém pásmu kde se chová jako 6-hrnek, dalším dost výrazným problémem jsou rozdílné délky výfukových traktů s různými průměry, kdy přední palice má delší a širší výfukové svody a kratší downpipe a zadní palice užší a kratší svody s delší zatočenou downpipe, vlastně úplně nejlepší řešení bylo u 800-ky kde měla KV6 dvě klapky a počítalo s motorem v celém pásmu jak s dvěma 3-hrnky...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
V sobotu jsem přezul ZT na zimní pneu. Očistil jsem brzdy, zkontroloval kde co jak na podvozku. Letos už tedy smrtka rezatá pokročila a zadní pružiny, tak jak jsem je chválil, jak jsou hezké, už mají ohnilý spodní závit. I spodní příčný ramena mají celkem vydatně olezlou barvu Něco jsem oškrabal, ojel kartáčem a stříknul rezistinem.
Zadní brzdy vypadají, že se konečně ojíždějí hezky. Myslím, že ta výměna trubek dost pomohla.
Přední brzdy mají pořád hromadu materiálu a ještě by dlouho jak desky, tak kotouče mohly sloužit. Jenže ejhle. Na levém disku se to jeví jako prasklina uprostřed plochy. Vůbec se mi to nelíbí. Nehtem je cítit, že to je opravdu nerovnost. Máte s tím někdo zkušenost? Vidím to tak, že kotouče budou muset letět do šrotu Už jsem párkrát slyšel o tom jak to není veselé, když se při brzdění rozletí kotouč.
Zadní brzdy vypadají, že se konečně ojíždějí hezky. Myslím, že ta výměna trubek dost pomohla.
Přední brzdy mají pořád hromadu materiálu a ještě by dlouho jak desky, tak kotouče mohly sloužit. Jenže ejhle. Na levém disku se to jeví jako prasklina uprostřed plochy. Vůbec se mi to nelíbí. Nehtem je cítit, že to je opravdu nerovnost. Máte s tím někdo zkušenost? Vidím to tak, že kotouče budou muset letět do šrotu Už jsem párkrát slyšel o tom jak to není veselé, když se při brzdění rozletí kotouč.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Teoreticky by to šlo vyrovnat soustruhem, pokud to není kompletně prasklé.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jako že by to byla jen povrchová prasklina? Tomu nevěřím.... jinak zjistil jsem, že tu na té fotce je za destičkou schovaná ještě jedna větší prasklinka. Budu to muset zkusit nějak změřit a sledovat to.
Jinak sportovní filtr nijak neovlivnil to, že po nastartování to čudí spálený olej. Budu muset zkusit udělat ještě ten test na to, jestli to nejde guferama ventilů.
Pomaličku se začínám smiřovat s horší variantou... a to, že se buď udělá kompletní repase motoru, nebo se dá jiný. První varianta se mi ale zdá sympatičtější.
Jinak sportovní filtr nijak neovlivnil to, že po nastartování to čudí spálený olej. Budu muset zkusit udělat ještě ten test na to, jestli to nejde guferama ventilů.
Pomaličku se začínám smiřovat s horší variantou... a to, že se buď udělá kompletní repase motoru, nebo se dá jiný. První varianta se mi ale zdá sympatičtější.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak je jestli je to naskrz, tak si myslím, že rozhodnutí je jasné
Co ten motor? To máš stejně před pár lety dodávaný nějaký druhý, že? Ten původní, jestli si dobře pamatuji, byl vyhozen.
Co ten motor? To máš stejně před pár lety dodávaný nějaký druhý, že? Ten původní, jestli si dobře pamatuji, byl vyhozen.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jj, původní s 350 tis. km někdo "repasoval" a vyběhla mu ojnice. Tenhle měl 100 tis. km před cca 50 tis. km Je ale pravda, že prošel mým nesmělým křtem v cca 10 tis. otáčkách .... musím se někdy dostat k Lenhamovi a změřit tlaky.
Co třeba sleduju, že když vytáhnu měrku oleje, tak je zalitá až kde nahoře. Tedy jako kdyby to fakt tlakovalo pod válce a tlačilo to olej všude, kde to jde. Tedy i do měrky.
Co třeba sleduju, že když vytáhnu měrku oleje, tak je zalitá až kde nahoře. Tedy jako kdyby to fakt tlakovalo pod válce a tlačilo to olej všude, kde to jde. Tedy i do měrky.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Orientační kalkulaci GO máš?
Já tipuju tak 90 000,-
Já tipuju tak 90 000,-
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tím jsem samozřejmě nemyslel že postavím nový motor. Za GO motoru považuji aktivity kolem výměny materiálu, který podléhá běžnému opotřebení. Tedy ložiska, kroužky, případně vložky. Olejové čerpadlo. Pak samozřejmě těsnění. A ano, chtěl bych to zadat někomu, kdo samozřejmě při tom změří, jestli je vše ostatní v normě.
Ano, něco to bude stát, ale na druhou stranu nemusím na tom asi tak moc šetřit, abych chtěl jít do loterie s jiným jetým motorem, kde za půl roku budu řešit těsnění, rozvody bych na něm stejně musel dělat a ve finále pak zjistil, že chlastá olej stejně tak, jako můj.
Ano, něco to bude stát, ale na druhou stranu nemusím na tom asi tak moc šetřit, abych chtěl jít do loterie s jiným jetým motorem, kde za půl roku budu řešit těsnění, rozvody bych na něm stejně musel dělat a ve finále pak zjistil, že chlastá olej stejně tak, jako můj.
-
- Příspěvky: 1469
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trundo, to s vysokou hladinou na měrce mi dělá taky a myslím, že to nebude tím tlakováním - když ji vytáhnu po tom, co auto den stojí, je olej na měrce asi 4 litry nad max. utřu a jdu dolejvat, protože tam žádnej není... A to modrý hulení mám po ránu občas taky, myslím že to bude ze sání, protože když sundál po delší době filtrbox, tak je v tý hadici tolik oleje, že zarovná ty záhyby a při otevření klapky vyteče olej ven...Trunda píše: ↑pon pro 03, 2018 13:31Jj, původní s 350 tis. km někdo "repasoval" a vyběhla mu ojnice. Tenhle měl 100 tis. km před cca 50 tis. km Je ale pravda, že prošel mým nesmělým křtem v cca 10 tis. otáčkách .... musím se někdy dostat k Lenhamovi a změřit tlaky.
Co třeba sleduju, že když vytáhnu měrku oleje, tak je zalitá až kde nahoře. Tedy jako kdyby to fakt tlakovalo pod válce a tlačilo to olej všude, kde to jde. Tedy i do měrky.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Trundovic Ex MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Měrka špinavá 3 metry nad rysku je bohužel normální u tohoto vergl motoru problém KV6-tek bohužel je, že po 150 tisících už mají všechny načnutý šálky na klice, některý víc některý míň, ale prostě rýhy už tam jsou... To je nejdražší položka,kroužky, vložky a těsnění vyjdou na 10-12k dohromady...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
No a ty tu měrku zaflákanou takto máš pořád i po GO (v mám měřítku )?
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jako co si pamatuju tak olej bývá taky poměrně vysoko a musím tu měrku otřít, ale přesně nepovím páč ten olej nějak už nekontroluju s mým momentálním skromným nájezdem budu mít na ročním intervalu natočeno max 6 tisíc a za tak málo km mi moc oleje neubyde ... Hold zbytek (30k) namotalo druhý auto ..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Oukej.... já bych se potřeboval zbavit té spotřeby oleje. To je to, co mi pije krev.
No zimu nějak přežijeme a pak to vypukne. Sada pneumatik a komplet výfuk to jistí. A pak se rozsekne co s motorem.
Mimochodem.... v létě mi slintal na stropnici Michal na srazu jak ji mám hezkou a teď koukám, že už se v kufru začíná odlepovat Kurnik....
No zimu nějak přežijeme a pak to vypukne. Sada pneumatik a komplet výfuk to jistí. A pak se rozsekne co s motorem.
Mimochodem.... v létě mi slintal na stropnici Michal na srazu jak ji mám hezkou a teď koukám, že už se v kufru začíná odlepovat Kurnik....