
Pod tím ZT 180 s normálním filtrem
Pod tím ZT s kónickým filtrem a remapem
Trundo, to s vysokou hladinou na měrce mi dělá taky a myslím, že to nebude tím tlakováním - když ji vytáhnu po tom, co auto den stojí, je olej na měrce asi 4 litry nad max. utřu a jdu dolejvat, protože tam žádnej není... A to modrý hulení mám po ránu občas taky, myslím že to bude ze sání, protože když sundál po delší době filtrbox, tak je v tý hadici tolik oleje, že zarovná ty záhyby a při otevření klapky vyteče olej ven...Trunda píše: ↑pon pro 03, 2018 13:31Jj, původní s 350 tis. km někdo "repasoval" a vyběhla mu ojnice. Tenhle měl 100 tis. km před cca 50 tis. kmJe ale pravda, že prošel mým nesmělým křtem v cca 10 tis. otáčkách
.... musím se někdy dostat k Lenhamovi a změřit tlaky.
Co třeba sleduju, že když vytáhnu měrku oleje, tak je zalitá až kde nahoře. Tedy jako kdyby to fakt tlakovalo pod válce a tlačilo to olej všude, kde to jde. Tedy i do měrky.