Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Přední brzdy:
Kotouče - průměr 325 mm, síla 25 mm, chlazené
Desky - 155,3 x 63,9 mm
Píst - průměr 57 mm (stejné jako BMW E46 330i/d)
Zadní brzdy:
Kotouče - průměr 276 mm, síla 19 mm, chlazené
Desky - 123 x 44,8 mm (stejné jako na ostatních R75/ZT)
Píst - průměr 40 mm (stejné jako BMW E46 325i)
(rozměry jsou plus mínus autobus nějaký mm, protože každý výrobce to měří jinak)
Oboje jde v pohodě sehnat jak na Kelly, www.profesionalni-autodily.cz, Elit ....
Kotouče - průměr 325 mm, síla 25 mm, chlazené
Desky - 155,3 x 63,9 mm
Píst - průměr 57 mm (stejné jako BMW E46 330i/d)
Zadní brzdy:
Kotouče - průměr 276 mm, síla 19 mm, chlazené
Desky - 123 x 44,8 mm (stejné jako na ostatních R75/ZT)
Píst - průměr 40 mm (stejné jako BMW E46 325i)
(rozměry jsou plus mínus autobus nějaký mm, protože každý výrobce to měří jinak)
Oboje jde v pohodě sehnat jak na Kelly, www.profesionalni-autodily.cz, Elit ....
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
... bohužel mi na ZT nějaký chytrolín špatně nasadil manžetu na zadním třmenu, zarezl píst a pěkně se upekly desky. Tak jsem si musel udělat pořádek v tom, co je vlastně potřeba shánět, protože v katalozích je v tom pěkný binec a takto hezky sepsané jsem to nikde nenašel 
Zachraňuje to asi to, že to jsou stejné brzdy jako na "tuctových" bavorácích

Zachraňuje to asi to, že to jsou stejné brzdy jako na "tuctových" bavorácích

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Ahoj.
Jak tomu rozumět?
To je seznam a parametry součástek, které v katalogu ND nejsou a můžou být pro nějaké majitele vodítkem pro to, co koupit?
Jak tomu rozumět?
To je seznam a parametry součástek, které v katalogu ND nejsou a můžou být pro nějaké majitele vodítkem pro to, co koupit?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Hlavně je problém v tom, že většina katalogů vyhledá pro ZT190 kotouče všech rozměrů, tzn. i ty, které jsou určené pro jiné motory, např. diesel. No a pak mají na jedné haldě i desky pro všechny kotouče.
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Ano....
Dle tohohle budeš mít jistotu jaké desky, kotouče, písty a těsnění lze koupit na MG ZT 190. Většina katalogů ani MG ZT nevede a nebo jo, ale mají tam pomíchaný malý a velký brzdy dohromady. A nebo pod MG ZT 190 nabízí jen malé brzdy. To samé a ještě horší je u MG ZR 190 a ZS 180, protože tam mezi auty není alternativa.
Ondra mě předběhl
Dle tohohle budeš mít jistotu jaké desky, kotouče, písty a těsnění lze koupit na MG ZT 190. Většina katalogů ani MG ZT nevede a nebo jo, ale mají tam pomíchaný malý a velký brzdy dohromady. A nebo pod MG ZT 190 nabízí jen malé brzdy. To samé a ještě horší je u MG ZR 190 a ZS 180, protože tam mezi auty není alternativa.
Ondra mě předběhl

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Tušil jsem to.
Tak když v tom mají takový bordel, tak stojí za to pouvažovat zřídit pro MG ZT složku jako je tahle: viewforum.php?f=43.
Už si nepamatuji, nevím, jestli by to šlo zobrazit zdvojeně (v 75 a ZT shodně).
Každopádně tohle v téhle pozici bude nejspíš časem prudit, nebo se na to zapomene, což je škoda.
Tak když v tom mají takový bordel, tak stojí za to pouvažovat zřídit pro MG ZT složku jako je tahle: viewforum.php?f=43.
Už si nepamatuji, nevím, jestli by to šlo zobrazit zdvojeně (v 75 a ZT shodně).
Každopádně tohle v téhle pozici bude nejspíš časem prudit, nebo se na to zapomene, což je škoda.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Ano, asi by se to tam dalo hodit.
-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Mám na cestě 8 Pistek z Phaetona pro kotouč 390 dopredu a 6 Pistek z Porsche 911 na 350 dozadu tak uvidíme
Aneukamenujte mne hned Ju 


Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Tě to ukamenuje samo, až si na první křižovatce omlátíš papulu o volant 

-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Nu tak furt lepší jak to blato co je tam těď
ono to tím tlumením pro audio a kolama a jinýma věcma trošku nabralo. Samo je to tak 50/50 funkčnost a vzhled......šak víme 


Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Ale nepovídej... Vždyť to jsou stejné brzdy co na M3, tak jestli máš s nimi problém, tak je tos spíš o stavu a brzdícím materiálu, což dělá hodně
Proč jsi nevzal rovnou nějaký upgrade kit na M3... Je toho plný eBay? Takhle budeš zřejmě řešit kopu starostí s napasováním.

-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Nevím na co jseš zviklej ty ale prostě to nebrzdí a ano mám to v cajku, o auto se starám .....
Tak na M3 říkáš jo, no problém je v tom že takle to i s adaptérama a plovoucíma kotoučema budu na poloviční ceně, tak proto
Tak na M3 říkáš jo, no problém je v tom že takle to i s adaptérama a plovoucíma kotoučema budu na poloviční ceně, tak proto

Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
Starat se můžeš, ale když nemáš dobrý materiál, tak je to celkem jedno
Zkusil jsi aspoň žluté EBC? Prostě mě ZT brzdí tak, že i když ho vezu naložené rodinou a na dálnici na to dupnu, tak to brzdí a nevadne. A to jsem na brzdy dost citlivý a jezdím hodně na brzdy, ale mám rozhodně raději, když brzdy nejsou na pedál tak citlivé, jak třeba u koncernu, protože se pak mnohem lépe a citlivěji dávkují. Jo, jestli jsi matroš sehnal nějak výhodně a nepočítáš do toho co bude stát to, abys to na to auto dostal, tak oukej
Nicméně takové brzdy budeš mít spíš na efekt, jako na brzdění (myšleno jako že zbytečně velké a složité). Jo a mimochodem, budeš mít na nápravě mnohem vyšší neodpruženou hmotu, na kterou není podvozek stavěný.... tak jen ať pamatuješ na to, že to bude mít i svoje negativa. Ale jsem zvědav, jak to tam dostaneš a jak to bude vypadat 



-
- Příspěvky: 334
- Registrován: ned zář 30, 2007 18:06
- Bydliště: brno
Re: Brzdy MG ZT 190 - rozměry
No však jsem psal že je to tak 50/50 účinnost/vzhled. Jo a myslíš vliv na ten extrémně snížením zkroucenej podvozek z E46 a s odklonama - 3. To mě starost nedělá 
