už sem držel najednou jak padělek tak originál LL-04 castrol... padělek byl zakoupenej v porshe ceske budejouvice

v aurorizaku za 750,- přičemž se dá koupit za 200,- originál
ohledně oleje si myslím že není důležité jakej používáte olej, tu či jinou značku. důležité je značku nestridat! a v žádným případě neměnit jeho složení, a vizkozitu...
problém nastane např když jezdíte na 10W40 polosynt, a nalejete tam 10W40 plnou syntetiku, nebo nedejbože 5W40 plnou! kvalitnější více aditivovanej olej rozpouští hromadne usady po tom predchozim méně kvalitním, a ty můžou ucpat sací koš čerpadla nebo filtr... pokud se ucpe filtr, tak ten ma v sobe obtokovej ventil, takže mazání funguje dál, a bez filtrace! pokud se ucpe sací koš, motor se zadre! tohle nemam nikde vycteny (v práci se mi objeví kde co), už sem pár takovejch aut opravoval... u turbaka rozpustenej karbon spolehlivě zabije i turbo.
pokud chcete do auta lejt kvalitní olej, je třeba ho předtím vycistis od usad ručně, rozebranej...
naopak je to v klidu...
a jen tak na zamyšlení, pokud vám po 15000 km teče z auta cistej olej, tak to kvalitní olej nebude, usady se napejkaj v motorů a olej je nerozpousti! právě motory že kterejch teče černej olej bejvaji uvnitř nejčistší!