Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Je tady dlouho prázdno, tak sem něco dám.
Rover 820/825/827 je luxusní vůz, i když trochu opomíjený.
Rover 800 - je velký sedan, se spoustou vnitřního prostoru. Na místě řidiče ani zavalitější postavy nemají větší problém, na zadních sedadlech i prostor kufru je prostě obrovský. Co se týče výbavy, ABS, kožený interér a digitální klimatizace, se montovali do většiny modelů.
Veškeré motory 2,0/2,0Ti/2,5 V6/2,7 V6/, ale i Turbodiesel 2,5 87 a 89KW při slušném zacházení vydrží velmi dlouho. Motory 2,0 V6 + 2,5 V6 (KV6) se tak osvědčili, že se montovali do posledních dnů výroby do Roveru 45+75/MG ZS, MG ZT. Nevíme jak to bude s čínským Roewe, ale motor 2,5 V6 by se měl používat dále.
Na dálnicích je osmistovka výborná, má dobře odstupňované rychlosti. 130km rychlost udržujete s motorem 2,5TD 87kw, lehce do 2.500ot./min, při spotřebě na dálnici 7-8,5L (dle stylu, clima, pneu zima-léto) V mrazech nastartujete dobře, i když si přiznejme, musí být v pořádku žhavící svíčky. Motor 2,5TD je bez rozvodového řemenu a řetězu - takže v tomto ohledu bezůdržbový - používá sedm rozvodových ozubených kol.
Nejlepší volbou je kultivovaný 2,5 V6 (KV6) 180PS s průměrnou spotřebou pouhých 10,5L. Jeho výkon, zvuk, chod, tah je... to se musí zažít. Jistě, dnes už existují výkonnější motory, ale tento je jedinečný. Navíc který z dnešních motorů přežil tolik modelů, typů a řad.
------------------------------------------------------------------------------------
Pokud se jedná o model 95-97, jednoduše jej rozeznáte podle oranžových zadních blinkrů a širokou odkládací plochou před spolujezdcem - do té doby byl montován pouze airbag řidiče. Po faceliftu 97 a výše, se Rover 800 pozměnil v detailech. Zmizela přihrádka před spolujezdcem, kterou nahradil rozlehlý airbag. Zadní blinkry změnili barvu z oranžové, na mléčné/lehce kouřové, a např. sedadla v místě sedáku byli více obšité, po vzoru Range Roveru II. 95-02, z kterého jsou navíc použity detaily jako osvětlení interiéru...
Osmistovka je, dovolím si říci, držák, a majitelé jí často nemají důvod měnit za novější vozy. Až na nějaké mouchy (v městském provozu odchází více u dlouhé přídě tohoto parníku horní ramena, čepy, sem tam manžeta. Což je běžná záležitost u velkých vozů) Brzdy větším opotřebením netrpí, dá se říci, že na tak velký vůz vydrží více než je obvyklé.
http://www.1234.cz/Rover/Rover_800/Rover_800_index.htm
------------------------------------------------------------------------------------
Rover 820/825/827 Coupe je samostatnou kapitolou velkého, luxusního čyřsedadlového Coupe, vycházejícího ze sedanu.
Rover 820/825/827 je luxusní vůz, i když trochu opomíjený.
Rover 800 - je velký sedan, se spoustou vnitřního prostoru. Na místě řidiče ani zavalitější postavy nemají větší problém, na zadních sedadlech i prostor kufru je prostě obrovský. Co se týče výbavy, ABS, kožený interér a digitální klimatizace, se montovali do většiny modelů.
Veškeré motory 2,0/2,0Ti/2,5 V6/2,7 V6/, ale i Turbodiesel 2,5 87 a 89KW při slušném zacházení vydrží velmi dlouho. Motory 2,0 V6 + 2,5 V6 (KV6) se tak osvědčili, že se montovali do posledních dnů výroby do Roveru 45+75/MG ZS, MG ZT. Nevíme jak to bude s čínským Roewe, ale motor 2,5 V6 by se měl používat dále.
Na dálnicích je osmistovka výborná, má dobře odstupňované rychlosti. 130km rychlost udržujete s motorem 2,5TD 87kw, lehce do 2.500ot./min, při spotřebě na dálnici 7-8,5L (dle stylu, clima, pneu zima-léto) V mrazech nastartujete dobře, i když si přiznejme, musí být v pořádku žhavící svíčky. Motor 2,5TD je bez rozvodového řemenu a řetězu - takže v tomto ohledu bezůdržbový - používá sedm rozvodových ozubených kol.
Nejlepší volbou je kultivovaný 2,5 V6 (KV6) 180PS s průměrnou spotřebou pouhých 10,5L. Jeho výkon, zvuk, chod, tah je... to se musí zažít. Jistě, dnes už existují výkonnější motory, ale tento je jedinečný. Navíc který z dnešních motorů přežil tolik modelů, typů a řad.
------------------------------------------------------------------------------------
Pokud se jedná o model 95-97, jednoduše jej rozeznáte podle oranžových zadních blinkrů a širokou odkládací plochou před spolujezdcem - do té doby byl montován pouze airbag řidiče. Po faceliftu 97 a výše, se Rover 800 pozměnil v detailech. Zmizela přihrádka před spolujezdcem, kterou nahradil rozlehlý airbag. Zadní blinkry změnili barvu z oranžové, na mléčné/lehce kouřové, a např. sedadla v místě sedáku byli více obšité, po vzoru Range Roveru II. 95-02, z kterého jsou navíc použity detaily jako osvětlení interiéru...
Osmistovka je, dovolím si říci, držák, a majitelé jí často nemají důvod měnit za novější vozy. Až na nějaké mouchy (v městském provozu odchází více u dlouhé přídě tohoto parníku horní ramena, čepy, sem tam manžeta. Což je běžná záležitost u velkých vozů) Brzdy větším opotřebením netrpí, dá se říci, že na tak velký vůz vydrží více než je obvyklé.
http://www.1234.cz/Rover/Rover_800/Rover_800_index.htm
------------------------------------------------------------------------------------
Rover 820/825/827 Coupe je samostatnou kapitolou velkého, luxusního čyřsedadlového Coupe, vycházejícího ze sedanu.
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
chci koupit 800 825TD . libi se mi to auto.na co se mam v prvni rade koukat pri koupi a co motor.naftu sem uz vlastnil.praci si na aute udelam sam.diky za rady
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Pokud motor 825TD jede jako zvon, proč ne - výborný vůz, krásné svezení v poctivě vyrobeném autě - stará škola. VM motor který se montoval do Roveru měl nejvyšší životnost ze všech VM. Rover má myslím sedm poctivých ozubených kol - takže "rozvody navěky", starty kolem bodu mrazu - prvních pár minut rachot jako prase, někdy i kouř, ale to je prostě VM Alfa měla problém s uvařením motorů, Range Rover - příliž těžký a vyjímečně 100% fungoval po 50-100.000km, Chrysler příliž těžký, malý otvor pro chlazení. Chrysler navíc vivinul k vůli ztišení motoru své !slabé! rozvodové řetízky místo ozubených kol které praskali, ještě jej snad dávali do Ara, nebo kdoví kam ještě. Problém je s obrovským odpadním teplem motoru a neschopností chladiče motor uchladit - časem se chladič logicky zanáší a motor se uvaří.petrsk píše:chci koupit 800 825TD . libi se mi to auto.na co se mam v prvni rade koukat pri koupi a co motor.naftu sem uz vlastnil.praci si na aute udelam sam.diky za rady
Počítejte s tím, že na dálnici mu nesmíte dát za uši déle než pár vteřin. Někdy na dálnici stačí párkrát ostrá jízda kolem 170km/h, nebo špatné dochlazení/vypnutí rozpáleného motoru a můžou začít starosti. Měl jsem kus, který jezdil výborně, táhnul jako bejk... kolik měl najeto už nevím, ale taky se muselo v létě dávat pozor na kolony a přehřívání - jako u každého. V zimě zase papír před chladič. Jenže i v -10 se v Praze přijede do kolony s papírem před chladičem, a pokud to nemáte v oku a noze, uvaříte jej - takže nikdy nepůjčovat
Myslím, že nejlepší volbou po Roveru 825TD je Rover 820 s obyčejným čtyřválcem (ne Ti) Šestiválce 2,0, 2,7, 2,5 mají časem obrovský problém a 820Ti se rozbije dříve nebo později každý.
Pokud se jedná o ročník, tak určitě po II. faceliftu se dvěma airbagy a zakouřenými zadními světly - více chromu a nápisy Rover v mahagonovém obložení dveří pod okny.
Pozor na horní/přední ramena, přesněji jejich uložení - s těmito díly je vždy problém, nové jsou velmi drahé. Jinak mne narychlo nenapadá nic závažného, vše většinou i po 250.000km funguje, snad občas zlobí stahování oken, které někdy jde, jindy ne... pak zade ano. Někdy se musel vypnout motor a nastartovat, aby šli okna napopáté vytáhnout ale to si zvyknete a vychytáte - větrat se musí
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Ooooo moc pěkný příspěvek, néé že bych byl zastánce takových aut, ale příspěvek pěkný.
Díky.
Díky.
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2281
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Well done, many thanks.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
- Skeeve
- Příspěvky: 311
- Registrován: pon lis 26, 2007 11:44
- Bydliště: Praha, smichov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
Jo,skvěle popsáno:) jinak ta okna se dali vyřešit tim,ze se promazou táhla. Me to pomohlo a šlapalo to krasne. S tim přehříváním je to pravda,bohuzel,ale je fakt,ze se na to da zvyknout. Navíc,pokud vše šlape jak ma-větrání- tak se da jet v klidu. Z jičína jsme jeli 180km/h,akorat jsem uz mel chlazení v tahu,tak jsem musel trochu brzdit. Kolega s 820ti jel takhle v pohode porad:) je to krasny auto,ktery po hezkym zacházení funguje naprosto fajn a majitele jen těší:) co taky člověk může chtit od rover limuzíny:)
______
Skeeve
dead Rover 825 SD
live Rover 220 sd
Skeeve
dead Rover 825 SD
live Rover 220 sd
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
co vetsi chladic by nepomoh?treba z audi,2sahary nebo tak neco?chladic oleje,nevim co tam je auto sem este z blizka nevidel.mnel sem toledo se 150 kobylama a to se neohralo ani v lete.
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
tak zejtra si jedu pro auticko
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
kdyby něco,mám jedno osmikilo volný. (825 si lux,r.v.96,140tis najeto)petrsk píše:tak zejtra si jedu pro auticko
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
diky za nabidku,ale auti je doma
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
no a fotky? a podrobný popis?petrsk píše:diky za nabidku,ale auti je doma
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe
všechno bude,mne nenechas ani toho skvostu ani nabazit?
Tak je to 825 SD , 2,5TD,87Kw,220 000Km,modra metla,v kuzi,klima ,ABS,vyhrejvany sedacky,tazny,vse v eletrice (tak to asi bude full vybava).
Jizdni vlastnosti:na to ,jaka je to krava velka to sedi neskutecne,prijemna jizda.
Vykon: neni to sportak,ale tah to ma dobrej.
A ted co s nim mam za problemy:ze spodu auta se mi ozyva cvakani umerne otackam motoru (neni mozny ,ze se mi tam nekde neco opira?)zvuky jdou jak od nadrze a zacne to cvakat asi tak 10s po nastartovani
nekdy se nevytahne pastorek na starteru,tak toci naprazdno.
a posledni vec: na nerovnostech mi drnci predni trmeny(nemaj tam byt nejaky pruziny nebo neco,aby vymezovali tu vuli?)
kolik by mnelo tlacit turbo?
tot asi vse,uvidime na co este narazim.
diky za pripadne rady a este mi napiste,co bych mnel skontrolovat
Tak je to 825 SD , 2,5TD,87Kw,220 000Km,modra metla,v kuzi,klima ,ABS,vyhrejvany sedacky,tazny,vse v eletrice (tak to asi bude full vybava).
Jizdni vlastnosti:na to ,jaka je to krava velka to sedi neskutecne,prijemna jizda.
Vykon: neni to sportak,ale tah to ma dobrej.
A ted co s nim mam za problemy:ze spodu auta se mi ozyva cvakani umerne otackam motoru (neni mozny ,ze se mi tam nekde neco opira?)zvuky jdou jak od nadrze a zacne to cvakat asi tak 10s po nastartovani
nekdy se nevytahne pastorek na starteru,tak toci naprazdno.
a posledni vec: na nerovnostech mi drnci predni trmeny(nemaj tam byt nejaky pruziny nebo neco,aby vymezovali tu vuli?)
kolik by mnelo tlacit turbo?
tot asi vse,uvidime na co este narazim.
diky za pripadne rady a este mi napiste,co bych mnel skontrolovat
aerodynamický hluk
nechce se mi přidávat nové téma, tak to plácnu sem:
včera a dneska jsme byl konečně projet osmistovku na delší trase a dost nepříjemně mě překvapil výrazný aerodynamický hluk nad cca 80 kmh.... i takový městský prcek jako Honda Jazz je výrezně tišší, a třeba o Lexusu IS250 vůbec nemluvě... zajímalo by mě jestli je to u 800 vlastnost, nebo jestli mám hledat kde je co špatně
včera a dneska jsme byl konečně projet osmistovku na delší trase a dost nepříjemně mě překvapil výrazný aerodynamický hluk nad cca 80 kmh.... i takový městský prcek jako Honda Jazz je výrezně tišší, a třeba o Lexusu IS250 vůbec nemluvě... zajímalo by mě jestli je to u 800 vlastnost, nebo jestli mám hledat kde je co špatně
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
- Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové
Re: aerodynamický hluk
No jo, někde kolem 100 je hluk znatelnější, ale ať hučí a fičí. Dělají to i moderní vozy renomovaných značek. Nemůžete srovnávat s R800 pixlu jako Lexus, Nebo auta konstrukčně o dvacet let mlatší. Už je to proti nim babička, která je často po těch letech ráda, že drží pokupě... natož nějaké těsnění oken, dveří atd. To je srdcovka. Pochopil bych srovnání aut té doby Alfa 164, Peugeot 605, Fiat Croma, Saab 9000, Renault Safrane-už byl?kwiik píše:nechce se mi přidávat nové téma, tak to plácnu sem:
včera a dneska jsme byl konečně projet osmistovku na delší trase a dost nepříjemně mě překvapil výrazný aerodynamický hluk nad cca 80 kmh.... i takový městský prcek jako Honda Jazz je výrezně tišší, a třeba o Lexusu IS250 vůbec nemluvě... zajímalo by mě jestli je to u 800 vlastnost, nebo jestli mám hledat kde je co špatně
Pochybuji, že někdo bude udržovat za dvacet let elektronický lexus a k tomu v podstatě servisovat druhé imaginární auto. Jen baterie v něm jsou za 180.000kč. Pokud se dotazují zákazníci na životnost elektromotorů, baterií... šalamonsky dostáváme odpověď: Baterie a hybridní systém je vyroben na celou životnost auta , ale kolik najetých kilometrů nebo let životnosti je tím myšleno nikdo neví. Ani v Toyotě/Lexusu.
Omlouvám se Lexusu, sám mám Land Cruiser 100 4,2TD, který se ve státech prodává jako Lexus s benzínem, ale tohle srovnat nejde Nikdy mě v něm nenapadlo sledovat hluk. Možná tam není? A i kdyby...
PS: Stačí zadat na youtube.com Rover 800 a vyjede tam toho mraky. Např Top Gear Rover 800 Coupe: http://www.youtube.com/watch?v=Ev2dCcbOa4Q