Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Rover 820Si/820Ti/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » úte pro 25, 2007 11:34

Je tady dlouho prázdno, tak sem něco dám.

Rover 820/825/827 je luxusní vůz, i když trochu opomíjený.

Rover 800 - je velký sedan, se spoustou vnitřního prostoru. Na místě řidiče ani zavalitější postavy nemají větší problém, na zadních sedadlech i prostor kufru je prostě obrovský. Co se týče výbavy, ABS, kožený interér a digitální klimatizace, se montovali do většiny modelů.

Veškeré motory 2,0/2,0Ti/2,5 V6/2,7 V6/, ale i Turbodiesel 2,5 87 a 89KW při slušném zacházení vydrží velmi dlouho. Motory 2,0 V6 + 2,5 V6 (KV6) se tak osvědčili, že se montovali do posledních dnů výroby do Roveru 45+75/MG ZS, MG ZT. Nevíme jak to bude s čínským Roewe, ale motor 2,5 V6 by se měl používat dále.

Na dálnicích je osmistovka výborná, má dobře odstupňované rychlosti. 130km rychlost udržujete s motorem 2,5TD 87kw, lehce do 2.500ot./min, při spotřebě na dálnici 7-8,5L (dle stylu, clima, pneu zima-léto) V mrazech nastartujete dobře, i když si přiznejme, musí být v pořádku žhavící svíčky. Motor 2,5TD je bez rozvodového řemenu a řetězu - takže v tomto ohledu bezůdržbový - používá sedm rozvodových ozubených kol.

Nejlepší volbou je kultivovaný 2,5 V6 (KV6) 180PS s průměrnou spotřebou pouhých 10,5L. Jeho výkon, zvuk, chod, tah je... to se musí zažít. Jistě, dnes už existují výkonnější motory, ale tento je jedinečný. Navíc který z dnešních motorů přežil tolik modelů, typů a řad.
------------------------------------------------------------------------------------
Pokud se jedná o model 95-97, jednoduše jej rozeznáte podle oranžových zadních blinkrů a širokou odkládací plochou před spolujezdcem - do té doby byl montován pouze airbag řidiče. Po faceliftu 97 a výše, se Rover 800 pozměnil v detailech. Zmizela přihrádka před spolujezdcem, kterou nahradil rozlehlý airbag. Zadní blinkry změnili barvu z oranžové, na mléčné/lehce kouřové, a např. sedadla v místě sedáku byli více obšité, po vzoru Range Roveru II. 95-02, z kterého jsou navíc použity detaily jako osvětlení interiéru...

Osmistovka je, dovolím si říci, držák, a majitelé jí často nemají důvod měnit za novější vozy. Až na nějaké mouchy (v městském provozu odchází více u dlouhé přídě tohoto parníku horní ramena, čepy, sem tam manžeta. Což je běžná záležitost u velkých vozů) Brzdy větším opotřebením netrpí, dá se říci, že na tak velký vůz vydrží více než je obvyklé.

http://www.1234.cz/Rover/Rover_800/Rover_800_index.htm
------------------------------------------------------------------------------------
:idea: Rover 820/825/827 Coupe je samostatnou kapitolou velkého, luxusního čyřsedadlového Coupe, vycházejícího ze sedanu.

petrsk
Příspěvky: 65
Registrován: stř úno 25, 2009 20:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od petrsk » stř úno 25, 2009 20:40

chci koupit 800 825TD . libi se mi to auto.na co se mam v prvni rade koukat pri koupi a co motor.naftu sem uz vlastnil.praci si na aute udelam sam.diky za rady

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Mirek 1234.cz » stř úno 25, 2009 21:17

petrsk píše:chci koupit 800 825TD . libi se mi to auto.na co se mam v prvni rade koukat pri koupi a co motor.naftu sem uz vlastnil.praci si na aute udelam sam.diky za rady
Pokud motor 825TD jede jako zvon, proč ne - výborný vůz, krásné svezení v poctivě vyrobeném autě - stará škola. VM motor který se montoval do Roveru měl nejvyšší životnost ze všech VM. Rover má myslím sedm poctivých ozubených kol - takže "rozvody navěky", starty kolem bodu mrazu - prvních pár minut rachot jako prase, někdy i kouř, ale to je prostě VM :) Alfa měla problém s uvařením motorů, Range Rover - příliž těžký a vyjímečně 100% fungoval po 50-100.000km, Chrysler příliž těžký, malý otvor pro chlazení. Chrysler navíc vivinul k vůli ztišení motoru své !slabé! rozvodové řetízky místo ozubených kol které praskali, ještě jej snad dávali do Ara, nebo kdoví kam ještě. Problém je s obrovským odpadním teplem motoru a neschopností chladiče motor uchladit - časem se chladič logicky zanáší a motor se uvaří.

Počítejte s tím, že na dálnici mu nesmíte dát za uši déle než pár vteřin. Někdy na dálnici stačí párkrát ostrá jízda kolem 170km/h, nebo špatné dochlazení/vypnutí rozpáleného motoru a můžou začít starosti. Měl jsem kus, který jezdil výborně, táhnul jako bejk... kolik měl najeto už nevím, ale taky se muselo v létě dávat pozor na kolony a přehřívání - jako u každého. V zimě zase papír před chladič. Jenže i v -10 se v Praze přijede do kolony s papírem před chladičem, a pokud to nemáte v oku a noze, uvaříte jej - takže nikdy nepůjčovat :)

Myslím, že nejlepší volbou po Roveru 825TD je Rover 820 s obyčejným čtyřválcem (ne Ti) Šestiválce 2,0, 2,7, 2,5 mají časem obrovský problém a 820Ti se rozbije dříve nebo později každý.

Pokud se jedná o ročník, tak určitě po II. faceliftu se dvěma airbagy a zakouřenými zadními světly - více chromu a nápisy Rover v mahagonovém obložení dveří pod okny.

Pozor na horní/přední ramena, přesněji jejich uložení - s těmito díly je vždy problém, nové jsou velmi drahé. Jinak mne narychlo nenapadá nic závažného, vše většinou i po 250.000km funguje, snad občas zlobí stahování oken, které někdy jde, jindy ne... pak zade ano. Někdy se musel vypnout motor a nastartovat, aby šli okna napopáté vytáhnout :) ale to si zvyknete a vychytáte - větrat se musí :mrgreen:

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od R4ms3S » stř úno 25, 2009 21:23

Ooooo moc pěkný příspěvek, néé že bych byl zastánce takových aut, ale příspěvek pěkný.
Díky.
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Austin » stř úno 25, 2009 21:28

Well done, many thanks. :idea:
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Skeeve
Příspěvky: 311
Registrován: pon lis 26, 2007 11:44
Bydliště: Praha, smichov
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od Skeeve » stř úno 25, 2009 21:43

Jo,skvěle popsáno:) jinak ta okna se dali vyřešit tim,ze se promazou táhla. Me to pomohlo a šlapalo to krasne. S tim přehříváním je to pravda,bohuzel,ale je fakt,ze se na to da zvyknout. Navíc,pokud vše šlape jak ma-větrání- tak se da jet v klidu. Z jičína jsme jeli 180km/h,akorat jsem uz mel chlazení v tahu,tak jsem musel trochu brzdit. Kolega s 820ti jel takhle v pohode porad:) je to krasny auto,ktery po hezkym zacházení funguje naprosto fajn a majitele jen těší:) co taky člověk může chtit od rover limuzíny:)
______
Skeeve
dead Rover 825 SD
live Rover 220 sd

petrsk
Příspěvky: 65
Registrován: stř úno 25, 2009 20:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od petrsk » čtv úno 26, 2009 0:13

co vetsi chladic by nepomoh?treba z audi,2sahary nebo tak neco?chladic oleje,nevim co tam je auto sem este z blizka nevidel.mnel sem toledo se 150 kobylama a to se neohralo ani v lete.

petrsk
Příspěvky: 65
Registrován: stř úno 25, 2009 20:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od petrsk » úte bře 10, 2009 14:16

tak zejtra si jedu pro auticko

Uživatelský avatar
INZER
Příspěvky: 619
Registrován: čtv lis 27, 2008 9:27
Bydliště: Český Brod: 773057689

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od INZER » stř bře 11, 2009 8:21

petrsk píše:tak zejtra si jedu pro auticko
kdyby něco,mám jedno osmikilo volný. (825 si lux,r.v.96,140tis najeto)
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Obrázek

petrsk
Příspěvky: 65
Registrován: stř úno 25, 2009 20:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od petrsk » stř bře 11, 2009 13:34

diky za nabidku,ale auti je doma

Uživatelský avatar
INZER
Příspěvky: 619
Registrován: čtv lis 27, 2008 9:27
Bydliště: Český Brod: 773057689

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od INZER » čtv bře 12, 2009 7:51

petrsk píše:diky za nabidku,ale auti je doma
no a fotky? a podrobný popis?
R75 CONNOISSEUR 2.0 CDT 03/2000
Obrázek

petrsk
Příspěvky: 65
Registrován: stř úno 25, 2009 20:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od petrsk » čtv bře 12, 2009 12:01

všechno bude,mne nenechas ani toho skvostu ani nabazit?
Tak je to 825 SD , 2,5TD,87Kw,220 000Km,modra metla,v kuzi,klima ,ABS,vyhrejvany sedacky,tazny,vse v eletrice (tak to asi bude full vybava).
Jizdni vlastnosti:na to ,jaka je to krava velka to sedi neskutecne,prijemna jizda.
Vykon: neni to sportak,ale tah to ma dobrej.
A ted co s nim mam za problemy:ze spodu auta se mi ozyva cvakani umerne otackam motoru (neni mozny ,ze se mi tam nekde neco opira?)zvuky jdou jak od nadrze a zacne to cvakat asi tak 10s po nastartovani
nekdy se nevytahne pastorek na starteru,tak toci naprazdno.
a posledni vec: na nerovnostech mi drnci predni trmeny(nemaj tam byt nejaky pruziny nebo neco,aby vymezovali tu vuli?)
kolik by mnelo tlacit turbo?
tot asi vse,uvidime na co este narazim.
diky za pripadne rady a este mi napiste,co bych mnel skontrolovat

Uživatelský avatar
MOOG
Příspěvky: 172
Registrován: pon zář 17, 2007 6:42
Bydliště: BRNO
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 820Si/820Ti/820 V6/826 V6/827 V6/825SD + Coupe

Příspěvek od MOOG » pát dub 10, 2009 13:20


kwiik
Příspěvky: 15
Registrován: ned říj 26, 2008 16:40

aerodynamický hluk

Příspěvek od kwiik » pon dub 13, 2009 14:12

nechce se mi přidávat nové téma, tak to plácnu sem:

včera a dneska jsme byl konečně projet osmistovku na delší trase a dost nepříjemně mě překvapil výrazný aerodynamický hluk nad cca 80 kmh.... i takový městský prcek jako Honda Jazz je výrezně tišší, a třeba o Lexusu IS250 vůbec nemluvě... zajímalo by mě jestli je to u 800 vlastnost, nebo jestli mám hledat kde je co špatně :roll:

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 9:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Re: aerodynamický hluk

Příspěvek od Mirek 1234.cz » pon dub 13, 2009 15:12

kwiik píše:nechce se mi přidávat nové téma, tak to plácnu sem:

včera a dneska jsme byl konečně projet osmistovku na delší trase a dost nepříjemně mě překvapil výrazný aerodynamický hluk nad cca 80 kmh.... i takový městský prcek jako Honda Jazz je výrezně tišší, a třeba o Lexusu IS250 vůbec nemluvě... zajímalo by mě jestli je to u 800 vlastnost, nebo jestli mám hledat kde je co špatně :roll:
No jo, někde kolem 100 je hluk znatelnější, ale ať hučí a fičí. Dělají to i moderní vozy renomovaných značek. Nemůžete srovnávat s R800 pixlu jako Lexus, Nebo auta konstrukčně o dvacet let mlatší. Už je to proti nim babička, která je často po těch letech ráda, že drží pokupě... natož nějaké těsnění oken, dveří atd. :) To je srdcovka. Pochopil bych srovnání aut té doby Alfa 164, Peugeot 605, Fiat Croma, Saab 9000, Renault Safrane-už byl?

Pochybuji, že někdo bude udržovat za dvacet let elektronický lexus a k tomu v podstatě servisovat druhé imaginární auto. Jen baterie v něm jsou za 180.000kč. Pokud se dotazují zákazníci na životnost elektromotorů, baterií... šalamonsky dostáváme odpověď: Baterie a hybridní systém je vyroben na celou životnost auta :), ale kolik najetých kilometrů nebo let životnosti je tím myšleno nikdo neví. Ani v Toyotě/Lexusu.
Omlouvám se Lexusu, sám mám Land Cruiser 100 4,2TD, který se ve státech prodává jako Lexus s benzínem, ale tohle srovnat nejde :) Nikdy mě v něm nenapadlo sledovat hluk. Možná tam není? A i kdyby...

PS: Stačí zadat na youtube.com Rover 800 a vyjede tam toho mraky. Např Top Gear Rover 800 Coupe: http://www.youtube.com/watch?v=Ev2dCcbOa4Q

Odpovědět