Rover 827 Si, r.v. 1995

Zamčeno
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned úno 15, 2015 0:18

:lol: Karle... Kdybys zavolal! ... Hele v poho, kdyz jsem prvne sundaval tehlici, tak jsem to taky mordoval, dokonce stahovakem, ale proto, ze mi ten sroub sel fakt hodne tezko a nechtel se mi sroubovat cely ven. Takze sam jsem se taky kdysi vypekl. Jen skoda zabiteho dne ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned úno 15, 2015 10:42

No možná by stačilo kdybych se pořádně podíval na ten nový tlumič kde je jasně vidět ploška :oops:
No tak příště to snad bude lepší :idea:
Přílohy
20150215_103349.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od KDB » ned úno 15, 2015 11:05

To jsou začátky mechanika.... :D
Může Tě uklidnit, že úplně stejně na tom isou v leckterém autorizáku... :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » ned úno 15, 2015 11:49

A proto do autorizáku nejezdím :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » ned úno 15, 2015 22:03

Taky jsem si říkal, proč jsi se nepodíval na ten nový tlumič v momentě, kdy ses s tím mordoval :-D A v tom manuálu třeba nebylo napsaný, že šroub musí celý ven?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon úno 16, 2015 18:26

Možná i bylo, ale já se spolehnul na to, že stačí povolit. Příští týden bude repete - doufám že úspěšné :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » sob úno 21, 2015 8:20

Držím palce ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pon úno 23, 2015 13:39

Jsa místním osazenstvem poučen o správném postupu výměny tlumičů jsem to dnes krásně napohodu vyměnil :lol: , ale bohužel i s novým tlumičem má kolo stále špatný sklon - takže poslední možností je výměna celé těhlice :evil:, kterou samozřejmě nemám. Naštěstí je to vzadu tak to asi na STK řešit nebudou, ale opravit to musím už kvůli špatnému sjíždění pneumatik a samozřejmě bezpečnosti.
Do konce týdne ještě vyměním přední kotouče a desky
Přílohy
20150223_112725.jpg
vlevo starý, vpravo nový tlumič
20150223_112740.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pon úno 23, 2015 14:45

Tak to je nemilé :-( Nicméně je to celkem zajímavé zjištění, které mi možná pomůže odhalit příčinu špatného odklonu na přední nápravě u obou XW. Ta těhlice je prostě slabá a časem se ohýbá (u tebe to tedy bude příčinou nějakého bočního nárazu) a proto taky začali od roku 2000 dávat těhlice silnější. Takže fakt zvážím implantování té silnější.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát úno 27, 2015 8:48

Čéče... když už budeš dělat ty rozvody, nechceš to udělat jako já, sundat půlky hlav a vyčistit to a hlavně vyčistit hydroštely, když ti to tak klape? Chápu, že by to u V6tky byla celkem mega akce, ale zas když jsme viděli jak usazený zatuhlý olej jsi tam měl a po vlastní aktuální zkušenosti s tím, co jsem viděl uvnitř hydroštelů, by to možná od věci nebylo. Stálo by to v podstatě jen čas...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát úno 27, 2015 8:54

To bys byl moc hodnej kdybys mi to udělal :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát úno 27, 2015 8:59

Že? :lol:
No hydroštely vyčistit umím... ale s ostatním, co se týká rozborky a sborky hlavy, jsem jen teoretik. Tam zatím čekám na zasvěcení :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Karel825 » pát úno 27, 2015 9:06

Zatím neřeším ani tu výměnu rozvodů, navíc po výměně oleje a nalití Bishopsu je ten motor na tom mnohem lépe co se jeho chodu týká samozřejmě s ohledem na 300 tisíc km.
Teď je pro mě prioritou číslo jedna projít na TK a pak se uvidí :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17953
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od Trunda » pát úno 27, 2015 10:18

Jasné ;-) Jestli to trošku pomohlo a bude to mít trvalý efekt, tak pak ok.
To znefunkčnění hydroštelů může mít dvojí příčinu. Buď tím, že motor dlouho stojí, ventil je ve vysunuté poloze, tak se z cumcrlíku hydroštelu pomalu olej vymáčkne a když to stojí dál, tak v něm olej zatuhne a cumcrlík "zamrzne" ve zmáčknuté poloze. Po nastartování motoru cumcrlík nemůže pumpovat a tak do sebe nenabere olej, takže nemá šanci se rozchodit. A druhá varianta a to dost častá, do hydroštelu se dostane nějaký bordel - kousky silikonu, hliníkové špony, olejová úsada a to přicpe ventil v hydroštelu (taky jsem viděl :-) ... na tuhle variantu nepomůže nic, než hydroštel vyměnit, nebo vyčistit. Nepomůže žádná srajdička, ani lepší olej. Srajda v podstatě pomůže jen tehdy, pokud je to přicpané úsadou, která se rozpustí, nebo je to zatuhlejší po delším stání. Proto obecně motory s hydroštely se musí jednou za čas nastartovat a prohřát, jinak to znamená nutnost hydroštely ručmo rozhýbat.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995

Příspěvek od KDB » pát úno 27, 2015 10:20

Problém tohoto motoru vidím, v zanedbané udržbě, jelikož interval výměny oleje byl po 6000km a na to většina kašlala. A hydroštely jsou mezi prvními, co to pocítí. Z motoru s 113000km jsem vylil olej odpovídající tak 20000 intervalu - a od výměny, přidelším běhu na volnoběh některé zdvihátko pocvakává - když se přidá plyn, postupně utichne. To samé u motoru s 135000km. Osobně to budu řešit jen urputnější výměnou oleje - po roce, což znamená po skoro nulových km. Maximálně zkusit opatrně nějaký elixír (od LM, Bishop a pod).
U Tourera s 1,6 K mě to trápilo taky - tam byl nejvíc zasviněnej motor od kapučína, na který neznámo jak dlouho jezdil.Postupně to ustávalo (najel jsem s ním asi 20.000km), ještě když jsem ho dával do stodoly, po chvíli na volnoběh začl cvakat. Ve stodole, ho 1x za 1-2 měsíce nastartuju a nechám klidně 1-2h běžet s občasnou změnou otáček - až ke 3-5.000 a jednou ročně vyměním olej (filtr jen vyleju). Dnes už necvaká vůbec.
Olej používám mé oblíbené Texaco Hav. Extra 10W-40. (jako do všeho ostatního)
Tak asi tak.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Zamčeno