Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 17:16
Přední brzdy jsou sice mírně sjeté, ale brzdí a chodí jak mají, kdežto zadní i po opakovaném odrezení a obroušení lehce drhnou a nejde kolem volně otáčet viz foto

, prostě jakoby pořád v určitém místě mírně brzdilo. Navíc stále nevím jestli dát na předek to samé, což pro jízdu na okreskách bohatě stačí a okruhy zatím neplánuji

nebo mám jít do kombinace předek vyšší kvality EBC Turbo Groove a jiných desek, což ovšem není zrovna profesionální řešení. Tak či tak je to darda u TG samozřejmě vyšší a musím to rozdělit. Takže tak

-
Přílohy
-

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Filda
- Příspěvky: 87
- Registrován: čtv srp 16, 2012 11:01
- Bydliště: Rudice, okr. Blansko
Příspěvek
od Filda » pon bře 24, 2014 19:12
Pokud nejde kolem volně otáčet tak to budou nejspíš zarezlý pístky. Výměna kotoučů a destiček na to asi mít vliv moc nebude si myslím.
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 19:23
S repasem brzdičů samozřejmě počítám, ikdyž jsem po koupi pístky promazával a chodí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon bře 24, 2014 20:06
No oni ty zadní třmeny nejsou zrovna dvakrát šťastně řešený a po těch letech bývají v mizerným stavu, v jehož důsledku se například nedokáže pořádně vracet páka mechanismu ruční brzdy a proto se pak brzda zadrhává.
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 20:10
Ono po uvolnění ručky to auto normálně couvá i v mírném kopci a po vyřazení má slušnou setrvačnost, ale ty brzdy prostě repas potřebují, kór po čtyřech letech nečinnosti

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » pon bře 24, 2014 20:50
Koukni jestli se ti vrací páka ručky na brzdiči na doraz, pokud ne, máš špatně seštelováno, tuhý lanovody, nebo ložisko co je hned pod tou pákou za simerinkem, stříkám tam vždycky stříkačkou olej, rozhejbu a jezdí jak fík

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 20:53
Díky za tip Johny, prošel jsem celé vlákno o nastavení ručky, kde je psáno o specifiku u Roveru a každý poznatek se počítá

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
J0hny
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od J0hny » pon bře 24, 2014 21:06
Třmeny nerepasuj pokud nemáš nic s manžetama a pístkem

MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 21:11
No ale rozdělat a promazat je musím, navíc je chci dát do barvy, abych to měl hezčí než Trunda

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » pon bře 24, 2014 21:21
Já bych se do rozdělávání zadních nepouštěl. Teda pokud není protrhlá manžeta, tak max tu vyměnit. Ale rozdělávat mechanizmus ručky, na to bych se vykašlal. Na víc ani na tom zánovnějším třmenu se mi nepodařilo povolit tu matici na páčce a to jsem to mordoval fest, tak jsem to nechal raději být a napatlal to barvou tak jak to bylo. Jak píše Honza - promazat, rozhýbat a frčet dál

No jestli se s tím chystáš drbat tak jako já, tak si letos asi moc nezajezdíš

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » pon bře 24, 2014 22:21
Jako rozdělávat do šroubku to nehodlám, nemám na to možnosti a ani zkušenosti, důležité je aby to bylo funkční na ty nové věci

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
JK Mini
- Příspěvky: 315
- Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
- Bydliště: Plzeň
Příspěvek
od JK Mini » pon bře 24, 2014 22:39
No dyť to máš draku orezlý jak sviň.Tak to musí drhnout.Jestli to všechno běhá,radši bych to tam naskládal a jezdil.Ono vždycky dělat repas není nutný.Koukni pod prachovku,jestli tam není orezlej pístek a nalej tam trochu brzdovky.Pak by to chtělo párkrát pístek zatlačit otáčivym pohybem a vyšlapat.
Zkusil jsem Trundovo odrezování,funguje to pěkně a výsledek za to stojí,ale chce to hodně času.Radši u tebe opískovat,nebo obousit,co jde a napatlat hammerem.Vypadá to taky pěkně a vydrží to dlouho.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » úte bře 25, 2014 11:22
Všem díky za tip, jak se vrátím z otrokovického sanatoria, tak se do toho dám

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
Karel825
- Příspěvky: 1869
- Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
- Bydliště: skoro Přerov
Příspěvek
od Karel825 » čtv dub 03, 2014 20:07
Stav tachometru
179688 km - byla provedena plánovaná výměna rozvodové sady, vodní pumpy a drážkovaného řemene pohonu alternátoru.
Rovněž jsem nechal vyměnit olej převodovky PG1(MTF 94)
Neméně mě těší, že mi lenham rozhýbal váznoucí zadní brzdy, takže i po opakovaném brzdění je teplota v pořádku a auto znovu lítá jako dřív.
Děkuji Jarkovi za výborný přístup

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Příspěvek
od roverix » čtv dub 03, 2014 21:22
Byl jsem u Jardy pro olej do prevodovky a kupecko jsem videl ma vlastni bulvy.Hezke.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504