ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 17:16

Přední brzdy jsou sice mírně sjeté, ale brzdí a chodí jak mají, kdežto zadní i po opakovaném odrezení a obroušení lehce drhnou a nejde kolem volně otáčet viz foto :shock: , prostě jakoby pořád v určitém místě mírně brzdilo. Navíc stále nevím jestli dát na předek to samé, což pro jízdu na okreskách bohatě stačí a okruhy zatím neplánuji msm: nebo mám jít do kombinace předek vyšší kvality EBC Turbo Groove a jiných desek, což ovšem není zrovna profesionální řešení. Tak či tak je to darda u TG samozřejmě vyšší a musím to rozdělit. Takže tak :cry:
Přílohy
DSCN3745.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Filda
Příspěvky: 87
Registrován: čtv srp 16, 2012 11:01
Bydliště: Rudice, okr. Blansko

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Filda » pon bře 24, 2014 19:12

Pokud nejde kolem volně otáčet tak to budou nejspíš zarezlý pístky. Výměna kotoučů a destiček na to asi mít vliv moc nebude si myslím.
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 19:23

S repasem brzdičů samozřejmě počítám, ikdyž jsem po koupi pístky promazával a chodí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 20:06

No oni ty zadní třmeny nejsou zrovna dvakrát šťastně řešený a po těch letech bývají v mizerným stavu, v jehož důsledku se například nedokáže pořádně vracet páka mechanismu ruční brzdy a proto se pak brzda zadrhává.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 20:10

Ono po uvolnění ručky to auto normálně couvá i v mírném kopci a po vyřazení má slušnou setrvačnost, ale ty brzdy prostě repas potřebují, kór po čtyřech letech nečinnosti :roll:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 20:50

Koukni jestli se ti vrací páka ručky na brzdiči na doraz, pokud ne, máš špatně seštelováno, tuhý lanovody, nebo ložisko co je hned pod tou pákou za simerinkem, stříkám tam vždycky stříkačkou olej, rozhejbu a jezdí jak fík :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 20:53

Díky za tip Johny, prošel jsem celé vlákno o nastavení ručky, kde je psáno o specifiku u Roveru a každý poznatek se počítá mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od J0hny » pon bře 24, 2014 21:06

Třmeny nerepasuj pokud nemáš nic s manžetama a pístkem :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 21:11

No ale rozdělat a promazat je musím, navíc je chci dát do barvy, abych to měl hezčí než Trunda ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » pon bře 24, 2014 21:21

Já bych se do rozdělávání zadních nepouštěl. Teda pokud není protrhlá manžeta, tak max tu vyměnit. Ale rozdělávat mechanizmus ručky, na to bych se vykašlal. Na víc ani na tom zánovnějším třmenu se mi nepodařilo povolit tu matici na páčce a to jsem to mordoval fest, tak jsem to nechal raději být a napatlal to barvou tak jak to bylo. Jak píše Honza - promazat, rozhýbat a frčet dál ;-)
No jestli se s tím chystáš drbat tak jako já, tak si letos asi moc nezajezdíš :lol:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » pon bře 24, 2014 22:21

Jako rozdělávat do šroubku to nehodlám, nemám na to možnosti a ani zkušenosti, důležité je aby to bylo funkční na ty nové věci :mrgreen:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » pon bře 24, 2014 22:39

No dyť to máš draku orezlý jak sviň.Tak to musí drhnout.Jestli to všechno běhá,radši bych to tam naskládal a jezdil.Ono vždycky dělat repas není nutný.Koukni pod prachovku,jestli tam není orezlej pístek a nalej tam trochu brzdovky.Pak by to chtělo párkrát pístek zatlačit otáčivym pohybem a vyšlapat.
Zkusil jsem Trundovo odrezování,funguje to pěkně a výsledek za to stojí,ale chce to hodně času.Radši u tebe opískovat,nebo obousit,co jde a napatlat hammerem.Vypadá to taky pěkně a vydrží to dlouho. list:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 11:22

Všem díky za tip, jak se vrátím z otrokovického sanatoria, tak se do toho dám 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » čtv dub 03, 2014 20:07

Stav tachometru 179688 km - byla provedena plánovaná výměna rozvodové sady, vodní pumpy a drážkovaného řemene pohonu alternátoru.
Rovněž jsem nechal vyměnit olej převodovky PG1(MTF 94)
Neméně mě těší, že mi lenham rozhýbal váznoucí zadní brzdy, takže i po opakovaném brzdění je teplota v pořádku a auto znovu lítá jako dřív.
Děkuji Jarkovi za výborný přístup mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od roverix » čtv dub 03, 2014 21:22

Byl jsem u Jardy pro olej do prevodovky a kupecko jsem videl ma vlastni bulvy.Hezke.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Odpovědět