ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Přední brzdy jsou sice mírně sjeté, ale brzdí a chodí jak mají, kdežto zadní i po opakovaném odrezení a obroušení lehce drhnou a nejde kolem volně otáčet viz foto , prostě jakoby pořád v určitém místě mírně brzdilo. Navíc stále nevím jestli dát na předek to samé, což pro jízdu na okreskách bohatě stačí a okruhy zatím neplánuji nebo mám jít do kombinace předek vyšší kvality EBC Turbo Groove a jiných desek, což ovšem není zrovna profesionální řešení. Tak či tak je to darda u TG samozřejmě vyšší a musím to rozdělit. Takže tak
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Pokud nejde kolem volně otáčet tak to budou nejspíš zarezlý pístky. Výměna kotoučů a destiček na to asi mít vliv moc nebude si myslím.
Rover 45, 1 796 ccm, 86 kW (117 PS) při 5500 ot./min.,160 Nm 2750 otáčky/min , Manual, 2001
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
S repasem brzdičů samozřejmě počítám, ikdyž jsem po koupi pístky promazával a chodí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No oni ty zadní třmeny nejsou zrovna dvakrát šťastně řešený a po těch letech bývají v mizerným stavu, v jehož důsledku se například nedokáže pořádně vracet páka mechanismu ruční brzdy a proto se pak brzda zadrhává.
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Ono po uvolnění ručky to auto normálně couvá i v mírném kopci a po vyřazení má slušnou setrvačnost, ale ty brzdy prostě repas potřebují, kór po čtyřech letech nečinnosti
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Koukni jestli se ti vrací páka ručky na brzdiči na doraz, pokud ne, máš špatně seštelováno, tuhý lanovody, nebo ložisko co je hned pod tou pákou za simerinkem, stříkám tam vždycky stříkačkou olej, rozhejbu a jezdí jak fík
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Díky za tip Johny, prošel jsem celé vlákno o nastavení ručky, kde je psáno o specifiku u Roveru a každý poznatek se počítá
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Třmeny nerepasuj pokud nemáš nic s manžetama a pístkem
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No ale rozdělat a promazat je musím, navíc je chci dát do barvy, abych to měl hezčí než Trunda
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Já bych se do rozdělávání zadních nepouštěl. Teda pokud není protrhlá manžeta, tak max tu vyměnit. Ale rozdělávat mechanizmus ručky, na to bych se vykašlal. Na víc ani na tom zánovnějším třmenu se mi nepodařilo povolit tu matici na páčce a to jsem to mordoval fest, tak jsem to nechal raději být a napatlal to barvou tak jak to bylo. Jak píše Honza - promazat, rozhýbat a frčet dál
No jestli se s tím chystáš drbat tak jako já, tak si letos asi moc nezajezdíš
No jestli se s tím chystáš drbat tak jako já, tak si letos asi moc nezajezdíš
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Jako rozdělávat do šroubku to nehodlám, nemám na to možnosti a ani zkušenosti, důležité je aby to bylo funkční na ty nové věci
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No dyť to máš draku orezlý jak sviň.Tak to musí drhnout.Jestli to všechno běhá,radši bych to tam naskládal a jezdil.Ono vždycky dělat repas není nutný.Koukni pod prachovku,jestli tam není orezlej pístek a nalej tam trochu brzdovky.Pak by to chtělo párkrát pístek zatlačit otáčivym pohybem a vyšlapat.
Zkusil jsem Trundovo odrezování,funguje to pěkně a výsledek za to stojí,ale chce to hodně času.Radši u tebe opískovat,nebo obousit,co jde a napatlat hammerem.Vypadá to taky pěkně a vydrží to dlouho.
Zkusil jsem Trundovo odrezování,funguje to pěkně a výsledek za to stojí,ale chce to hodně času.Radši u tebe opískovat,nebo obousit,co jde a napatlat hammerem.Vypadá to taky pěkně a vydrží to dlouho.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Všem díky za tip, jak se vrátím z otrokovického sanatoria, tak se do toho dám
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Stav tachometru 179688 km - byla provedena plánovaná výměna rozvodové sady, vodní pumpy a drážkovaného řemene pohonu alternátoru.
Rovněž jsem nechal vyměnit olej převodovky PG1(MTF 94)
Neméně mě těší, že mi lenham rozhýbal váznoucí zadní brzdy, takže i po opakovaném brzdění je teplota v pořádku a auto znovu lítá jako dřív.
Děkuji Jarkovi za výborný přístup
Rovněž jsem nechal vyměnit olej převodovky PG1(MTF 94)
Neméně mě těší, že mi lenham rozhýbal váznoucí zadní brzdy, takže i po opakovaném brzdění je teplota v pořádku a auto znovu lítá jako dřív.
Děkuji Jarkovi za výborný přístup
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Byl jsem u Jardy pro olej do prevodovky a kupecko jsem videl ma vlastni bulvy.Hezke.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504