Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
No prej se to udělat dá, ale já bych to rozhodně dělat nechtěl
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Zrovna budu také řešit výměnu gufer na ventilech. Nejhorší skutečně je , že jsou tam dva druhy a informace o tom od kdy a které se liší.
Jednu sadu mám doma, tak doufám, že jsem se trefil.Tak , že budu chytřejší až po demontáži. Údajně by to mělo jít udělat bez demontáže hlavy. Doufám že to půjde, ušetřil bych za nové těsnění pod hlavu. Je na něm najeto cca 1000 km.
Jednu sadu mám doma, tak doufám, že jsem se trefil.Tak , že budu chytřejší až po demontáži. Údajně by to mělo jít udělat bez demontáže hlavy. Doufám že to půjde, ušetřil bych za nové těsnění pod hlavu. Je na něm najeto cca 1000 km.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jojo Roverny, to chtělo nechat tu hlavu rovnou udělat celou
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Coo? Samo že to dělám s namontovanou hlavou, nejni důvod ji vyndavat. Ano, mám redukci s rychlospojkou místo svicky. Motor se otočí do horní uvrati, aby ventily po odpojení vzduchu nevypadli. Motor je dobrý zablokovat, jinak se stává že s ním tlak vzduchu otočí první se udelaj komplet třeba krajní válce, pak se motor otočí a udelaj se prostřední. gumicky na roveru se vyndaj tak, že se na ne naklepne dlouhá 14ka ořech, se kterou se za mirnyho tahu ven otáčí. Na gumicky jinejch aut mám stahovak na reverzní kladivo vyrobenej z nerez trubičky s prevleckou, ale to u rovera použít nejde. Jsou tam misticky. Gumicky takhle v práci měním běžné, jde to úplně v klidu, těch 16gumicek na roverovi je i s montáží vik, rozvodu atd práce na dvě a půl hodky. Jinak i v horní uvrati je mezi ventilem a pistem kolem 3-4mm podle oka... I kdyby se ventily opreli o pist, klinky by ste nevyndali, pruzina nejde tolik zmáčknout. Tlak ve spalovaku stačí překvapivě malej, cca 3 atmosféry a víc...
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak jasně, mít ten motor najeto 100kkm, tak je to jasný ale když má motor najeto 200, už mu jedině prospěje srovnat hlavu, dát nový těsnění, jak kvůli únikům kapalin tak možnosti fouknutí, což u turbovýho motoru neni nic neobvyklýho o možnejch prasklinách ani nemluvě....
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jinak klinky vyndavam magnetem, pak je odmastim, a lepim je vazelinu na šroubovák, nejni to nic komplikovanyho. I ty gumicky s otacenim ořechu šli vyndat snadno. Jediný co je blbý, se po povolení rámu vacek vytece olej naschromazdenej za gufery do rozvodu, tak je dobrý to vyplachnout benzínem. Vcelku mě překvapuje že to třeba johny neděláte v práci taky. Pokud někdo uvaří motor, gumicky vytvrdnou a pak to huli, a většinou to stačí jen pregumickovat, když ro nejni uvareny jako bramboracka, tady po těch 230tkm byly tak tvrdý že po macknuti drželi tvar, brity už byli 2mm široký...
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak aby ste se mi nesmali, tak mám prezuto
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Jak jsi na tom s těma stabilizátorama?
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
V práci moc motory neděláme, to jsem jich víc dělal doma a dělám to jen poctivě, po uvaření je stejně u 90% aut křivá hlava...Některý ani neni potřeba uvařit, jako třeba nejmenovaná opěvovaná fašistická značka na tři s jejich "nesmrtelným" šestiválcem
Z čeho jsou to kola? A pneu ecsta?
Z čeho jsou to kola? A pneu ecsta?
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Stabilizatory stále sháním, ani roverny je nema... V sobotu tam vrazim ten diesovej... Zadek stále nemam nic. Jinak kola jsou z MG F. 215/40zr16
777571165
777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
A to ti sedela roztec? Ale tak to muze zase byt tim, ze to mas napravy z te stare slabsi verze XW...
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Nemyslím si, že by slabší verze XW měla jinou rozteč (4x95,25) bude mít 4x100 jako každá.
Možná to tam díky konusovým matkám šlo nasadit, ale jako to bude jezdit nevím
Jinak to nevypadá špatně, ale bude to hodně tvrdé svezení
Možná to tam díky konusovým matkám šlo nasadit, ale jako to bude jezdit nevím
Jinak to nevypadá špatně, ale bude to hodně tvrdé svezení
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
do disků mám vysoustružený excentrický vložky to si vážně myslíte že bych to tam přišrouboval na prase ?
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Tak promiň Míro, ale kdybys to nafotil neubíraly by se naše úvahy tímto směrem
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)
Ne, já jen uvažoval, jestli tam náhodou nebyly unašeče s jinou roztečí... protože tuhle rozteč měl i Rover 100, tak by mě vzhledem k těm tvým malým těhlicím nepřekvapila ani menší rozteč