Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned dub 06, 2014 21:13

No prej se to udělat dá, ale já bych to rozhodně dělat nechtěl :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od roverny » ned dub 06, 2014 21:29

Zrovna budu také řešit výměnu gufer na ventilech. Nejhorší skutečně je , že jsou tam dva druhy a informace o tom od kdy a které se liší.
Jednu sadu mám doma, tak doufám, že jsem se trefil.Tak , že budu chytřejší až po demontáži. Údajně by to mělo jít udělat bez demontáže hlavy. Doufám že to půjde, ušetřil bych za nové těsnění pod hlavu. Je na něm najeto cca 1000 km.

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned dub 06, 2014 21:31

Jojo Roverny, to chtělo nechat tu hlavu rovnou udělat celou met:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned dub 06, 2014 21:32

Coo? Samo že to dělám s namontovanou hlavou, nejni důvod ji vyndavat. Ano, mám redukci s rychlospojkou místo svicky. Motor se otočí do horní uvrati, aby ventily po odpojení vzduchu nevypadli. Motor je dobrý zablokovat, jinak se stává že s ním tlak vzduchu otočí :-) první se udelaj komplet třeba krajní válce, pak se motor otočí a udelaj se prostřední. gumicky na roveru se vyndaj tak, že se na ne naklepne dlouhá 14ka ořech, se kterou se za mirnyho tahu ven otáčí. Na gumicky jinejch aut mám stahovak na reverzní kladivo vyrobenej z nerez trubičky s prevleckou, ale to u rovera použít nejde. Jsou tam misticky. Gumicky takhle v práci měním běžné, jde to úplně v klidu, těch 16gumicek na roverovi je i s montáží vik, rozvodu atd práce na dvě a půl hodky. Jinak i v horní uvrati je mezi ventilem a pistem kolem 3-4mm podle oka... I kdyby se ventily opreli o pist, klinky by ste nevyndali, pruzina nejde tolik zmáčknout. Tlak ve spalovaku stačí překvapivě malej, cca 3 atmosféry a víc... :-D

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » ned dub 06, 2014 21:38

Tak jasně, mít ten motor najeto 100kkm, tak je to jasný ale když má motor najeto 200, už mu jedině prospěje srovnat hlavu, dát nový těsnění, jak kvůli únikům kapalin tak možnosti fouknutí, což u turbovýho motoru neni nic neobvyklýho :lol: o možnejch prasklinách ani nemluvě....
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » ned dub 06, 2014 21:49

Jinak klinky vyndavam magnetem, pak je odmastim, a lepim je vazelinu na šroubovák, nejni to nic komplikovanyho. I ty gumicky s otacenim ořechu šli vyndat snadno. Jediný co je blbý, se po povolení rámu vacek vytece olej naschromazdenej za gufery do rozvodu, tak je dobrý to vyplachnout benzínem. Vcelku mě překvapuje že to třeba johny neděláte v práci taky. Pokud někdo uvaří motor, gumicky vytvrdnou a pak to huli, a většinou to stačí jen pregumickovat, když ro nejni uvareny jako bramboracka, tady po těch 230tkm byly tak tvrdý že po macknuti drželi tvar, brity už byli 2mm široký...

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv dub 17, 2014 21:01

Tak aby ste se mi nesmali, tak mám prezuto :-)ObrázekObrázekObrázek

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 17, 2014 21:12

Jak jsi na tom s těma stabilizátorama?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » čtv dub 17, 2014 21:15

V práci moc motory neděláme, to jsem jich víc dělal doma a dělám to jen poctivě, po uvaření je stejně u 90% aut křivá hlava...Některý ani neni potřeba uvařit, jako třeba nejmenovaná opěvovaná fašistická značka na tři s jejich "nesmrtelným" šestiválcem :D
Z čeho jsou to kola? A pneu ecsta?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv dub 17, 2014 23:43

Stabilizatory stále sháním, ani roverny je nema... V sobotu tam vrazim ten diesovej... Zadek stále nemam nic. Jinak kola jsou z MG F. 215/40zr16

777571165
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát dub 18, 2014 6:43

A to ti sedela roztec? Ale tak to muze zase byt tim, ze to mas napravy z te stare slabsi verze XW...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pát dub 18, 2014 7:20

Nemyslím si, že by slabší verze XW měla jinou rozteč (4x95,25) bude mít 4x100 jako každá.
Možná to tam díky konusovým matkám šlo nasadit, ale jako to bude jezdit nevím :roll:
Jinak to nevypadá špatně, ale bude to hodně tvrdé svezení :!:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát dub 18, 2014 7:37

do disků mám vysoustružený excentrický vložky :-D to si vážně myslíte že bych to tam přišrouboval na prase ? :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pát dub 18, 2014 7:47

Tak promiň Míro, ale kdybys to nafotil neubíraly by se naše úvahy tímto směrem :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát dub 18, 2014 8:15

Ne, já jen uvažoval, jestli tam náhodou nebyly unašeče s jinou roztečí... protože tuhle rozteč měl i Rover 100, tak by mě vzhledem k těm tvým malým těhlicím nepřekvapila ani menší rozteč ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět