Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát dub 17, 2015 12:05

Vyfoť, dovez a nějak se domluvíme. On ten můj je stejně před smrtí, těžkej jako kráva a zřejmě má vysypané přepážky... akorát u toho tvého pravděpodobně budu muset zkrátit výstup.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát dub 17, 2015 20:07

Tak jsem tu novou baterku nechal chvilku nabít. Vyhodil jsem ven tu starou velkou mrchu, pořádně to pod ní vyčistil a usadil tam novou Vartičku. No ale primární problém bude opravdu jinde. Sice se to nechovalo tak divoce, jak včera, sahara se myslím nespustila, ale pořád ten teploměr chodí dolů, když motor vytočím. Šmankote snad to nemůže být tím, že se to fakt tak chladí :lol: Ne.... to je blbost. Vůl jsem opět nezměřil napětí za běhu. No pravda nevím, jestli se do pondělka dostanu k tomu ten alternátor vyměnit.
Jinak nějak blbě jsme spasovali ten střední díl, ale teď mi drnčí o něco zas zadní díl výfuku :roll: I když pravda, mohl by to být ten kryt kolem nádrže... on tam byl tak nějak natěsno. No to je tak, když není výfuk origo. To neustálé předělávání už mě taky nebaví :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned dub 19, 2015 16:11

Zdravím Karla ;-) .... a posílám mu neteoretický podklad pro analýzu teorie příčiny. Napětí se zdá být v pořádku, takže altík měnit nebudu. To tedy vypadá spíš na nějaký špatný kontakt. Tož koukněte...

... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od olson » pon dub 20, 2015 10:35

Tato měřidla jsou konstruována jako poměrová, mají dvě cívky, vůči sobě navzájem pootočené. Jedna je zapojena přímo na palubní napětí, druhá přes příslušné čidlo. Je tím tak kompenzován vliv kolísání palubního napětí na zobrazovaný údaj. Pokud změna otáček takto cvičí s ručkou teploměru, ale palubní napětí se přitom nemění (na akumulátoru se nemění, ale někde dál se nutně musí měnit) a zároveň teplota vody je stejná, tudíž i hodnota odporu čidla je stejná, a i přes to vzniká rozdíl napětí, který je pak indikován pohybem ručky teploměru, je problém v některé z větví cívek měřidla teploměru. Typuji to na kostření. Každá z těch větví totiž bývá kostřena v jiném místě (větev čidla na motoru, přímá větev na karoserii v blízkosti palubní desky) a tyto kostřicí body mohou mít navzájem různý potenciál - díky nedokonalému vzájemnému propojení (zoxidováno, povolený spoj) a protékajícímu proudu vznikne úbytek napětí. Principiálně zobrazeno v náčrtu viz příloha. S rostoucímí otáčkami rostou i proudové nároky zapalování, tak z toho tam může vznikat někde úbytek napětí - co tam kde vede pospolu po kostře. Nejlépe si měřák jedním hrotem připnout na mínus akumulátoru a druhým hrotem projít všechny body, co by měly mít stejný potenciál, současně se zvyšováním otáček.
Jinak než se do toho pustíš, zkus tu nejjednodušší věc: vem náhradní teplotní čidlo a zkus ho jen tak připojit na drátu a opřené o motor. Vyloučíš tím závadu stávajícího čidla. Vím, zní to divně, ale už jsem se setkal i se špatným teplotním čidlem, kde vibrace způsobovaly změnu jeho odporu, i když to se chovalo poněkud jinak (skokové změny).
Přílohy
001.jpg
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon dub 20, 2015 11:36

Díky za věcné zamyšlení se... problém s kostrou je asi aktuální nejžhavější kandidát ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » úte dub 21, 2015 23:15

cca 129.227 km

Tak jen rychlé info, aby se kluci mohli klepat, že s přípravama na MRD nezahálím :lol:
Dnes ve spolupráci s Lenhamem proběhla STK. Ta proběhla v podstatě bez potřeby protekce, protože emise za jedna a ani technicky mi na nic nepřišli, kromě zanedbatelné jemné klepavé vůle někde v převodce řízení.
Dále diagnostika ukázala na skutečně problém s kostrou k čidlu teploty. Sice označilo jen jedno čidlo, ale je otázka, jestli umí identifikovat i to druhé, které je pro saharu. Ale ta se mi sem tam taky spíná prapodivně, tak to bude společný problém. Jen tedy nechápu ako je toto možné? Kdyby byla blbá kostra na motoru, tak mi bude blbnout i motor. No teď po cestě domů už to bylo tak špatný, že jsem kus cesty jel s ručičkou na nule :lol: Uf uf...
A dále... provedl jsem osobní návštěvu u kluků z HondaClubu, kteří mají dílnu v Otrokovicích a staví motory a auta pro rally, ale mimo to dělají parádní odlehčené řemenice a hlavně - vyrábí opravdu kvalitní a propracované polyuretanové silentbloky. Pokec byl parádní, kluci čučeli, když jsem jim vysvětloval princip našeho VVC (sami uznali, že Honda (i)VTEC proti tomu hadra :lol:), zasmáli se, když koukli pod Kupéčko a tam uviděli všechno to, co tak důvěrně znají :-) .... Nebylo ale moc času, takže jsem hlavně řešil kompatibilitu a uplatnění silentů, které mají k dispozici. Takže... zainvestoval jsem na zkoušku sadu vybraných silentů především na přední nápravu (XW), ale i jiné. Provedu jejich montáž, zjistím co lze a co ne a jaké to je, se ukáže na MRDu. A když se osvědčí, tak zde provedu oficiální nabídku tohoto materiálu, kdy jsem vyjednal myslím velice dobré ceny (výrazně lepší než Powerflex) za v rally zátěži osvědčenou kvalitu. Objednávky budu provádět pokud možno hromadně, protože pro kluky není výhodné se zabývat malými várkami jednotlivých typů silentů.

Já osobně budu testovat následující viz foto:

- Uložení předního 25 mm a zadního 19 mm stabilizátoru - obě uložení mají o nějaký mm míň kvůli lepšímu vymezení.
- Přední uložení podélné "anti brake" tyče do nápravnice (deklarováno jako v podstatě nutné právě v případě použití slicků, protože tam dochází až k 1-2cm posunu při brždění a akceleraci)
- Přední uložení táhla kulisy na převodovce
X Bohužel měl jsem v plánu i silent do předního příčného ramene, ale ten jsem teď ověřil, že nesedí šířkou do ramene (šlo by asi upravit, ale budu muset ještě konzultovat, či vrátit)
P4215163.JPG
P4215165.JPG
P4215168.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř dub 22, 2015 21:07

Dnes jsem byl konečně legálně Kupéčkem v práci :-) Po cestě jsem sledoval, že doba, kdy teploměr ukazoval byla kratší než doba, kdy neukazoval :lol: Začínal jsem se těšit na to, že konečně přestane ukazovat napořád a já budu mít možnost to definitivně proměřit. Ale vyřešilo se to samo jinak....
... uložili jsme děti, manželku jsem posadil do auta a ukázal jí, že protože motor byl ještě trošku zahřátý, tak po zapnutí klíčku ručička teploměru trošku vystoupala. Já šel k motoru a manželka měla hlásit, kdy ručka spadne dolů. Tak ohmatávám dráty a hnědé čidlo - nic. Tak šmátrám po tom spodním černým a najednou manželka hlásí ztrátu signálu. Tak za čidlo trošku prsty uchopím a cítím, že má jakousi vůli. Že by povolené? Tak za něj lehce zaberu, že ho přitáhnu.... a ono mi zůstalo v ruce :lol: Normálně ono regulérně upadlo s tím, že závit s termistorem zůstal v sojuzu, takže voda nevytekla. No vypadá to, že ho někdo řádně utáhl a natrhl. Takže bylo to otázkou času, kdy se to uklepe. A možná to bude i příčina toho, proč mi čidlo ukazovalo menší teplotu na budíku. Aaaale... nejsem si jistý, jestli jsem to čidlo náhodou neměnil už já, když jsem zkoušel řešit to, proč budík ukazuje málo :-D Nicméně mám cca dva záložní sojuzy i s čidly po ruce, tak to vyměním celé. Jen si teď vlastně nejsem jistý, jestli ten, co mám nachystaný není s čidly z R25, která jsou jiná.
P4225171.JPG
Taky jsem vylezl na půdu do skladu a vytáhnul přední nápravnici, že se kouknu jak vypadají ta uložení tyčí k ramenům. Ale co to? Už když jsem to zabalené ve fólii táhnul z půdy dolů, tak jsem se trošičku zapotácel, protože koukám, hledím... ona ta nápravnice vypadá jaksi jinak, než ta, co na kupéčku mám. Když jsem ji vybalil z fólie, tak fakt - mě klepne. Je směrem dopředu vybraná tak, aby dělala víc místa pro svody. Pamatujete loňskou kauzu, kdy jsem po montáži svodů ze ZRa zjistil, že se mi opírají o aktuální nápravnici (původní pro 1.6 K-Series)? A jak jsem to tehdy zmordoval palicou, flexou a svářečkou do podobného tvaru? No tak jsem zjistil, že jsem to tehdy dělal zbytečně, protože to řeší ta nápravnice z VIčka :lol: A teď koukám na Rimmery, že je to ta samá nápravnice, co je i na ZRu a co patří na Coupe VVC :roll: A přitom jsem to loni koumal a schválně jsem se na Rimmery díval, ale asi jsem to blbě vyhodnotil. A jak KDB praví, chtělo to víc fyzické analýzy, než teoretizování u PC - vůl jsem se měl na tu nápravnici kouknout na půdu. Ale chápu, že jsem se podívat nešel, protože jsem věděl, že ta nápravnice má jednu tyč ohlou a já to tehdy nechtěl rozdělávat. Nooo... a já stejně s tou mordovací úpravou nebyl spokojený - vypadalo to hnusně, natřené jen základovkou a navíc bych řekl, že se mi o to stejně pořád svody opírají a vydává to takový drnčivý zvuk, kterého se nemužu zbavit. Tak doufám, že mi to nápravnice z VIčka vyléčí :-)
P4263463.JPG
P4225172.JPG
A další skvělá věc. Ověřil jsem, jestli mi včera koupené polyuretanové silenty do přední nápravnice budou pasovat. A budou ;-) Jako když jsem to rozebral a viděl, jaké tam jsou gumičky a navíc tvarované schválně tak, aby se promačkávaly, tak jsem pochopil, proč mě do toho včera kluci tak lanařili. To bude rozhodně znát, protože v té obyč gumě to musí cestovat jak prase. Přitom v podélném směru to propružení nemá téměř žádný význam. Na speciály se tam dokonce dávají unibally a údajně to není skrz komfort nijak znát. Jako i tak nějakou obavu mám - jednak budu muset povolit matici na tyči v nápravnici asi vždycky, když budu chtít tyč povolit na rameni, protože už tak to bývá masakr to mordovat zpět a tohle bude výrazně tužší. A pak to bude trošku adrenalin, jestli to ty tyče dají, protože ve vertikálním směru se bude tyč víc prohýbat. A bude to mít pravděpodobně vliv i na tuhost pružení. Ale, zas je fakt, že při full brzdách je přední nápravda strašně nejistá a to samé i při prudké akceleraci (nakonec touto chorobou nejvíc trpí turbo coupe, kde tohle bude jeden ze spásných prvků). Samozřejmě to bude dost o stavu ostatních prvků nápravy a brzd, nastavení geometrie atd. nicméně že se při brždění kolo posune až o nějaké cca 2 cm dozadu, se musí docela výrazně změnit sbíhavost a opět to samé při akceleraci. Jako když si to představíte, kolik to je 2 cm takto na kole, to se sbíhavost musí rozjíždět fakt škaredě. Asi by tomu pomohlo ještě to uložení příčných ramen do nápravnice, ale to teď nevyřeším. Už tak si od toho ale dost slibuji. V úterý ráno jdu na geošku, tak budu ve velkém očekávání :-) Ono nastavení pružin a není zlé, drží to fajnově i při tom, jak je těžiště zbytečně vysoko, ale typicky při výjezdu z rychlé ostré zatáčky se předek dostane na jakýsi limit, kdy vnitřní kolo je ve vzduchu a to vnější nedrží stopu. V ten moment dost chybí samosvor, protože dost dlouho trvá, než se auto opře o obě přední kola. Je to samozřejmě i o zadní nápravě, ale prostě chová se to tak, že do vzduchu jde přední vnitřní kolo, místo toho, aby se zvedlo to zadní vnitřní. Jen si nedokážu vybavit co na tohle má největší vliv, co by se mělo jinak dimenzovat, abych toho docílil... ví to někdo? On to sem stejně nikdo nedočel :lol:
P4225173.JPG
P4225176.JPG
P4225177.JPG
P4225178.JPG
P4225179.JPG
P4225180.JPG
P4225182.JPG
P4225191.JPG
P4225192.JPG
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

olson
Příspěvky: 490
Registrován: čtv dub 25, 2013 14:28
Bydliště: Lanškroun

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od olson » čtv dub 23, 2015 7:35

No vidíš a máš jasno. Jak koukám na tu fotku, tak to muselo držet snad už jen na té slupce oxidů, uvnitř čidla se to zdá taky slušně strávené. A skoro bych řekl, že to spíš měnilo odpor na takto vzniklém přechoďáku v závislosti na vibracích/otáčkách. Obdoba principu uhlíkového mikrofonu.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv dub 23, 2015 21:30

Takže domeček (sojuz) i s čidly vyměněn.
Nejdéle mi trvalo se o půl osmé večer rozhoupat kudyma vypustím vodu tak, abych nevypustil všechnu a zároveň aby mi to nehrklo někde pod auto. Nakonec jsem vypustil přesně potřebnou hladinu přes hadici ze sojuzu do chladiče. Jestli toho vyteklo tak litr (a půl)? Trošku ve mě hrklo, když jsem si uvědomil, že nemám motorářský tmel, na který bych ten domeček dal a spoléhat na tu pravda celkem nepoškozenou vrstvu, která na náhradním domečku byla... no nic moc. Ale zrovna u mě stál kamoš s lahváčem v ruce a byl děsně chytrej a cosi pronesl o nějakém těsnění a v tu ranu se mi rozsvítilo - a už jsem letěl do krabice, kde jsem měl zbytky z té sady těsnění, co jsem kupoval a z ní vytáhl fungl nové těsnění přesně pod tento sojuz :lol: Sice tedy papírové, ale tak když to tak vyrobili, tak to snad neplechu dělat nebude ;-) Zároveň jsem namontoval kryt setrvačníku, který jsme tam s Lenhamem zapomněli vrátit a taky jsem páskou trošku vyspravil dráty, co vedou k čidlům... nemám rád, jak je to pitomě udělané, že jsou ty konektory jen tak na drátech. Všechno smontoval zpět, nalil zpět vodu, přičemž vlastně ani nebylo potřeba nějak odvzdušňovat... teplota ukazuje, sice pořád méně, než třeba na Labuti, ale asi to bude o ECU, protože na to nepomohlo ani jiné čidlo, ani přístrojovka s budíkem...
Byl jsem to trošku projet, ale jestli sepne sahara už jsem nečekal, bo auto dělá celkem rámus a nechtěl jsem dráždit sousedy :-)
Mojí odvěkou úchylkou je to, že mám celkem citlivé uši na různé zvuky. Pocházím z celkem hudebně založené rodiny, tak už to tak je... takže v důsledku toho je jasné, že jak se mi podařilo eliminovat jeden rachot motoru, tak teď vnímám to co tím bylo maskované. Tedy ne že bych tohle i před tím neslyšel, ale trápilo mě to hlasitější. Prostě teď je nejvíc slyšet takové tupější hlubší klepání. Když se opřu o motor, tak je to i cítit. Nalejme si čistého vína - motor je celkově hotovej, takže bych se nedivil, kdyby to byla klikovka, nebo ojnice, ... prostě jde to zdola. Jak dlouho to vydrží? Když aspoň ještě dvě sezóny, tak tomu motoru aj odpustím, jestli zdechne :lol:
Dále... trošku se mi nelíbí charakter motoru. Možná si za to můžu tím "sportovním" sáním, které mi saje vzduch od motoru, rozhodně i tím, že tam mám ty obrovský kola, ale v dolní půlce otáček tomu motoru chybí krouťák. Od 4000 už je to celkem to, co by člověk čekal, ale do té doby nic převratného. Noooo? Ono by to prostě chtělo kompresor :lol: VVC s kompresorem z dílny hangar111 http://www.hangar111.com/shop/146-lotus ... a-upgrades ... jen ty ceny jsou brutální :puke:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob dub 25, 2015 11:12

Makáme, makáme, makáme ;-)
Zatím jde všechno celkem dle plánu... jen přední uložení stabilizátorů jsou v úchytech volnější, tak je asi vymezím mědědným plechem....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob dub 25, 2015 17:13

Grrrrrrrrrrrrr vzek: ml:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » sob dub 25, 2015 19:24

Co se Ti povedlo ?
Já si dneska odřel přední nárazník cihlou, kterou jsem nesl v ruce (pravda, na mém nabouraném kabriu, ale stejně mě to mrzí).....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob dub 25, 2015 19:59

Nemám sílu se rozepisovat... snad zítra...
Letmo ...
Snížení se nekoná. Z nějakého záhadného důvodu je ten podvozek ze ZR stejně vysoký, což absolutně nechápu. Všude psali, že je to nižší...
A pak jsem zjistil, že čepy řízení, které jsem měnil před dvěmi roky jsou v pr... Vyměnil jsem zatím jeden, co čvachtal jak sviňa, ale před geoškou vyměním i druhý. Jako ty čepy měly najeto cca 20 tis. km - SWAG. Už nikdy nic od nich nevezmu. Takový shity!!! Docela sranda, že na to nepřišli na STK. Čvachtalo to fakt hodně.
Jinak polyuretany supr, ale o tom víc později.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob dub 25, 2015 20:24

http://forums.mg-rover.org/archive/inde ... 12159.html tu je závěrem, že ZR je stejně vysoké, jako VI... kurde. Ale jakto, že já mám k blatníku takovou mega díru???? Sháním třicet táců na GAZy... nemá někdo navíc? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » sob dub 25, 2015 22:05

Tak to je škoda.Hele tady u nás máme firmu na výrobu pružin,třeba by nebyl problém se s nima domluvit,že by udělali správnej zdvih se silou,aby to silově odpovídalo původním a nemlátilo se to s tlumičema.Někdo řešil na fildu a asi 800 za kus?
Jinak mám pár kamarádů,co dodávaj díly a třeba Swag byl dobrej a další,ale každej výrobce šetří,takzě se člověk už nemůže spoléhat na značku a pokud fakt nemáš aktuální info,kdo to jak vede,nemáš šanci,dost mě to sere.Já teď kupoval napínací kladku na řemen altíku na 400 od INY po slevě 45% za 1400!!!A ta sviňa made in Slovakia hází do stran cca 1 mm. vzek: Asi jim to omlátim o hlavu.A to mi Inu každej vychvaloval.
Divný jen?že na STK nic neviděl,tam se ukáže vůle,kterou mechanici kolikrát neberou.Ale všichni jsme jen lidi a můžeme se mýlit. :P
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Odpovědět