ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No právě, že jde kamsi ne fakt nevím, ale Trunda to určitě bude vědět s jistotou
Něco ohledně foukání semislicků píšou třeba tady, ale ten rozsah se mi zdá být hrozně široký
http://www.toyopneu.cz/cs/foukani-r888-r1r.html
Něco ohledně foukání semislicků píšou třeba tady, ale ten rozsah se mi zdá být hrozně široký
http://www.toyopneu.cz/cs/foukani-r888-r1r.html
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Ty jo, teď na to hledím, že ti to fakt vede jinak, jako mě na Kupéčku a Labuti.... já to mám takto:
... no to ti bude asi vylejzat někde nad nádrží. Je to blbý na výměnu trubiček, protože bez sundání nádrže to nedáš, ale zase to asi nebude tak hnít, jako nám.
A tak ty jsi teda dal ty gumy na ty ET35? Koukám, že ti celkem lezou z podběhů Ale bude to držet jako prasátko
No s těma třmenama, ty bys chtěl jako taky sehnat ze ZRka? Ty by se ti tady do těch kol vlezly, ale do origo ee... to mám vyzkoušené.
... no to ti bude asi vylejzat někde nad nádrží. Je to blbý na výměnu trubiček, protože bez sundání nádrže to nedáš, ale zase to asi nebude tak hnít, jako nám.
A tak ty jsi teda dal ty gumy na ty ET35? Koukám, že ti celkem lezou z podběhů Ale bude to držet jako prasátko
No s těma třmenama, ty bys chtěl jako taky sehnat ze ZRka? Ty by se ti tady do těch kol vlezly, ale do origo ee... to mám vyzkoušené.
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No tak pokud se na ty velké třmeny a kotouče origa 15" nevejdou tak na to kašlu, potřebuji to kvůli druhé sadě, protože Yoko v zimě musí do tepla a na špalky se mi to stavět nechce . Znamená to tedy, že půjdu cestou vyšší kvality EBC, ale zachovám původní rozměr 262/239. Jako ono to brzdí dobře i teď, ale při vyšších rychlostech mám obavy že to zvlním.
Je fakt, že je teď auto širší díky pneumatikám a jinému ET,ale jinou možnost jsem neměl zítra to nafotím
S tím vedením brzd je to zajímavé, možná to tak stavěli u první generace 92-95 a pak to překopali na váš systém
Je fakt, že je teď auto širší díky pneumatikám a jinému ET,ale jinou možnost jsem neměl zítra to nafotím
S tím vedením brzd je to zajímavé, možná to tak stavěli u první generace 92-95 a pak to překopali na váš systém
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Jasný.... cesta lepších kotoučů a desek je taky cesta... a holt uvidíš jak ti sednou
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Právě že tuto variantu s EBC Premium doporučuje Dany na Typer.cz jako vhodnou pro sportovní ježdění po okresních cestách, což je můj případ, dálnice a ani okruhy jezdit nehodlám
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=240
http://typer.cz/forum/viewtopic.php?f=9&t=240
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Když to říká Dany... no ale má taky recht s těma většíma kotoučema co se týká životnosti. Njn, ale stejně ta doporučení jsou taková příliš subjektivní. Vždy to tak je a každý si musí najít sám co mu sedne. A není to tak, že koupí EBC budeš mít záruku toho, že máš brzdy pošéfovaný. Taky jsou dělaný na nějaký styl jízdy a není vůbec problém je během jednoho roku odepsat.
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Jasně bezmozek zničí všechno, ostatně je to jen doporučení, takže bez záruky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
U tebe, o bezmozku být řeč snad nemůže, snažíš se zachovat komplet v originálu, což je naprosto pořádku a to rozhodně schvaluju
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Díky , jinak ty neoriginální disky mají ET 40 nikoliv 35 a venkem ty kola přesně lícují s blatníkem, větší negativ by už byl problém
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Dnes jsem si domluvil v Best Drive centru kontrolu brzdové kapaliny. Týpek do nádobky dal jakousi zkoušečku s led diodami v barvách semaforu a mám to zelená oranžová takže nežádoucí obsah vody, což jsem čekal . Výměnu brzdovky udělám spolu s výměnou zadních kotoučů, desek a repasí brzdičů
Kolik je prosím potřeba brzdové kapaliny pro kupéčko
Kolik je prosím potřeba brzdové kapaliny pro kupéčko
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Jedna ta obvyklá butylka by měla stačit..... přesně to nikde nemůžu najít. No taky ji asi nechám protéct. Jo ale ty bys to asi neměl měnit jen tak, protože máš ABS. To jedině nechat odtékat a dolejvat novou. Ale to je asi postup na prd, protože to nevyměníš komplet. Co na to zkušenější?
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Teď hledím na tu fotku ze předu a to to máš teda pěkně ze široka To bude držet jak prase
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Zkušenější nejsem, ale měnil jsem ji na 414 s ABS když jsem měnil hlavní brzdovej válec tak, že jsem odvzdušňoval tak dlouho az tekla čistá nová kapalina. Zdlouhavější, ale ve dvou to byla hodka polehávání koelm auta (to bylo samo bez kol na stojánkách).Trunda píše:Jedna ta obvyklá butylka by měla stačit..... přesně to nikde nemůžu najít. No taky ji asi nechám protéct. Jo ale ty bys to asi neměl měnit jen tak, protože máš ABS. To jedině nechat odtékat a dolejvat novou. Ale to je asi postup na prd, protože to nevyměníš komplet. Co na to zkušenější?
Opel Astra F Caravan 1.6 / '96 /01.01 - /for work
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
75 2,0 V6 / sedan / '00 / Onnyyy /11.13 - /my car
420 SDi / sedan / '00 / Jane's /12.12 - /wife's & family
216 i / coupé / '98 / Luke /04.13 - /for fun
220 / coupé / turbo / Carl / 08.15 - /for fun II.
LR D2 Td5 / '00 / Green Frog / 02.19 - /off
414 SI /04.12 - 09.13 / on se zase vrátí
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No asi to nebude tak jednoduché s tou výměnou brzdovky Na netu jsem našel , že nejlepší je u vozidel s ABS měnit kapalinu v servisu za využití plničky, která je napichlá na jednotku ABS a umožní, aby se vyměnila kapalina i v kostce ABS díky postupnému otevírání ventilů , každý jiný postup může znamenat problém
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No třeba tu na to někdo bude mít nějaký fígl...