Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » pát říj 05, 2012 12:40

Ovšem to pozadí je vskutku originální ... škoda - škoda - škoda - škoda slov ... :)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát říj 05, 2012 13:05

Jojo, bohuzel vedeni se mi asi nepodari presvedcit, aby kupovali sluzebni british auta :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od J0hny » ned říj 07, 2012 14:41

To tvoje kupéčko je fakt pěkný 8)
Hele co s tim MTF?????? psal jsem ti sz myslim :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 10:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od seba » pon říj 08, 2012 0:15

Jo je krasny!!!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon říj 08, 2012 8:56

Díky kluci ;-)
Johny, uvidím po víkendu a dám ti vědět ;-)

... v sobotu jsem se jal řešit některé menší drbky....
Ale výstražná světla se mi nedaří rozchodit a nechápu... zmáčknu tlačítko, a nic nezačne blikat, jen svítí trojůhelník na budíkách... neměl jsem čas nějak koumat schéma a už vůbec ne náladu koumat proč pitomé sepnutí výstražných světel potřebuje na spínači 6 drátů :roll: Kdyby vás někoho napadla příčina, tak sem s ní...
Pak jsem se sousedem navařil na stávající výfuk koncovku z VIčka - vypadá to teď fešně :-) .... a taky jsem zjistil, že když zatřepu s vyfukem, tak kaťák chrastí až hrůza :-( ... a je fakt, ze to chrastění za jízdy uz není jak ze začátku jen o ostrém zvuku ve středních otáčkách....
Pak jsem vyměnil klapku za tu ze původního motoru - je v trošku lepším stavu. Při tom jsem zjistil, že do sání jde nemalé množství oleje z klikovky, ale tak snad to není tak hrozné....
A ve finále jsem ještě vyměnil objímku na trubce k čerpadlu posilovače, ale ten bzucí dál, tak je asi KO....
Teď na sobotu jsem domluvený s kamarádem co má autodílnu, že k němu zajedu udělat ty zadní brzdy... zároveň projdeme celé auto, abych měl jistotu, že uspěju na STK ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř říj 10, 2012 18:40

... mě z teho klepne :lol:
... trošku jsem pohledal na internetu a prokoumal schéma a tam jsem našel, že Warning and Hazard lihgts maji ještě v motoru svoju speciální pojistku č.2 (zřejmě proto, že výstražná světla musí fungovat i bez otočeného klíčku)... dojedu domu, kouknu pod kapotu do pojistek a ejhle..... pojistka č.2 chybí ml: ... no samozrejme jak jsem tam dal spravnou 15A pojistku, tak výstražný blikají ;-)
Volám bráchovi, co to má znamenat... a on "no však jsem ti říkal, že jsem si z tama vzal jednu pojistku!" hi:
... no tak hlavně že už to funguje... to by asi Hombré na STK neměl radost ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1440
Registrován: stř čer 29, 2011 0:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Jenda » stř říj 10, 2012 20:10

hehe :)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu :-D 2024- ...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon říj 15, 2012 13:11

V sobotu proběhla další mega-akce :-)
Brzy ráno jsem vyrazil směr Frydlant za Lukkym, abych u něho vyzvedl zadní ramena s trnama pro kotouče a lanovody pro ruční brzdu. Bohužel mne teda zarazil nevábný stav především trnů, ze kterých se rez loupala v pěkně velkých šupinách.... ale nebylo cesty zpět, tak jsem to naložil do auta a po příjemném pokecu s Lukkym, jsem se vydal směrem Nový Jičín, kde už na mne čekal kamarád s autodílnou.
Následovalo rozhodnutí, jestli se pokusit nějak ty trny z ramen odmontovat, nebo vyměnit čepy a hodit tam celá ramena. Jenže ramena na autě byly proti těm druhým jak nový, tak padla volba na pokus o demontáž trnů. Dopadlo to tak, že krom jednoho šroubu, se podařilo celkem všech 16 šroubů povolit pomocí plamene a pořádného pneumatického povolováku. Ale s kamarádem jsme se shodli na tom, že inženýři měli asi zatemnělou mysl, když na ty šrouby předepsali torxové hlavy ml: Kdyby tam byl šestihran, tak by to slo povolit normalní ráčnou a nebyla by obava o to, že se hlava strhne... Já jsem tam pak už dal šestihrany, bo jsem je měl navíc z bubnových brzd, kde jima byl buben přichycen k trnu.
Ale tak povedlo se a to je hlavní, i když jsem tomu nevěřil... trny jsem pořádně okartáčoval a nastříkal Dinitrolem (aspoň něco), takže to pak smontované nevypadalo tak zle. Lanovody ručky pásly pěkně, u trubek k brzdičům se musela jen updavit příruba, aby se do úchytů nemusela kroutit. Ostatní bylo v poho.... Ale bohužel jsem zadní kotouče nenechal stočit, tak budu doufat, že se z nich ta rez sedře nějak slušně a že si sednou.... je to všechno narychlo a nestíhám.
Mimo zadní brzdy jsme odhalili příčinu toho drnčení do karosérie při dobržďování.... já žil v domnění, že to drnčí převodovka do nápravnice a ono to bylo naopak - opíraly se svody do přední části nápravnice :roll: Stačilo ohnout hranu plechu. Pak jsme ještě poštelovali držák kulisy řazení tak, aby se kloub na táhlu o něj neopíral. Výsledkem je hladké řazení kvaltů.
Teď už musím jen poštelovat brzdy, protože pedál jde dolů a brzdí to tak tak - předpokládám, že jsou zadní brzdiče pořád zavzdušněné. Čistě teoreticky bych pak tedy měl mít vše nutné nutné hotové a můžu se pustit do papírování, což bude pěkný boj - z HelpRegu se mi týden neozvali, tak mám obavu, že nebudu mít papír do konce STK (23.10.) a nebudu moct jet na STK za Hombrém... Co by byla celkem dost nepříjemná komplikace.

Obrázek
Obrázek

Obrázek

Obrázek
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » pon říj 15, 2012 13:25

Co ten rezavý kotouč, neznáš žádného soustružníka :D ? Škoda těch nových desek, než ten kotouč vyhladí, kousek jich ubyde.
Na tu kontolu můžeš přijet i později, ale nesmí tě nikde cestou kontrolovat policie, to by ti asi dali pěknou pokutu. Snad ti to pošlou včas, držím palce.

Edit: už to tam čtu, že nestíháš.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon říj 15, 2012 13:40

Ja vim, je to prasecina, ale nejak jsem na to nepomyslel, ze by to bylo treba :oops: .... Uvidim jestli se kotouc vzpamatuje a kdyztak ho necham srovnat....
Ty a to vyjadreni, co mi daji na urade, nefunguje to tak nahodou jako docasna vyjimka nahrazujici STK - v podstate povolenka k prejezdu na STK? Nebo se to bere tak, ze na STK byt tak nebo tak mel dojet na valniku? .....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Hombre » pon říj 15, 2012 13:50

Nefunguje. Pokud si auto přestavěl, je nezpůsobilé provozu, dokud neproběhne kontrola před schválením a schválení na úřadě. Ten papír od dovozce je jen vyjádření souhlasu. Takže vlastně bys měl jet na valniku, samozřejmě když pojedeš po ose a budeš mít platnou technickou a nezúčastníš se žádné nehody, tak nikdo na nic nepřijde.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pát říj 19, 2012 22:13

... Dnesni dovolena byl skvely napad....
Stihl jsem toho hromadu... Navstivit svagra ve Fordackem autosalonu - Ford Mustang Shelby nebyl marnej, ale jinak je to bida kam to speje....
Posekal jsem travu, udelal podzimni upravu.... A pak hura na Kupecko :-D
.... V prvni rade jsem za asistence manzelky odvzdusnil zadni brzdy a pravda, ze brzdovy pedal uz zabira relativne dobre. Pak jsem posteloval rucku a namontoval zpet loketku. Po X letech jsem konecne navliknul gumovou manzetku na zamek zapalovani - uz me to neskutecne iritovalo... Nasledne jsem jeste decentne poladil zaveseni vyfuku, aby mi nedrncel o tahlo razeni a pri tom jsem si zaplakal nad tim, jak mi chrasti v katu :-(
Konecne jsem se vrhl na zatmeleni stresnich zlabku a kdyz uz jsem se vrtal ve strese, tak mi to nedalo a odhalil jsem, jak se da oddelat tesnici lista okolo zadniho okna.... No ten curbes, co tam byl usazeny, byl fakt nechutny... Takze vycistit, poupravit plastove klipsy a taky jsem v casti, kde mi prosakovala voda pod sklem, placl troslu tmelu, at je to v suchu ;-) Ted ta lista kolem okna celkem dobre licuje. Zitra, nez pujdeme na rodinnou oslavu misto srazu :-( jeste pretesnim srouby v stresnich sklech, kudma taky pekne tece. A pak musim konecne predelat kabel do vika kufru, ktery je uplne na maderu.... No a proc to vsechno?
Dopoledne, kdyz jsem se vratil z nakupu, na mne u domu cihala postacka od ktere jsem si za nemaly peniz prebral jeden kouzelny papir :-) ...... Vyjadreni autorizovaneho zastupce znacky o tom, ze prestavba na model Rover 218 VVC Coupe se schvaluje a to spolu se spoustou dalsich prijemnych zmen do TP ;) Takze v pondeli na urad pro dalsi papir (doufam ze nebudou zdrzovat), v utery mam v planu na STK a pak uz by to snad mohli urednici zvladnout a vsechny ty prijemne zmeny pekne zapsat do technicaku.... Uprimne uz aby to bylo :-) Bude to radostna tecka za dost hektickou sezonou a s klidem tak budu moct Kupecko ulozit k zimnimu spanku :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od F.i.s.h.men » sob říj 20, 2012 22:33

Tak to gratuluju. Ti musel spadnout kámen ze srdce :D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » ned říj 21, 2012 16:34

Tak jak uz to mel v HelpRegu domluvene cca mesic a pul a hlavne pred tim, nez jsem motor prehodil.... takze jistotu jsem mel. Ted uz slo jen o to to sepsat ;-)
Vcera jsem konecne predelal kabel a pruchodku do vika kufru... draty se tam ohybaji blbe v jednom miste a buzirka na nich byla uplne ztvrdla. Od Rovernyho jsem mel nahrani pruchodku i s kabelama a ty byly ve stejne bidnem stavu, takze jsem je musel komplet predelat... podarilo se, vse funguje a navic jsem do te pruchodky jeste strcil kus siloveho kabelu, aby se draty neohybaly v prilis malem radiusu. Tak snad to nejakou dobu vydrzi.
A ve finale jsem pretesnil stresni skla, aby mi sroubama od uchytu neteklo dovnitr.... jak bude prset, tak supnu auto ven, at vidim, jestli jsem to udelal dobre.... konecne nebudu trnout hruzou pri tech podzimnich desticich, jestli zas z auta nebude ponorka :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » pon říj 22, 2012 22:33

Kdo čtete toto moje téma, tak víte, co úsilí už mne stálo dospět do stavu, kdy mám auto přestavěné, funkční a ve stavu mé spokojenosti.... bohužel dnes se mi potvrdilo to, že největší problém přeci jen bude úředník....
... ráno jsem se s manželkou vypravil na úřad, že tam předám potvrzení od autorizovaného zástupce, podám žádost o přestavbu a půjdu domů s papírem, který mi umožní pokračovat v procesu na STK... ale byl jsem hned vyveden z naivní představy.
Jednak mi bylo sděleno dokola omlívané tvrzení, že na to má ze zákona 60 dní. Po naléhání teda že prý týden... i to je špatné. Strašně mě přesvědčoval o tom, jak má plný kalendář a bla bla bla.... s náma se v práci zákazníci nemazlí a když něco chtějí, tak je výmluvy nezajímají. Tak jsem aspoň vyplnil žádost a nechal tel. číslo s tím, že se mi ozve, jak to bude mít připravené... tím pádem jsem odcházel poražen, protože jsem plánoval v úterý zajet za Hombrém na STK. Dobře, s prodlevou jsem se v průběhu dne smířil....
... přijdu domů a v emailu čtu od pana Stehlíka z HelpRegu vzkaz, že mu úředník volal aby se informovat o podmínkách přestavby a že úředník konstatoval, že po mě bude chtít potvrzení od autorizovaného servisu o tom, že brzdy byly předělány u nich stupo: ... co teď asi můžu prožívat si dokážete všichni představit. Takovou absurditu jsem vážně nečekal.... ml:
... nebudu dělat unáhlená rozhodnutí a uvidím, až absolvuju s úředníkem konzultaci. Snad si nechá absurdnost svého požadavku vymluvit (on to potvrzení totiž chtít nemusí). Pokud ne, bude mne čekat asi svízelná situace - buď zkusím nějaký servis, který do roku 2005 byl jako Rover autorizovaný, nebo nějaky LR servis... a když toto nepůjde, tak půjdu za nadřízeným úředníka a klidně až na ministerstvo, bo vola ze mě dělat nebudó ;-)
Nenechám se odradit a aj kdybych měl vyřizovat vyjádření z Anglie, jsem rozhodnutý proces přestavby zdárně dokončit ;-)
Tímto chci velmi poděkovat panu Stehlíkovi, který mi doposud vyšel se vším vstříc a je s ním velmi příjemná domluva. Aspoň někdo mě v mém úsilí oficiálně podpořil... na jeho kladné vyjádření k přestavbě se dívám každý den před spaním :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět