
Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ovšem to pozadí je vskutku originální ... škoda - škoda - škoda - škoda slov ... 

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jojo, bohuzel vedeni se mi asi nepodari presvedcit, aby kupovali sluzebni british auta 

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To tvoje kupéčko je fakt pěkný
Hele co s tim MTF?????? psal jsem ti sz myslim

Hele co s tim MTF?????? psal jsem ti sz myslim

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jo je krasny!!!
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Díky kluci 
Johny, uvidím po víkendu a dám ti vědět
... v sobotu jsem se jal řešit některé menší drbky....
Ale výstražná světla se mi nedaří rozchodit a nechápu... zmáčknu tlačítko, a nic nezačne blikat, jen svítí trojůhelník na budíkách... neměl jsem čas nějak koumat schéma a už vůbec ne náladu koumat proč pitomé sepnutí výstražných světel potřebuje na spínači 6 drátů
Kdyby vás někoho napadla příčina, tak sem s ní...
Pak jsem se sousedem navařil na stávající výfuk koncovku z VIčka - vypadá to teď fešně
.... a taky jsem zjistil, že když zatřepu s vyfukem, tak kaťák chrastí až hrůza
... a je fakt, ze to chrastění za jízdy uz není jak ze začátku jen o ostrém zvuku ve středních otáčkách....
Pak jsem vyměnil klapku za tu ze původního motoru - je v trošku lepším stavu. Při tom jsem zjistil, že do sání jde nemalé množství oleje z klikovky, ale tak snad to není tak hrozné....
A ve finále jsem ještě vyměnil objímku na trubce k čerpadlu posilovače, ale ten bzucí dál, tak je asi KO....
Teď na sobotu jsem domluvený s kamarádem co má autodílnu, že k němu zajedu udělat ty zadní brzdy... zároveň projdeme celé auto, abych měl jistotu, že uspěju na STK

Johny, uvidím po víkendu a dám ti vědět

... v sobotu jsem se jal řešit některé menší drbky....
Ale výstražná světla se mi nedaří rozchodit a nechápu... zmáčknu tlačítko, a nic nezačne blikat, jen svítí trojůhelník na budíkách... neměl jsem čas nějak koumat schéma a už vůbec ne náladu koumat proč pitomé sepnutí výstražných světel potřebuje na spínači 6 drátů

Pak jsem se sousedem navařil na stávající výfuk koncovku z VIčka - vypadá to teď fešně


Pak jsem vyměnil klapku za tu ze původního motoru - je v trošku lepším stavu. Při tom jsem zjistil, že do sání jde nemalé množství oleje z klikovky, ale tak snad to není tak hrozné....
A ve finále jsem ještě vyměnil objímku na trubce k čerpadlu posilovače, ale ten bzucí dál, tak je asi KO....
Teď na sobotu jsem domluvený s kamarádem co má autodílnu, že k němu zajedu udělat ty zadní brzdy... zároveň projdeme celé auto, abych měl jistotu, že uspěju na STK

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... mě z teho klepne
... trošku jsem pohledal na internetu a prokoumal schéma a tam jsem našel, že Warning and Hazard lihgts maji ještě v motoru svoju speciální pojistku č.2 (zřejmě proto, že výstražná světla musí fungovat i bez otočeného klíčku)... dojedu domu, kouknu pod kapotu do pojistek a ejhle..... pojistka č.2 chybí
... no samozrejme jak jsem tam dal spravnou 15A pojistku, tak výstražný blikají 
Volám bráchovi, co to má znamenat... a on "no však jsem ti říkal, že jsem si z tama vzal jednu pojistku!"
... no tak hlavně že už to funguje... to by asi Hombré na STK neměl radost

... trošku jsem pohledal na internetu a prokoumal schéma a tam jsem našel, že Warning and Hazard lihgts maji ještě v motoru svoju speciální pojistku č.2 (zřejmě proto, že výstražná světla musí fungovat i bez otočeného klíčku)... dojedu domu, kouknu pod kapotu do pojistek a ejhle..... pojistka č.2 chybí


Volám bráchovi, co to má znamenat... a on "no však jsem ti říkal, že jsem si z tama vzal jednu pojistku!"

... no tak hlavně že už to funguje... to by asi Hombré na STK neměl radost

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
hehe 

Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
V sobotu proběhla další mega-akce 
Brzy ráno jsem vyrazil směr Frydlant za Lukkym, abych u něho vyzvedl zadní ramena s trnama pro kotouče a lanovody pro ruční brzdu. Bohužel mne teda zarazil nevábný stav především trnů, ze kterých se rez loupala v pěkně velkých šupinách.... ale nebylo cesty zpět, tak jsem to naložil do auta a po příjemném pokecu s Lukkym, jsem se vydal směrem Nový Jičín, kde už na mne čekal kamarád s autodílnou.
Následovalo rozhodnutí, jestli se pokusit nějak ty trny z ramen odmontovat, nebo vyměnit čepy a hodit tam celá ramena. Jenže ramena na autě byly proti těm druhým jak nový, tak padla volba na pokus o demontáž trnů. Dopadlo to tak, že krom jednoho šroubu, se podařilo celkem všech 16 šroubů povolit pomocí plamene a pořádného pneumatického povolováku. Ale s kamarádem jsme se shodli na tom, že inženýři měli asi zatemnělou mysl, když na ty šrouby předepsali torxové hlavy
Kdyby tam byl šestihran, tak by to slo povolit normalní ráčnou a nebyla by obava o to, že se hlava strhne... Já jsem tam pak už dal šestihrany, bo jsem je měl navíc z bubnových brzd, kde jima byl buben přichycen k trnu.
Ale tak povedlo se a to je hlavní, i když jsem tomu nevěřil... trny jsem pořádně okartáčoval a nastříkal Dinitrolem (aspoň něco), takže to pak smontované nevypadalo tak zle. Lanovody ručky pásly pěkně, u trubek k brzdičům se musela jen updavit příruba, aby se do úchytů nemusela kroutit. Ostatní bylo v poho.... Ale bohužel jsem zadní kotouče nenechal stočit, tak budu doufat, že se z nich ta rez sedře nějak slušně a že si sednou.... je to všechno narychlo a nestíhám.
Mimo zadní brzdy jsme odhalili příčinu toho drnčení do karosérie při dobržďování.... já žil v domnění, že to drnčí převodovka do nápravnice a ono to bylo naopak - opíraly se svody do přední části nápravnice
Stačilo ohnout hranu plechu. Pak jsme ještě poštelovali držák kulisy řazení tak, aby se kloub na táhlu o něj neopíral. Výsledkem je hladké řazení kvaltů.
Teď už musím jen poštelovat brzdy, protože pedál jde dolů a brzdí to tak tak - předpokládám, že jsou zadní brzdiče pořád zavzdušněné. Čistě teoreticky bych pak tedy měl mít vše nutné nutné hotové a můžu se pustit do papírování, což bude pěkný boj - z HelpRegu se mi týden neozvali, tak mám obavu, že nebudu mít papír do konce STK (23.10.) a nebudu moct jet na STK za Hombrém... Co by byla celkem dost nepříjemná komplikace.





Brzy ráno jsem vyrazil směr Frydlant za Lukkym, abych u něho vyzvedl zadní ramena s trnama pro kotouče a lanovody pro ruční brzdu. Bohužel mne teda zarazil nevábný stav především trnů, ze kterých se rez loupala v pěkně velkých šupinách.... ale nebylo cesty zpět, tak jsem to naložil do auta a po příjemném pokecu s Lukkym, jsem se vydal směrem Nový Jičín, kde už na mne čekal kamarád s autodílnou.
Následovalo rozhodnutí, jestli se pokusit nějak ty trny z ramen odmontovat, nebo vyměnit čepy a hodit tam celá ramena. Jenže ramena na autě byly proti těm druhým jak nový, tak padla volba na pokus o demontáž trnů. Dopadlo to tak, že krom jednoho šroubu, se podařilo celkem všech 16 šroubů povolit pomocí plamene a pořádného pneumatického povolováku. Ale s kamarádem jsme se shodli na tom, že inženýři měli asi zatemnělou mysl, když na ty šrouby předepsali torxové hlavy

Ale tak povedlo se a to je hlavní, i když jsem tomu nevěřil... trny jsem pořádně okartáčoval a nastříkal Dinitrolem (aspoň něco), takže to pak smontované nevypadalo tak zle. Lanovody ručky pásly pěkně, u trubek k brzdičům se musela jen updavit příruba, aby se do úchytů nemusela kroutit. Ostatní bylo v poho.... Ale bohužel jsem zadní kotouče nenechal stočit, tak budu doufat, že se z nich ta rez sedře nějak slušně a že si sednou.... je to všechno narychlo a nestíhám.
Mimo zadní brzdy jsme odhalili příčinu toho drnčení do karosérie při dobržďování.... já žil v domnění, že to drnčí převodovka do nápravnice a ono to bylo naopak - opíraly se svody do přední části nápravnice

Teď už musím jen poštelovat brzdy, protože pedál jde dolů a brzdí to tak tak - předpokládám, že jsou zadní brzdiče pořád zavzdušněné. Čistě teoreticky bych pak tedy měl mít vše nutné nutné hotové a můžu se pustit do papírování, což bude pěkný boj - z HelpRegu se mi týden neozvali, tak mám obavu, že nebudu mít papír do konce STK (23.10.) a nebudu moct jet na STK za Hombrém... Co by byla celkem dost nepříjemná komplikace.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Co ten rezavý kotouč, neznáš žádného soustružníka
? Škoda těch nových desek, než ten kotouč vyhladí, kousek jich ubyde.
Na tu kontolu můžeš přijet i později, ale nesmí tě nikde cestou kontrolovat policie, to by ti asi dali pěknou pokutu. Snad ti to pošlou včas, držím palce.
Edit: už to tam čtu, že nestíháš.

Na tu kontolu můžeš přijet i později, ale nesmí tě nikde cestou kontrolovat policie, to by ti asi dali pěknou pokutu. Snad ti to pošlou včas, držím palce.
Edit: už to tam čtu, že nestíháš.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Ja vim, je to prasecina, ale nejak jsem na to nepomyslel, ze by to bylo treba
.... Uvidim jestli se kotouc vzpamatuje a kdyztak ho necham srovnat....
Ty a to vyjadreni, co mi daji na urade, nefunguje to tak nahodou jako docasna vyjimka nahrazujici STK - v podstate povolenka k prejezdu na STK? Nebo se to bere tak, ze na STK byt tak nebo tak mel dojet na valniku? .....

Ty a to vyjadreni, co mi daji na urade, nefunguje to tak nahodou jako docasna vyjimka nahrazujici STK - v podstate povolenka k prejezdu na STK? Nebo se to bere tak, ze na STK byt tak nebo tak mel dojet na valniku? .....
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Nefunguje. Pokud si auto přestavěl, je nezpůsobilé provozu, dokud neproběhne kontrola před schválením a schválení na úřadě. Ten papír od dovozce je jen vyjádření souhlasu. Takže vlastně bys měl jet na valniku, samozřejmě když pojedeš po ose a budeš mít platnou technickou a nezúčastníš se žádné nehody, tak nikdo na nic nepřijde.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
... Dnesni dovolena byl skvely napad....
Stihl jsem toho hromadu... Navstivit svagra ve Fordackem autosalonu - Ford Mustang Shelby nebyl marnej, ale jinak je to bida kam to speje....
Posekal jsem travu, udelal podzimni upravu.... A pak hura na Kupecko
.... V prvni rade jsem za asistence manzelky odvzdusnil zadni brzdy a pravda, ze brzdovy pedal uz zabira relativne dobre. Pak jsem posteloval rucku a namontoval zpet loketku. Po X letech jsem konecne navliknul gumovou manzetku na zamek zapalovani - uz me to neskutecne iritovalo... Nasledne jsem jeste decentne poladil zaveseni vyfuku, aby mi nedrncel o tahlo razeni a pri tom jsem si zaplakal nad tim, jak mi chrasti v katu
Konecne jsem se vrhl na zatmeleni stresnich zlabku a kdyz uz jsem se vrtal ve strese, tak mi to nedalo a odhalil jsem, jak se da oddelat tesnici lista okolo zadniho okna.... No ten curbes, co tam byl usazeny, byl fakt nechutny... Takze vycistit, poupravit plastove klipsy a taky jsem v casti, kde mi prosakovala voda pod sklem, placl troslu tmelu, at je to v suchu
Ted ta lista kolem okna celkem dobre licuje. Zitra, nez pujdeme na rodinnou oslavu misto srazu
jeste pretesnim srouby v stresnich sklech, kudma taky pekne tece. A pak musim konecne predelat kabel do vika kufru, ktery je uplne na maderu.... No a proc to vsechno?
Dopoledne, kdyz jsem se vratil z nakupu, na mne u domu cihala postacka od ktere jsem si za nemaly peniz prebral jeden kouzelny papir
...... Vyjadreni autorizovaneho zastupce znacky o tom, ze prestavba na model Rover 218 VVC Coupe se schvaluje a to spolu se spoustou dalsich prijemnych zmen do TP
Takze v pondeli na urad pro dalsi papir (doufam ze nebudou zdrzovat), v utery mam v planu na STK a pak uz by to snad mohli urednici zvladnout a vsechny ty prijemne zmeny pekne zapsat do technicaku.... Uprimne uz aby to bylo
Bude to radostna tecka za dost hektickou sezonou a s klidem tak budu moct Kupecko ulozit k zimnimu spanku 
Stihl jsem toho hromadu... Navstivit svagra ve Fordackem autosalonu - Ford Mustang Shelby nebyl marnej, ale jinak je to bida kam to speje....
Posekal jsem travu, udelal podzimni upravu.... A pak hura na Kupecko

.... V prvni rade jsem za asistence manzelky odvzdusnil zadni brzdy a pravda, ze brzdovy pedal uz zabira relativne dobre. Pak jsem posteloval rucku a namontoval zpet loketku. Po X letech jsem konecne navliknul gumovou manzetku na zamek zapalovani - uz me to neskutecne iritovalo... Nasledne jsem jeste decentne poladil zaveseni vyfuku, aby mi nedrncel o tahlo razeni a pri tom jsem si zaplakal nad tim, jak mi chrasti v katu

Konecne jsem se vrhl na zatmeleni stresnich zlabku a kdyz uz jsem se vrtal ve strese, tak mi to nedalo a odhalil jsem, jak se da oddelat tesnici lista okolo zadniho okna.... No ten curbes, co tam byl usazeny, byl fakt nechutny... Takze vycistit, poupravit plastove klipsy a taky jsem v casti, kde mi prosakovala voda pod sklem, placl troslu tmelu, at je to v suchu


Dopoledne, kdyz jsem se vratil z nakupu, na mne u domu cihala postacka od ktere jsem si za nemaly peniz prebral jeden kouzelny papir




-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak to gratuluju. Ti musel spadnout kámen ze srdce 

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jak uz to mel v HelpRegu domluvene cca mesic a pul a hlavne pred tim, nez jsem motor prehodil.... takze jistotu jsem mel. Ted uz slo jen o to to sepsat 
Vcera jsem konecne predelal kabel a pruchodku do vika kufru... draty se tam ohybaji blbe v jednom miste a buzirka na nich byla uplne ztvrdla. Od Rovernyho jsem mel nahrani pruchodku i s kabelama a ty byly ve stejne bidnem stavu, takze jsem je musel komplet predelat... podarilo se, vse funguje a navic jsem do te pruchodky jeste strcil kus siloveho kabelu, aby se draty neohybaly v prilis malem radiusu. Tak snad to nejakou dobu vydrzi.
A ve finale jsem pretesnil stresni skla, aby mi sroubama od uchytu neteklo dovnitr.... jak bude prset, tak supnu auto ven, at vidim, jestli jsem to udelal dobre.... konecne nebudu trnout hruzou pri tech podzimnich desticich, jestli zas z auta nebude ponorka

Vcera jsem konecne predelal kabel a pruchodku do vika kufru... draty se tam ohybaji blbe v jednom miste a buzirka na nich byla uplne ztvrdla. Od Rovernyho jsem mel nahrani pruchodku i s kabelama a ty byly ve stejne bidnem stavu, takze jsem je musel komplet predelat... podarilo se, vse funguje a navic jsem do te pruchodky jeste strcil kus siloveho kabelu, aby se draty neohybaly v prilis malem radiusu. Tak snad to nejakou dobu vydrzi.
A ve finale jsem pretesnil stresni skla, aby mi sroubama od uchytu neteklo dovnitr.... jak bude prset, tak supnu auto ven, at vidim, jestli jsem to udelal dobre.... konecne nebudu trnout hruzou pri tech podzimnich desticich, jestli zas z auta nebude ponorka

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Kdo čtete toto moje téma, tak víte, co úsilí už mne stálo dospět do stavu, kdy mám auto přestavěné, funkční a ve stavu mé spokojenosti.... bohužel dnes se mi potvrdilo to, že největší problém přeci jen bude úředník....
... ráno jsem se s manželkou vypravil na úřad, že tam předám potvrzení od autorizovaného zástupce, podám žádost o přestavbu a půjdu domů s papírem, který mi umožní pokračovat v procesu na STK... ale byl jsem hned vyveden z naivní představy.
Jednak mi bylo sděleno dokola omlívané tvrzení, že na to má ze zákona 60 dní. Po naléhání teda že prý týden... i to je špatné. Strašně mě přesvědčoval o tom, jak má plný kalendář a bla bla bla.... s náma se v práci zákazníci nemazlí a když něco chtějí, tak je výmluvy nezajímají. Tak jsem aspoň vyplnil žádost a nechal tel. číslo s tím, že se mi ozve, jak to bude mít připravené... tím pádem jsem odcházel poražen, protože jsem plánoval v úterý zajet za Hombrém na STK. Dobře, s prodlevou jsem se v průběhu dne smířil....
... přijdu domů a v emailu čtu od pana Stehlíka z HelpRegu vzkaz, že mu úředník volal aby se informovat o podmínkách přestavby a že úředník konstatoval, že po mě bude chtít potvrzení od autorizovaného servisu o tom, že brzdy byly předělány u nich
... co teď asi můžu prožívat si dokážete všichni představit. Takovou absurditu jsem vážně nečekal....
... nebudu dělat unáhlená rozhodnutí a uvidím, až absolvuju s úředníkem konzultaci. Snad si nechá absurdnost svého požadavku vymluvit (on to potvrzení totiž chtít nemusí). Pokud ne, bude mne čekat asi svízelná situace - buď zkusím nějaký servis, který do roku 2005 byl jako Rover autorizovaný, nebo nějaky LR servis... a když toto nepůjde, tak půjdu za nadřízeným úředníka a klidně až na ministerstvo, bo vola ze mě dělat nebudó
Nenechám se odradit a aj kdybych měl vyřizovat vyjádření z Anglie, jsem rozhodnutý proces přestavby zdárně dokončit
Tímto chci velmi poděkovat panu Stehlíkovi, který mi doposud vyšel se vším vstříc a je s ním velmi příjemná domluva. Aspoň někdo mě v mém úsilí oficiálně podpořil... na jeho kladné vyjádření k přestavbě se dívám každý den před spaním
... ráno jsem se s manželkou vypravil na úřad, že tam předám potvrzení od autorizovaného zástupce, podám žádost o přestavbu a půjdu domů s papírem, který mi umožní pokračovat v procesu na STK... ale byl jsem hned vyveden z naivní představy.
Jednak mi bylo sděleno dokola omlívané tvrzení, že na to má ze zákona 60 dní. Po naléhání teda že prý týden... i to je špatné. Strašně mě přesvědčoval o tom, jak má plný kalendář a bla bla bla.... s náma se v práci zákazníci nemazlí a když něco chtějí, tak je výmluvy nezajímají. Tak jsem aspoň vyplnil žádost a nechal tel. číslo s tím, že se mi ozve, jak to bude mít připravené... tím pádem jsem odcházel poražen, protože jsem plánoval v úterý zajet za Hombrém na STK. Dobře, s prodlevou jsem se v průběhu dne smířil....
... přijdu domů a v emailu čtu od pana Stehlíka z HelpRegu vzkaz, že mu úředník volal aby se informovat o podmínkách přestavby a že úředník konstatoval, že po mě bude chtít potvrzení od autorizovaného servisu o tom, že brzdy byly předělány u nich


... nebudu dělat unáhlená rozhodnutí a uvidím, až absolvuju s úředníkem konzultaci. Snad si nechá absurdnost svého požadavku vymluvit (on to potvrzení totiž chtít nemusí). Pokud ne, bude mne čekat asi svízelná situace - buď zkusím nějaký servis, který do roku 2005 byl jako Rover autorizovaný, nebo nějaky LR servis... a když toto nepůjde, tak půjdu za nadřízeným úředníka a klidně až na ministerstvo, bo vola ze mě dělat nebudó

Nenechám se odradit a aj kdybych měl vyřizovat vyjádření z Anglie, jsem rozhodnutý proces přestavby zdárně dokončit

Tímto chci velmi poděkovat panu Stehlíkovi, který mi doposud vyšel se vším vstříc a je s ním velmi příjemná domluva. Aspoň někdo mě v mém úsilí oficiálně podpořil... na jeho kladné vyjádření k přestavbě se dívám každý den před spaním
