Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No.... ten čistič je zbytečný, pokud to okartáčuju... to je spíš pro dobytky, co to natírají přímo na autě, jak na tom propagačním videu... a natírání není v tomto případě výhoda, protože štětcem dobře nedostaneš barvu do těch malých důlků od rzi...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Máš nějakou bojovnou náladu.. prostě jsou alternativy, pro kterou se kdo rozhodne je jeho věc, já mám jasno
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Já vycházím z toho, co jsem se dočetl a ze selského rozumu... a ten mi říká, že i toho foliatecu bych musel koupit dvě sady, protože na čtyři třmeny to vyjde tak leda kdybych to natíral tak prasácky, jak na tom videu a ne pořádně celé... a ten cenový rozdíl je pak velký. Ano, taky nemám rád spreje, ale štětcem to fakt nebude tak pěkné... tak, jak to psal JK, to je nejlepší postup...
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No osobně jsme raději volil sprej, už jen z důvodu, že nemám rád, když jsou vidět v barvě tahy štětce. Ale třmeny a držáky jsem samozřejmě sundal z auta a důkladně obrousil od rezu, pokud to někdo dělá přímo na autě, tak je sprej nesmysl a dle mého je lepší se na tuto akci vyprdnout a nechat je rezavé
2x Rover 620ti
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Trunda to má shozený na stole,tak bych se bejt nim do toho pustil se vší vervou,Přes ty origo 17´by to bylo móc vidět.Osobně nesnášim když někdo jen opatlá co je vidět a zezadu je třmen rezavej jak sviňa.Neberu to jen jako kosmetiku,radši zacvaknu hadičku a sundám ho,pak si opatrně rozhejbu odvzdušňováky(nejlépe prostříkat WD,počkat 20 minut a pak mu namlátit až je hlavička zploštělá ) a dát nový.Obrousit/opískovat co nejlíp to jde.Zkontrolovat prachovky,pístky.Barva je dobrá i tam kde běhaj destičky,tam to pořádně vyčistit a nalejt,pak před instalací destiček na obě plochy použít měděnou vazelínu a jestli se to někdy sekne,tak budu radši už jezdit sockou. No a mechanismus parkovací brzdy bych napatlal taky vazelínou a je klid.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Romane, schválně mi někdy přijeď na sraz ukázat ty tahy štětcem ... aspoň ten Foliatec se tak perfektně slil, že tam nic takového není.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To video Foliatecu je pouze ilustrativní, nepochybuji o tom, že to budu dělat po sundání třmenů, pokud tedy zachovám ty původní, stejně budu řešit komplet brzdy, takže varianta natření originálu je možná nasnadě. Jinak není natírání jako natírání, pokud se zvolí správná kvalita štětců a je barva dobře promíchána nemělo by být poznat nějaké tahy.Dost záleží i na tom zda je barva lesk nebo mat
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tu jsou desky v nerezovejch pliscich a mam zkusenost, ze se to sekne prave kdyz se to necim napatle a do toho se nabali prach z desticek, vytvori to tuhou slupku a desky se v tom seknou.... Osobne to radeji ocistim do sucha a nechavam tak.... A tady u tech velkejch trmenu to mozna pod tema plechama jeste ocistim od barvy, protoze uz tak jsou v tom desky dost na tesno a tou barvou se to jeste vic ztesna.... Uvidim.... Kazdopadne vycistim je co to pujde.... Chystam do akce i fortunu s kartacovyma kotouckama
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Pokud jsou tam ty nerez plíšky(nekoukal jsem na to )tak ty bych taky nechal čistý.Máznul bych to lehce pod nima,aby rez nenabobtnala.I když,než uděláš další desky,tak by to snad nemělo stihnout.Když jsme s bratránkem dělali na mym 400,tak mi ten osel ubrousil kus destičky,aby mu tam šli,málem jsem ho zabil.Byl línej ty plechy sundat a vyčistit to pod nima. Teď abych to taky napatlal,než mi desky začnou přirezat k těm plechům,nebo se mi bude destička klepat při brždění.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No, ono kolikrát ty desky mají na sobě takovou vrstvu barvy, že se tam fakt nevejdou ani když to máš sebevíc čístý a je pak nutný je zbrousit, ale ona se ta plocha zanese tím černým sajrajtem a kupodivu jsem si nevšiml, že by to pak dělalo nějaký problém... ona stejně ta barva na tom je to první, co oleze...
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Všechno natírám základovkou S2003 - zelenou. Je schopná odolávat povětrnosti i samotná, na MG s ní mám už 5 let /124.000 km natřené i třmeny a stále drží. Sice s ním nejezdím v soli, ale i tak jsem převědčený, že moc lepších základů ( za přijatelný peníz) není. Nejdůležitější, samozřejmě po přípravě podkladu je základovka - ta to všechno dělá. Vrchní barva je jen kosmetika.
Pak snad už jen to, co se používá na nátěry lodí.....
Pak snad už jen to, co se používá na nátěry lodí.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No nic.... přepadá mě lenora, tak je na čase se zvednout z gauče a jít něco spáchat
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
To bys měl, ať to auto stihneš do otvíráku nachystat , pak dej fotky
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No, tak s tím stíháním nevím nevím....
Vzal jsem ke kamarádovi do garáže, kde mám teď přes zimu schované Kupéčko, brzdiče a původní Kupéčkový kola, na kterých má slicky... Brziče s kotoučema pasujou tak jak jsem předpokládal bezvadně. Jen ten krycí plech budu muset dole trošku přiohnout, ale nic hrozného..... ale.... kolo na to nevlezlo .... unašeč je moc ven z auta a drhl o paprsky... no už jsem začal být mírně v depresi, že budu muset na race měnit brzdiče, nebo shánět jiný kola.... když jsem ale takto zkoušel různý kola na brzdiče z TIčka, tak Labutí 15" mi na ne nepasovali fakt o milimetr... tak jsem dokoulel kolo z Labuťe a ejhle hurá sláva... 2-3 mm od paprsků a tak 1,5 mm od vnitřních závažíček Tak jen budu muset přehodit slicky na druhý disky a trošku se bojím, jak to půjde, protože ty gumy jsou tvrdý jak prase....
Pak jsme se pustili do čištění třmenů.... no teda spíš třmenu....
Jsou celkem silně zkorodovené, takže nejprv jsem to vzal pořádným kartáčovým hrnkem na rozbrusce.... hrubé šlo dolů pěkně... pak jemnějším kartáčem na vrtačce... jenže ono to ve finále je tak, že to sice vypadá pěkně čistý, jenže ona to na povrchu zůstane spíš taková přeleštěná rez ... a dolů to jde jen šmirglovým kotoučem a nebo diamantovou frézkou ve fortuně.... tím jsem hezky vyčistil různé rožky, ale celkově ten povrch zůstane s tou rozleštěnou rzí a fakt nevím, jestli to tak nechat.... a navíc a to je na tom to nejhorší, to trvá neskutečně dlouho a je to děsná drbačka... za to odpoledne jsme očistili jeden přední brzdič .......... uaaaaaaaaa..... přemýšlím o nějaké chemické cestě... nebývá špatný ocet, ale aby mi to neudělalo dírky....
Vzal jsem ke kamarádovi do garáže, kde mám teď přes zimu schované Kupéčko, brzdiče a původní Kupéčkový kola, na kterých má slicky... Brziče s kotoučema pasujou tak jak jsem předpokládal bezvadně. Jen ten krycí plech budu muset dole trošku přiohnout, ale nic hrozného..... ale.... kolo na to nevlezlo .... unašeč je moc ven z auta a drhl o paprsky... no už jsem začal být mírně v depresi, že budu muset na race měnit brzdiče, nebo shánět jiný kola.... když jsem ale takto zkoušel různý kola na brzdiče z TIčka, tak Labutí 15" mi na ne nepasovali fakt o milimetr... tak jsem dokoulel kolo z Labuťe a ejhle hurá sláva... 2-3 mm od paprsků a tak 1,5 mm od vnitřních závažíček Tak jen budu muset přehodit slicky na druhý disky a trošku se bojím, jak to půjde, protože ty gumy jsou tvrdý jak prase....
Pak jsme se pustili do čištění třmenů.... no teda spíš třmenu....
Jsou celkem silně zkorodovené, takže nejprv jsem to vzal pořádným kartáčovým hrnkem na rozbrusce.... hrubé šlo dolů pěkně... pak jemnějším kartáčem na vrtačce... jenže ono to ve finále je tak, že to sice vypadá pěkně čistý, jenže ona to na povrchu zůstane spíš taková přeleštěná rez ... a dolů to jde jen šmirglovým kotoučem a nebo diamantovou frézkou ve fortuně.... tím jsem hezky vyčistil různé rožky, ale celkově ten povrch zůstane s tou rozleštěnou rzí a fakt nevím, jestli to tak nechat.... a navíc a to je na tom to nejhorší, to trvá neskutečně dlouho a je to děsná drbačka... za to odpoledne jsme očistili jeden přední brzdič .......... uaaaaaaaaa..... přemýšlím o nějaké chemické cestě... nebývá špatný ocet, ale aby mi to neudělalo dírky....
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Barvy typu Hammerite prý natírají přímo na zkorodovaný povrch ... nikdy jsem nezkoušel, tak nevím. Ale pokud to funguje, tak jsou jistě i další barvy tohoto typu.
S chemií opatrně, ubere ti to materiál ani nevíš jak, pak ti tam budou lítat pístky
S chemií opatrně, ubere ti to materiál ani nevíš jak, pak ti tam budou lítat pístky