Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 12:39

No.... ten čistič je zbytečný, pokud to okartáčuju... to je spíš pro dobytky, co to natírají přímo na autě, jak na tom propagačním videu... a natírání není v tomto případě výhoda, protože štětcem dobře nedostaneš barvu do těch malých důlků od rzi...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » stř úno 12, 2014 12:50

Máš nějakou bojovnou náladu.. :lol: prostě jsou alternativy, pro kterou se kdo rozhodne je jeho věc, já mám jasno 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 13:06

Já vycházím z toho, co jsem se dočetl a ze selského rozumu... ;-) a ten mi říká, že i toho foliatecu bych musel koupit dvě sady, protože na čtyři třmeny to vyjde tak leda kdybych to natíral tak prasácky, jak na tom videu a ne pořádně celé... a ten cenový rozdíl je pak velký. Ano, taky nemám rád spreje, ale štětcem to fakt nebude tak pěkné... tak, jak to psal JK, to je nejlepší postup...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Roman620ti » stř úno 12, 2014 18:56

No osobně jsme raději volil sprej, už jen z důvodu, že nemám rád, když jsou vidět v barvě tahy štětce. Ale třmeny a držáky jsem samozřejmě sundal z auta a důkladně obrousil od rezu, pokud to někdo dělá přímo na autě, tak je sprej nesmysl a dle mého je lepší se na tuto akci vyprdnout a nechat je rezavé :)
2x Rover 620ti

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » stř úno 12, 2014 19:53

Trunda to má shozený na stole,tak bych se bejt nim do toho pustil se vší vervou,Přes ty origo 17´by to bylo móc vidět.Osobně nesnášim když někdo jen opatlá co je vidět a zezadu je třmen rezavej jak sviňa.Neberu to jen jako kosmetiku,radši zacvaknu hadičku a sundám ho,pak si opatrně rozhejbu odvzdušňováky(nejlépe prostříkat WD,počkat 20 minut a pak mu namlátit až je hlavička zploštělá :mrgreen: ) a dát nový.Obrousit/opískovat co nejlíp to jde.Zkontrolovat prachovky,pístky.Barva je dobrá i tam kde běhaj destičky,tam to pořádně vyčistit a nalejt,pak před instalací destiček na obě plochy použít měděnou vazelínu a jestli se to někdy sekne,tak budu radši už jezdit sockou. :roll: No a mechanismus parkovací brzdy bych napatlal taky vazelínou a je klid.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » stř úno 12, 2014 20:30

Romane, schválně mi někdy přijeď na sraz ukázat ty tahy štětcem ... aspoň ten Foliatec se tak perfektně slil, že tam nic takového není.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » stř úno 12, 2014 20:46

To video Foliatecu je pouze ilustrativní, nepochybuji o tom, že to budu dělat po sundání třmenů, pokud tedy zachovám ty původní, stejně budu řešit komplet brzdy, takže varianta natření originálu je možná nasnadě. Jinak není natírání jako natírání, pokud se zvolí správná kvalita štětců a je barva dobře promíchána nemělo by být poznat nějaké tahy.Dost záleží i na tom zda je barva lesk nebo mat :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » stř úno 12, 2014 23:34

Tu jsou desky v nerezovejch pliscich a mam zkusenost, ze se to sekne prave kdyz se to necim napatle a do toho se nabali prach z desticek, vytvori to tuhou slupku a desky se v tom seknou.... Osobne to radeji ocistim do sucha a nechavam tak.... A tady u tech velkejch trmenu to mozna pod tema plechama jeste ocistim od barvy, protoze uz tak jsou v tom desky dost na tesno a tou barvou se to jeste vic ztesna.... Uvidim.... Kazdopadne vycistim je co to pujde.... Chystam do akce i fortunu s kartacovyma kotouckama :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od JK Mini » čtv úno 13, 2014 7:54

Pokud jsou tam ty nerez plíšky(nekoukal jsem na to :wink: )tak ty bych taky nechal čistý.Máznul bych to lehce pod nima,aby rez nenabobtnala.I když,než uděláš další desky,tak by to snad nemělo stihnout.Když jsme s bratránkem dělali na mym 400,tak mi ten osel ubrousil kus destičky,aby mu tam šli,málem jsem ho zabil.Byl línej ty plechy sundat a vyčistit to pod nima. :roll: Teď abych to taky napatlal,než mi desky začnou přirezat k těm plechům,nebo se mi bude destička klepat při brždění. vzek:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » čtv úno 13, 2014 8:22

No, ono kolikrát ty desky mají na sobě takovou vrstvu barvy, že se tam fakt nevejdou ani když to máš sebevíc čístý a je pak nutný je zbrousit, ale ona se ta plocha zanese tím černým sajrajtem a kupodivu jsem si nevšiml, že by to pak dělalo nějaký problém... ona stejně ta barva na tom je to první, co oleze...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od KDB » čtv úno 13, 2014 10:09

Všechno natírám základovkou S2003 - zelenou. Je schopná odolávat povětrnosti i samotná, na MG s ní mám už 5 let /124.000 km natřené i třmeny a stále drží. Sice s ním nejezdím v soli, ale i tak jsem převědčený, že moc lepších základů ( za přijatelný peníz) není. Nejdůležitější, samozřejmě po přípravě podkladu je základovka - ta to všechno dělá. Vrchní barva je jen kosmetika.
Pak snad už jen to, co se používá na nátěry lodí.....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob úno 15, 2014 13:09

No nic.... přepadá mě lenora, tak je na čase se zvednout z gauče a jít něco spáchat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Karel825 » sob úno 15, 2014 13:29

To bys měl, ať to auto stihneš do otvíráku nachystat :lol:, pak dej fotky 8)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od Trunda » sob úno 15, 2014 19:36

No, tak s tím stíháním nevím nevím....
Vzal jsem ke kamarádovi do garáže, kde mám teď přes zimu schované Kupéčko, brzdiče a původní Kupéčkový kola, na kterých má slicky... Brziče s kotoučema pasujou tak jak jsem předpokládal bezvadně. Jen ten krycí plech budu muset dole trošku přiohnout, ale nic hrozného..... ale.... kolo na to nevlezlo :-( .... unašeč je moc ven z auta a drhl o paprsky... no už jsem začal být mírně v depresi, že budu muset na race měnit brzdiče, nebo shánět jiný kola.... když jsem ale takto zkoušel různý kola na brzdiče z TIčka, tak Labutí 15" mi na ne nepasovali fakt o milimetr... tak jsem dokoulel kolo z Labuťe a ejhle hurá sláva... 2-3 mm od paprsků a tak 1,5 mm od vnitřních závažíček :-) Tak jen budu muset přehodit slicky na druhý disky a trošku se bojím, jak to půjde, protože ty gumy jsou tvrdý jak prase....
Pak jsme se pustili do čištění třmenů.... no teda spíš třmenu.... :roll:
Jsou celkem silně zkorodovené, takže nejprv jsem to vzal pořádným kartáčovým hrnkem na rozbrusce.... hrubé šlo dolů pěkně... pak jemnějším kartáčem na vrtačce... jenže ono to ve finále je tak, že to sice vypadá pěkně čistý, jenže ona to na povrchu zůstane spíš taková přeleštěná rez :-( ... a dolů to jde jen šmirglovým kotoučem a nebo diamantovou frézkou ve fortuně.... tím jsem hezky vyčistil různé rožky, ale celkově ten povrch zůstane s tou rozleštěnou rzí a fakt nevím, jestli to tak nechat.... a navíc a to je na tom to nejhorší, to trvá neskutečně dlouho a je to děsná drbačka... za to odpoledne jsme očistili jeden přední brzdič :-( .......... uaaaaaaaaa..... přemýšlím o nějaké chemické cestě... nebývá špatný ocet, ale aby mi to neudělalo dírky....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)

Příspěvek od AnderN » sob úno 15, 2014 19:41

Barvy typu Hammerite prý natírají přímo na zkorodovaný povrch ... nikdy jsem nezkoušel, tak nevím. Ale pokud to funguje, tak jsou jistě i další barvy tohoto typu.

S chemií opatrně, ubere ti to materiál ani nevíš jak, pak ti tam budou lítat pístky ;)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět