cca 252.000 km
Včera proběhla s Lenhamem rychlodomluva na dnešní rychlo akci... ráno jsem mu nechal Labuť s tím, že by sundal sání, domeček termostatu a celé to znovu přeskládal, jestli to přestane učůrávat. Při konzultaci jsme usoudili, že tedy opravdu asi bude problém s vícevrstvým těsněním pod hlavou. Už se tu delší dobu šíří zvěsti o tom, že původní silikonové těsnění je nakonec stejně nejlepší, protože to kovové nějak moc dobře nezvládá vytěsňovat. Ale když mi Lenham začal povídat cosi o tom, že to smrdí tím, že se zase bude muset měnit těsnění, tak jsem si vzpomněl na zkušenost Hombrého, který se kdysi zmiňoval o tom, že po nějaké době přetáhnul šrouby na hlavě a že mu to pomohlo. Tímto mu ještě jednou děkuji za tuto zkušenost
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Protože, sám jsem si toho nějak nevšiml, ale rožky pod hlavou ze strany sání zcela evidentně sákla nemrzka. Chladící okruh se mi abnormálně tlakoval. Z toho důvodu to pak po vychladnutí čúralo tím nejslabším místem, kterým je prostě domeček termostatu. Bumbalo mi to vodu už od výměny těsnění a pravda kouřilo to poslední dobou taky na můj vkus až příliš. Tedy jasně těsnění netěsnilo a tak jsem Lenhamovi nakázal dle rady Hombrého - přetáhnout každý šroub o čtvrt otáčky. A vypadá to, že to bylo správné rozhodnutí
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Prý tedy nešly všechny šrouby stejně, ale některé prý celkem snadno. A po projetí a vychladnutí byly konečně hadice měkké. Uvidím ráno, jestli si expanzka pšoukne
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tím pádem jsme zbytek nechali na pokoji a snad už doufám bude klid. Rozborku a sborku termostatu a vedení kolem už mám natrénovanou dostatečně, tak bych si rád taky užil trošku klidu
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jináč zároveň s tím byl vyměněn olej a filtr. That's all
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)