ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » stř pro 25, 2013 15:09

Krásný to máš ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » stř pro 25, 2013 16:19

Díky, ale máme to takto hezké všichni majitelé Tomcatů.

Jinak když teď u nás byli na vánoce naši, tak si otec pochvaloval, že v lepších sedačkách v životě neseděl, celkově byl z Roveru úplně mimo a nevěřil, že se něco takového vyrábělo a i dnes může po 18 letech vypadat takto :o , sám totiž sedlá VW Polo 2001 -jak jinak než ve stříbrné metle :|
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » čtv pro 26, 2013 9:04

Majitelé koncernových vozů jsou totiž tak trošku takoví bažanti... v podstatě nepoznali co to je pořádné auto a tak jsou v šoku, když sednou do čehokoli, co není koncern ;-) ... tady soused taky pořád cosi žblechtá o černý vráně, ale když ho svezu, tak si cvrkne do gatí :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob pro 28, 2013 12:52

Z dlouhé chvíle a abych se trochu protáhnul po vánočním maratonu jsem zjistil jak to vlastně mám s tou koncovkou výfuku.
Holá trubku na stávajícím tlumiči má jen 48 mm a nový MTS 52 mm,světllý průměr koncovky je 54 mm takže tuto černou koncovku bych v nejhorším mohl použít ikdyž není nic moc :|
Přílohy
DSCN3611.JPG
DSCN3610.JPG
DSCN3609.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » sob pro 28, 2013 14:50

Ups.... no a nebo to udělej jak tu psal JKMini... koncovku ufiknout a navařit přeleštěný nerez.... jinak prosím tě, jak jsem psal, pamatuj prosím na mě a ten starý komplet nevyhazuj, až ho vyměníš, ju? ;-) Mám v plánu zpět namontovat katalyzátor, bo bez něho to zřejmě ubralo krouťák a zvážím předělání toho tenkého středního dílu....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » sob pro 28, 2013 15:02

Já na MTSo napálil nerez trubku 60mm,stačí,možná i 70 mm by bylo lepší,chtěl jsem něco nenápadnýho.Trochu míří vzhůru.Spokojenej se vzhledem i zvukem.Dal mi jí kolega zadarmo cca 30 cm.Metr vyjde do 500,- Použito 20 cm
Doporučuju do tlumiče vyvrtat jednu vpředu a jednu vzadu dirku 3mm,jde z toho hromada vody při studenym startu.Snad vydrží nejakej ten rok. :roll:
A natřel komplet vejfuk zinkovou vyspravovací barvou,drží to po půl roce dobře,jen po prohnání v Mostě se udělalo pár bublin,ale tam bylo peklo. :twisted:
Tak už mě Trunda předběhl,ale přeci jen...
Fotos:
Přílohy
výfuk2.jpg
výfuk.jpg
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » sob pro 28, 2013 15:06

Jo a vyleštěno 800 brusnym papírem v trošce oleje,bohatě stačí,netřeba nechávat na tom ruce. :wink:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » sob pro 28, 2013 15:09

Já když jsem kdysi MTS kupoval, tak tam dírka byla.... ale když jsem ji teď po letech hledal, tak jsem ji nenašel, tak asi se zaprasila...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob pro 28, 2013 18:28

Zajímavé a docela logické poznatky, takže díky za ně ;) . No já mám možnost navaření jakékoliv nerozové koncovky, kterou si obstarám, takže zatím mám čas na výběr, ale určitě bude decentní. S tím následným ošetřením sváru :arrow: to je taky fajn dobrý typ jak prodloužit životnost. Původní výfuk Ti Trundo samozřejmě nechám :mrgreen: Zkusím se podívat jestli tam origo dírka je na tom MTS, ale nic jsem na něm na první pohled neviděl.
Trundo,já si vždycky myslel, že ubráním katu auto jen získá a neztratí krouťák :shock:, spíš si myslím, že je problém v tom, že spaliny jdou bez odporu jen trubkou místo katem a zbrzdí se na tom tenkém středním dílu, kdyby jsi tam dal origo na VVC tak bude klid :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » sob pro 28, 2013 19:43

No právě že ono to VVC chce odpor výfuku a jak to J0hny celkem trefil, když mi potvrdil, že pokud nepřemapuju ECU, tak to opravdu má takový vliv... a já opravdu před reinstalací katu měl z krouťáku lepší pocit... prostě časování ventilů je nastavené tak že počítá s nějakou rychlostí vyplachování a pokud se to něčím naruší a nepodřídí se tomu mapa a nastavení vaček, tak to minimálně lepší nebude... U přeplňovaného motoru to zase bude ještě jinak...
No jestli tam dírku nevidíš, tak tam není... možná že si to pletu a že jsem tu dírku viděl na tom původním výfuku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob pro 28, 2013 20:05

No podívám se, ale až v pondělí v práci, výfuk jsem jako vánoční dárek domů nemoh dotáhnout, to jistě jako ženatý člověk chápeš :lol: :lol:
ještě, že to tu moje žena nečte :mrgreen: :oops:
A ty ten střední díl máš původní z 1,6 nebo je to k VVC :?:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Trunda » sob pro 28, 2013 20:31

Chápu... kor když mi to tu manželka čte :-D
No střední díl mám z 1.6 a je fakt o dost užší, než ten, co by tam měl být....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob pro 28, 2013 20:43

Nepochybuji o tom, že to časem pořešíš ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od JK Mini » sob pro 28, 2013 21:52

Střední díl moc odporu neudělá,ten je spíš průchozí a v něm je děrovaná trubka,ta je větsinou upevněna v přepážce(kuchal jsem starej z 1,6 a pár jinejch :P ),která má v sobě pár otvorů a jak mezi prostorama mezi přepážkama prochází tlakový vlny a setkávají se s vlnama procházejícíma přímo z děrovaný trubky,vyrušujou se navzájem a tlumí to určitý tóny,většinou ty vyšší,pak zbytek odporu je v koncovym tlumiči a tam se tlumí zbytek tónů a je zde víc protitlaku,hlavně složitěší stavbou komor.Procházel jsem pár fór ,četl články,něco mě řekli ve škole :lol: .
Najít ideální výfuk pro tvůj setup je někdy magie,spíš koupit kit odpovídající danejm úpravám.A taky co člověk požaduje,max. točivej moment v určitejch otáčkách,nebo max. výkon v horních otáčkách.Pak třeba svody 4-2-1 jak jsou ve standartu,lepší pro moment,vebo 4-1 pro výkon a jejich vzájemná délka.
Hlavní odpor u atmosféry je právě v katu a když ho odstraníš,bude se se spalinama vyplachovat i část čerstvý směsi,proto kolikrát větší spotřeba,třeba ryhlejší odezva na plyn,ale nižší moment.Samozřejmě se to mění v otáčkách,plyny pulsujou jak v sání,tak i výfuku třeba 100x za vteřinu ven/dovnitř,proto se používá u sání proměnlivá délka,kdy ti v určitejch otáčkách vyhovuje jiná vlnová délka,dlouhý a úzký průřez v nízkých,široký a krátký ve vysokých,aby k ventilu dorazil puls před jeho zavřením a bylo docíleno optimálního plnění/vyplachování.
U turba bych to vyřešil trubkou až dozadu a na konci tlumič dle pořeby ohlušení/šokování okolí. :lol: Tam je odpor hlavně v rotoru turbíny a zbytek je spíš odladěn kvůli hluku a emisím.
Takže buď plnej rachot,nebo pro různý situace/nálady :wink: :
http://www.youtube.com/watch?v=K7jGYnhbQQU ,nebo
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... pass-77-mm
Na jejich klapku se vyprdnout,stojí nesmysl a je to z hliníku,fůůj.Vyrobit si svojí z nerezu s tělem a oba vývody spojit v jeden.Klapku ovládat přes bovden servem z uni centrálního zamykání,nebo odskokem kufru.To servo má dost síly a když vymyslíš jednoduchý uložení mechanismu,třeba vačku proti pružině,nebo kolo se zkrutnou pružinou : http://www.hennlich.cz/produkty/pruziny ... ocive.html aby to drželo otevřený,nebo zavřený.Něco podobnýho mám vymslený na svej stavbě,tam by to mělo ovládat původní podtlakový zařízení VVC s ventliem ovládanym elektronikou,kterej by měl podle mě držet zavženej v nižších otáčkách zavřenej a nahoře pustit,ovlání klapky membránou z karbce ze 120-ky :lol: Třeba to bude fungovat.Nebo jak jsem psal předtim a na ulici držet zavřený a na okruhu to pustit.Samozřejmě zajedu někam na brzdu,zkusit varianty:Plně zavřený/plně otevřený/s regulací.Takže min. 3 měření. :roll:
Ale původní kat se mi tam nevejde,snad bude mít koncák od Flowtechu dost protitlaku.V nejhoršim sportovní kat : http://www.dkefekt.cz/zbozi/6858/MAGNAF ... Y-60mm.htm
Možná se pak budu mlátit po hlavě. ml:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995

Příspěvek od Karel825 » sob pro 28, 2013 22:05

Podle kvality článku soudím, že i když jsi z Plzně tak si tam nestudoval práva a víš o čem mluvíš mir:
To s tou reakcí na plyn a ztrátou krouťáku přesně odpovídá Trundovu problému a pokud jde o mě dal jsem výfuk v originál stavu, nechci z auta vymačkat maximum ikdyž podle informací z netu jsou možnosti netušené oo:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Odpovědět