
ROVER 220 Coupe Turbo, 1995 prodáno !!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Krásný to máš 

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Díky, ale máme to takto hezké všichni majitelé Tomcatů.
Jinak když teď u nás byli na vánoce naši, tak si otec pochvaloval, že v lepších sedačkách v životě neseděl, celkově byl z Roveru úplně mimo a nevěřil, že se něco takového vyrábělo a i dnes může po 18 letech vypadat takto
, sám totiž sedlá VW Polo 2001 -jak jinak než ve stříbrné metle 
Jinak když teď u nás byli na vánoce naši, tak si otec pochvaloval, že v lepších sedačkách v životě neseděl, celkově byl z Roveru úplně mimo a nevěřil, že se něco takového vyrábělo a i dnes může po 18 letech vypadat takto


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Majitelé koncernových vozů jsou totiž tak trošku takoví bažanti... v podstatě nepoznali co to je pořádné auto a tak jsou v šoku, když sednou do čehokoli, co není koncern
... tady soused taky pořád cosi žblechtá o černý vráně, ale když ho svezu, tak si cvrkne do gatí 


Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Z dlouhé chvíle a abych se trochu protáhnul po vánočním maratonu jsem zjistil jak to vlastně mám s tou koncovkou výfuku.
Holá trubku na stávajícím tlumiči má jen 48 mm a nový MTS 52 mm,světllý průměr koncovky je 54 mm takže tuto černou koncovku bych v nejhorším mohl použít ikdyž není nic moc
Holá trubku na stávajícím tlumiči má jen 48 mm a nový MTS 52 mm,světllý průměr koncovky je 54 mm takže tuto černou koncovku bych v nejhorším mohl použít ikdyž není nic moc

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Ups.... no a nebo to udělej jak tu psal JKMini... koncovku ufiknout a navařit přeleštěný nerez.... jinak prosím tě, jak jsem psal, pamatuj prosím na mě a ten starý komplet nevyhazuj, až ho vyměníš, ju?
Mám v plánu zpět namontovat katalyzátor, bo bez něho to zřejmě ubralo krouťák a zvážím předělání toho tenkého středního dílu....

Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Já na MTSo napálil nerez trubku 60mm,stačí,možná i 70 mm by bylo lepší,chtěl jsem něco nenápadnýho.Trochu míří vzhůru.Spokojenej se vzhledem i zvukem.Dal mi jí kolega zadarmo cca 30 cm.Metr vyjde do 500,- Použito 20 cm
Doporučuju do tlumiče vyvrtat jednu vpředu a jednu vzadu dirku 3mm,jde z toho hromada vody při studenym startu.Snad vydrží nejakej ten rok.
A natřel komplet vejfuk zinkovou vyspravovací barvou,drží to po půl roce dobře,jen po prohnání v Mostě se udělalo pár bublin,ale tam bylo peklo.
Tak už mě Trunda předběhl,ale přeci jen...
Fotos:
Doporučuju do tlumiče vyvrtat jednu vpředu a jednu vzadu dirku 3mm,jde z toho hromada vody při studenym startu.Snad vydrží nejakej ten rok.

A natřel komplet vejfuk zinkovou vyspravovací barvou,drží to po půl roce dobře,jen po prohnání v Mostě se udělalo pár bublin,ale tam bylo peklo.

Tak už mě Trunda předběhl,ale přeci jen...
Fotos:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Jo a vyleštěno 800 brusnym papírem v trošce oleje,bohatě stačí,netřeba nechávat na tom ruce. 

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Já když jsem kdysi MTS kupoval, tak tam dírka byla.... ale když jsem ji teď po letech hledal, tak jsem ji nenašel, tak asi se zaprasila...
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Zajímavé a docela logické poznatky, takže díky za ně
. No já mám možnost navaření jakékoliv nerozové koncovky, kterou si obstarám, takže zatím mám čas na výběr, ale určitě bude decentní. S tím následným ošetřením sváru
to je taky fajn dobrý typ jak prodloužit životnost. Původní výfuk Ti Trundo samozřejmě nechám
Zkusím se podívat jestli tam origo dírka je na tom MTS, ale nic jsem na něm na první pohled neviděl.
Trundo,já si vždycky myslel, že ubráním katu auto jen získá a neztratí krouťák
, spíš si myslím, že je problém v tom, že spaliny jdou bez odporu jen trubkou místo katem a zbrzdí se na tom tenkém středním dílu, kdyby jsi tam dal origo na VVC tak bude klid 



Trundo,já si vždycky myslel, že ubráním katu auto jen získá a neztratí krouťák


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No právě že ono to VVC chce odpor výfuku a jak to J0hny celkem trefil, když mi potvrdil, že pokud nepřemapuju ECU, tak to opravdu má takový vliv... a já opravdu před reinstalací katu měl z krouťáku lepší pocit... prostě časování ventilů je nastavené tak že počítá s nějakou rychlostí vyplachování a pokud se to něčím naruší a nepodřídí se tomu mapa a nastavení vaček, tak to minimálně lepší nebude... U přeplňovaného motoru to zase bude ještě jinak...
No jestli tam dírku nevidíš, tak tam není... možná že si to pletu a že jsem tu dírku viděl na tom původním výfuku...
No jestli tam dírku nevidíš, tak tam není... možná že si to pletu a že jsem tu dírku viděl na tom původním výfuku...
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
No podívám se, ale až v pondělí v práci, výfuk jsem jako vánoční dárek domů nemoh dotáhnout, to jistě jako ženatý člověk chápeš
ještě, že to tu moje žena nečte

A ty ten střední díl máš původní z 1,6 nebo je to k VVC


ještě, že to tu moje žena nečte


A ty ten střední díl máš původní z 1,6 nebo je to k VVC

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Chápu... kor když mi to tu manželka čte 
No střední díl mám z 1.6 a je fakt o dost užší, než ten, co by tam měl být....

No střední díl mám z 1.6 a je fakt o dost užší, než ten, co by tam měl být....
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Nepochybuji o tom, že to časem pořešíš 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Střední díl moc odporu neudělá,ten je spíš průchozí a v něm je děrovaná trubka,ta je větsinou upevněna v přepážce(kuchal jsem starej z 1,6 a pár jinejch
),která má v sobě pár otvorů a jak mezi prostorama mezi přepážkama prochází tlakový vlny a setkávají se s vlnama procházejícíma přímo z děrovaný trubky,vyrušujou se navzájem a tlumí to určitý tóny,většinou ty vyšší,pak zbytek odporu je v koncovym tlumiči a tam se tlumí zbytek tónů a je zde víc protitlaku,hlavně složitěší stavbou komor.Procházel jsem pár fór ,četl články,něco mě řekli ve škole
.
Najít ideální výfuk pro tvůj setup je někdy magie,spíš koupit kit odpovídající danejm úpravám.A taky co člověk požaduje,max. točivej moment v určitejch otáčkách,nebo max. výkon v horních otáčkách.Pak třeba svody 4-2-1 jak jsou ve standartu,lepší pro moment,vebo 4-1 pro výkon a jejich vzájemná délka.
Hlavní odpor u atmosféry je právě v katu a když ho odstraníš,bude se se spalinama vyplachovat i část čerstvý směsi,proto kolikrát větší spotřeba,třeba ryhlejší odezva na plyn,ale nižší moment.Samozřejmě se to mění v otáčkách,plyny pulsujou jak v sání,tak i výfuku třeba 100x za vteřinu ven/dovnitř,proto se používá u sání proměnlivá délka,kdy ti v určitejch otáčkách vyhovuje jiná vlnová délka,dlouhý a úzký průřez v nízkých,široký a krátký ve vysokých,aby k ventilu dorazil puls před jeho zavřením a bylo docíleno optimálního plnění/vyplachování.
U turba bych to vyřešil trubkou až dozadu a na konci tlumič dle pořeby ohlušení/šokování okolí.
Tam je odpor hlavně v rotoru turbíny a zbytek je spíš odladěn kvůli hluku a emisím.
Takže buď plnej rachot,nebo pro různý situace/nálady
:
http://www.youtube.com/watch?v=K7jGYnhbQQU ,nebo
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... pass-77-mm
Na jejich klapku se vyprdnout,stojí nesmysl a je to z hliníku,fůůj.Vyrobit si svojí z nerezu s tělem a oba vývody spojit v jeden.Klapku ovládat přes bovden servem z uni centrálního zamykání,nebo odskokem kufru.To servo má dost síly a když vymyslíš jednoduchý uložení mechanismu,třeba vačku proti pružině,nebo kolo se zkrutnou pružinou : http://www.hennlich.cz/produkty/pruziny ... ocive.html aby to drželo otevřený,nebo zavřený.Něco podobnýho mám vymslený na svej stavbě,tam by to mělo ovládat původní podtlakový zařízení VVC s ventliem ovládanym elektronikou,kterej by měl podle mě držet zavženej v nižších otáčkách zavřenej a nahoře pustit,ovlání klapky membránou z karbce ze 120-ky
Třeba to bude fungovat.Nebo jak jsem psal předtim a na ulici držet zavřený a na okruhu to pustit.Samozřejmě zajedu někam na brzdu,zkusit varianty:Plně zavřený/plně otevřený/s regulací.Takže min. 3 měření.
Ale původní kat se mi tam nevejde,snad bude mít koncák od Flowtechu dost protitlaku.V nejhoršim sportovní kat : http://www.dkefekt.cz/zbozi/6858/MAGNAF ... Y-60mm.htm
Možná se pak budu mlátit po hlavě.


Najít ideální výfuk pro tvůj setup je někdy magie,spíš koupit kit odpovídající danejm úpravám.A taky co člověk požaduje,max. točivej moment v určitejch otáčkách,nebo max. výkon v horních otáčkách.Pak třeba svody 4-2-1 jak jsou ve standartu,lepší pro moment,vebo 4-1 pro výkon a jejich vzájemná délka.
Hlavní odpor u atmosféry je právě v katu a když ho odstraníš,bude se se spalinama vyplachovat i část čerstvý směsi,proto kolikrát větší spotřeba,třeba ryhlejší odezva na plyn,ale nižší moment.Samozřejmě se to mění v otáčkách,plyny pulsujou jak v sání,tak i výfuku třeba 100x za vteřinu ven/dovnitř,proto se používá u sání proměnlivá délka,kdy ti v určitejch otáčkách vyhovuje jiná vlnová délka,dlouhý a úzký průřez v nízkých,široký a krátký ve vysokých,aby k ventilu dorazil puls před jeho zavřením a bylo docíleno optimálního plnění/vyplachování.
U turba bych to vyřešil trubkou až dozadu a na konci tlumič dle pořeby ohlušení/šokování okolí.

Takže buď plnej rachot,nebo pro různý situace/nálady

http://www.youtube.com/watch?v=K7jGYnhbQQU ,nebo
http://www.sportovniautodoplnky.cz/spor ... pass-77-mm
Na jejich klapku se vyprdnout,stojí nesmysl a je to z hliníku,fůůj.Vyrobit si svojí z nerezu s tělem a oba vývody spojit v jeden.Klapku ovládat přes bovden servem z uni centrálního zamykání,nebo odskokem kufru.To servo má dost síly a když vymyslíš jednoduchý uložení mechanismu,třeba vačku proti pružině,nebo kolo se zkrutnou pružinou : http://www.hennlich.cz/produkty/pruziny ... ocive.html aby to drželo otevřený,nebo zavřený.Něco podobnýho mám vymslený na svej stavbě,tam by to mělo ovládat původní podtlakový zařízení VVC s ventliem ovládanym elektronikou,kterej by měl podle mě držet zavženej v nižších otáčkách zavřenej a nahoře pustit,ovlání klapky membránou z karbce ze 120-ky


Ale původní kat se mi tam nevejde,snad bude mít koncák od Flowtechu dost protitlaku.V nejhoršim sportovní kat : http://www.dkefekt.cz/zbozi/6858/MAGNAF ... Y-60mm.htm
Možná se pak budu mlátit po hlavě.

MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: ROVER 220 Coupe Turbo, 1995
Podle kvality článku soudím, že i když jsi z Plzně tak si tam nestudoval práva a víš o čem mluvíš
To s tou reakcí na plyn a ztrátou krouťáku přesně odpovídá Trundovu problému a pokud jde o mě dal jsem výfuk v originál stavu, nechci z auta vymačkat maximum ikdyž podle informací z netu jsou možnosti netušené

To s tou reakcí na plyn a ztrátou krouťáku přesně odpovídá Trundovu problému a pokud jde o mě dal jsem výfuk v originál stavu, nechci z auta vymačkat maximum ikdyž podle informací z netu jsou možnosti netušené

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!