Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ahoj.
Příště zkus k tomu přidat zubní kartáček.
Pokud chceš větší očistu, ale není čas, není marné to zadat profesionálovi....
Stráví s tím míň času, jako Ty a výsledek bude úplně někde jinde, s tím, že pak stačí v rámci běžné údržby to přehonit hadrem, napajcovat a jede se nanovo.
No a co dodat k tomu elastomerovému těsněni...to je snad jasné, což?
Příště zkus k tomu přidat zubní kartáček.
Pokud chceš větší očistu, ale není čas, není marné to zadat profesionálovi....
Stráví s tím míň času, jako Ty a výsledek bude úplně někde jinde, s tím, že pak stačí v rámci běžné údržby to přehonit hadrem, napajcovat a jede se nanovo.
No a co dodat k tomu elastomerovému těsněni...to je snad jasné, což?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jojo, mám Curaproxový kartáček na takové věci, ale to bych si s tím musel hrát trošku za světla
Já to nepotřebuju mít nějak extra navoněný. S autem jezdím denně a sem tam se prostě nevyhnu tomu, že do něj sednu v "montérkách". Nechci to mít jak v kurníku, ale řešit každý flek fakt význam nemá... kor když z venku mi to kvete jak z jara... 


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nevím kdy naposledy jsem měl takovou spotřebu. Možná při courání po Anglii..... jako celkem jsem dneska hleděl, když jsem spočítal čistých 7 litrů na 100 km
Asi MG mě naučilo jezdit úsporněji a hlavně mě u Labuťky nějak přešlo ji trápit nad 4000 otáček. Od té doby, co mám v Kupéčku VVC, mě to u obyč Káčka neláká to víc točit, bo se tomu tak nechce. A možná je to tak nějak z respektu k tomu, jak mě Labuťka poslední dva roky trápila.
Jinak kvůli pitomým objížďkám snad ze všech směrů, teď do Přerova v podstatě celou setu jezdím po polňačkách. Podvozek dostává pěkně zabrat. Chtělo by to asi pořádné tlumiče a zrevidovat vůle v gumových uloženích. Sice drží, ale už asi nefungují, jak by měly. Rozhodně špatné je uložení předních podélných tyčí do nápravnice - tudle jsem zkusil za těhlici trošku potahat a bylo vidět, jak se to vepředu snadno poddává. Asi tam taky dám polyuretany. Brzdy by taky potřebovaly komplet. Jedna z těch prehistorických pneumatik je asi slehlá a kolo háže, tak jsem ho musel dát dozadu... no hromada práce by se dala udělat. Nicméně tedy raději bych, kdybych letos ještě osedlal Kupéčko, aby se na Labuti dalo do zimy trošku zapracovat bez fofrů...

Jinak kvůli pitomým objížďkám snad ze všech směrů, teď do Přerova v podstatě celou setu jezdím po polňačkách. Podvozek dostává pěkně zabrat. Chtělo by to asi pořádné tlumiče a zrevidovat vůle v gumových uloženích. Sice drží, ale už asi nefungují, jak by měly. Rozhodně špatné je uložení předních podélných tyčí do nápravnice - tudle jsem zkusil za těhlici trošku potahat a bylo vidět, jak se to vepředu snadno poddává. Asi tam taky dám polyuretany. Brzdy by taky potřebovaly komplet. Jedna z těch prehistorických pneumatik je asi slehlá a kolo háže, tak jsem ho musel dát dozadu... no hromada práce by se dala udělat. Nicméně tedy raději bych, kdybych letos ještě osedlal Kupéčko, aby se na Labuti dalo do zimy trošku zapracovat bez fofrů...
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jen tak pro zajímavost.... při posledním tankování jsem změřil spotřebu 7,1 litru na 100 km
A to jsem čtyři dny po sobě vezl z práce vždy minimálně jednu skříň 
Taky jsem přetěsnil spoj mezi středním a zadním dílem výfuku, kde mi to profukovalo no a jinak auto jezdí denně do práce, voda se neztrácí, takže spokojenost... až na to, jak zvenčí mi to ohryzává smrtka rezatá


Taky jsem přetěsnil spoj mezi středním a zadním dílem výfuku, kde mi to profukovalo no a jinak auto jezdí denně do práce, voda se neztrácí, takže spokojenost... až na to, jak zvenčí mi to ohryzává smrtka rezatá

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ať žije clay
..... čučím jak parádně tím jdou dolů oranžové flíčky rzi, které je ten bílý lak po letech fakt plný. Jen je mrzuté, že mi to nezachrání to, jak všude vylézají puchýřky
Nejraději bych s Labuťkou do zimy ani nevyjel, ale nedá se nic dělat. Zástup není vhodný na zimní ježdění do práce....
Tak když je dnes tak pěkně, tak do-clay-juju
i spodní část auta a zkusím tak nějak nanést vosk. Ošetřím plasty a víc asi dneska nedám. Ale do zimy musím poléčit nejhorší rezavá místa, všechny brzdy potřebují novotu, zkontrolovat vůle no a uvidíme jak letos obstojí. Každopádně se nebudu klepat zimou a strachy jak loni, kdy jsem nevěděl kilometru, kdy prdne hadice 


Tak když je dnes tak pěkně, tak do-clay-juju


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 262.000 km
Tak ten clay je fakt zázračná věcička. Lak neskutečně prokouknul a na dotek je hebký, jak dětská prdelka
A fakt po devíti letech jsem téměř dokonale vyčistil spodní půlky dveří, na který jsem většinou kašlal. Takže na nich bylo usazené hromada rzi, asfaltu a zaschlých slimáků
Ono vyřádit by se na tom dalo ještě hodně moc, ale na to bych potřeboval další tři dny. A to, že by to celé chtělo ještě rozleštit, nebo aspoň přejet čističem, to je bez debaty, protože je flekatý, místy už vylézají přechody kdysi dělaných rozstřiků a škrábanečků je taky hodně. Nárazníky mají barvu popraskanou, oťukanou, prostě ty jsou komplet na nový lak.
Takže umyto, přední sklo, přední boční a zadní na kufru jsem po roce ošetřil Nano stěrači. Při tom jsem zjistil to, že umytí oken pomocí APC oživilo funkčnost předchozí aplikace Nano stěračů a taky se tím ukázalo, na kterých sklech se za ten rok aplikace udržela. Nejhorší to bylo na zadním, kde to vypadalo jako kdybych to tam před rokem neaplikoval.
A pak už jsem stihl jen ošetřit plasty. Jo a v mezičase jsem umyl pomocí APC koberečky a pak je notně napajcoval Prel Pro - no vypadají jak nové
No kukněte na výsledek... až to ještě navoskuju, tak to bude úplně parádička
Tak ten clay je fakt zázračná věcička. Lak neskutečně prokouknul a na dotek je hebký, jak dětská prdelka


Takže umyto, přední sklo, přední boční a zadní na kufru jsem po roce ošetřil Nano stěrači. Při tom jsem zjistil to, že umytí oken pomocí APC oživilo funkčnost předchozí aplikace Nano stěračů a taky se tím ukázalo, na kterých sklech se za ten rok aplikace udržela. Nejhorší to bylo na zadním, kde to vypadalo jako kdybych to tam před rokem neaplikoval.
A pak už jsem stihl jen ošetřit plasty. Jo a v mezičase jsem umyl pomocí APC koberečky a pak je notně napajcoval Prel Pro - no vypadají jak nové

No kukněte na výsledek... až to ještě navoskuju, tak to bude úplně parádička

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
No paráda, vypadá skoro jako na fotkách z prvních srazů 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ahoj.
To se spíš hodí sem: viewtopic.php?f=41&t=8385&start=495
To se spíš hodí sem: viewtopic.php?f=41&t=8385&start=495
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Sakra to je leštěnka 

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Ono to není tak veselé, jak to na fotce vypadá...
Tak jsem se dneska pustil do repase levého zadního třmene, kde se mi sekala ručka. Vyměnil jsem orezlý brzdový váleček, kroužek, manžety. Dal jsem nové destičky, odvzdušnil a ono prd... páčka ručky zůstává pořád kus od dorazu
Pak koukám, že nějak dokřupla klika na zadních levých dveřích...
Tedy křuplá byla už před rokem, ve středu byla křuplá viz. foto a dneska už to dokřuplo tak, že jeden z těch klínků vypadl. No mufna v klice začala rezivět, nabobtnala a tím se to roztrhlo. Chvilku jsem se mordoval s tím, jak kliku vyndat ven, ale nakonec pomohlo povolit i zámek, ten umožnil táhlu jít níž a pak šla klika ven. A tak jsem to pájkou z druhé strany svařil. Drží to pěkně (už v tom mám celkem praxi
), a vzhledem k tomu, že jde o nedostatkové zboží, tak jsem kliku vrátil zpět jen na jeden šroub. Ale tím, jak je tam zapříčená, tak to i tak celkem obstojně drží a moc se nepáčí. Tak snad to aspoň zimu přežije, než seženu jinou kliku.
A jinak jsem opět v podzimní depresi a opět říkám, že tohle je poslední Labutí ostrá zima. Srdce mi krvácí, když vidím ty hromady bolístek, které budou po zimě pěkně krvácet
A víc jsem toho dneska nestihl.... 
Tak jsem se dneska pustil do repase levého zadního třmene, kde se mi sekala ručka. Vyměnil jsem orezlý brzdový váleček, kroužek, manžety. Dal jsem nové destičky, odvzdušnil a ono prd... páčka ručky zůstává pořád kus od dorazu

Pak koukám, že nějak dokřupla klika na zadních levých dveřích...
Tedy křuplá byla už před rokem, ve středu byla křuplá viz. foto a dneska už to dokřuplo tak, že jeden z těch klínků vypadl. No mufna v klice začala rezivět, nabobtnala a tím se to roztrhlo. Chvilku jsem se mordoval s tím, jak kliku vyndat ven, ale nakonec pomohlo povolit i zámek, ten umožnil táhlu jít níž a pak šla klika ven. A tak jsem to pájkou z druhé strany svařil. Drží to pěkně (už v tom mám celkem praxi

A jinak jsem opět v podzimní depresi a opět říkám, že tohle je poslední Labutí ostrá zima. Srdce mi krvácí, když vidím ty hromady bolístek, které budou po zimě pěkně krvácet


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Lidi... mám ale úplně mrtvé ruce
Jsem dneska dokonal přípravu na zimu a ve finále jsem Labuť navoskoval trvrdým karnaubským Simonizem, tak asi tušíte jak mi je
Sepíšu nějaký report co všechno jsem spáchal, ale až se trošku zotavím 



Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
cca 261.000 km
Provedena příprava na zimu a to:
- Clay celého auta.
- Navoskování tvrdým voskem Simoniz s karnaubou.
- Oprava orezlého zadního rohu lemu zadního kola na levé straně (odrezovač Loctite, základovka s plničem, barva namíchaná do spreje).
- Letmý nástřik dolního lemu prahů a jiných exponovaných míst na podvozku.
- Ošetření střešních žlábků voskem do dutin.
- Nástřik voskem do dutin všude možně kde to šlo
... např. jsem ho nechal zatéct za gumu kolem skla na kufru.
- Ošetření vnějších plastů CarPro Perl.
- Nové přední kotouče a desky TRW, zadní nové desky BOSCH, výměna brzdového válečku a manžety na levém třmenu (mimochodem ručka se stejně pořád nevrací
), třmeny vyčištěny, čepy očištěny a namazány a vyměněny prasklé manžetky, vyměněna brzdová kapalina FERODO.
- Revize uložení předních podélných tyčí podvozku do přední nápravnice - gumy už byly z jedné strany pěkně ožvejkané, tak jsem je vyměnil za zachovalejší, vyměnil jednu z dutinek, který byla pěkně ohnilá a přidal jsem podložky aby byly gumy více stlačené a uložení bylo tužší.
- v průběhu prací se mi vybila Varta, kterou jsem původně koupil nově do Kupéčka, ale nakonec se usadila v Labuti... takže dobita a doufám že fakt není kikslá.
- Dočasně slepena levá zadní klika, která pukla.
- Dneska jsem přezul na zimáky (vzorku mám na letošek bohatě).
- Dolil jsem olej, chladící kapalinu... měl bych dolít servo kapalinu, ale nevím kde jsem ji zašantročil.
- Tavnou pistolí jsem dočasně zapravil dvě dírky před levým zadním lemem kam patří lištička... Tak aby mi tam necákal slaný humus.
- Pomocí tavné pistole zpět přilepen úchyt levého zadního horního plastu interiéru k držáku.
- Vysáto, instalovány gumové koberečky, které jsem umyl pomocí APC a pak napatlány Perlem, tož vypadají jak nové
- Pomocí APC umyty jen tak z hecu některé prvky v motorovém prostoru, jako víčko oleje, hydrauliky, kryt pojistek, kapsy pružin, pak interiérové plasty v kufru a za zadními sedečkami.
- A k čemu jsem se delší dobu chystal... pomocí APC a jemného kartáčku Curaprox vyčištěny kryty reproduktorů na předních dveřích. No tekl z toho pěkný černý humus viz. fotky... no kukněte jak to vypadalo před a jak po. Rozdíl jak vrata, ale asi by to šlo vyčistit ještě víc, protože mírně načernalé v místě mřížky to pořád ještě je. Ale takto to aspoň nevypadá tak eklácky
... aby to nebylo všechno bez problémů... 14 dní mi auto stálo venku na dešti a po nastartování začalo bzučet ložisko na alternátoru, nebo nevím kde. Jo a nerozumím jak a kudy, ale když jsem koukal pod auto, tak po svodech tekl olej a kapal na zem. Příruba svodů na hlavě je kolem šroubů jakási mastná, jakoby těsněním pod svody olej vzlínal kde všude. Ale odkud? Že by tekla gufera na ventilech? Ty ale byly nedávno s repasí hlavy měněný. No je fakt, že mi to divně čudí, ale to sleduji každý rok a olej nemizí nějak zásadně.
Provedena příprava na zimu a to:
- Clay celého auta.
- Navoskování tvrdým voskem Simoniz s karnaubou.
- Oprava orezlého zadního rohu lemu zadního kola na levé straně (odrezovač Loctite, základovka s plničem, barva namíchaná do spreje).
- Letmý nástřik dolního lemu prahů a jiných exponovaných míst na podvozku.
- Ošetření střešních žlábků voskem do dutin.
- Nástřik voskem do dutin všude možně kde to šlo

- Ošetření vnějších plastů CarPro Perl.
- Nové přední kotouče a desky TRW, zadní nové desky BOSCH, výměna brzdového válečku a manžety na levém třmenu (mimochodem ručka se stejně pořád nevrací

- Revize uložení předních podélných tyčí podvozku do přední nápravnice - gumy už byly z jedné strany pěkně ožvejkané, tak jsem je vyměnil za zachovalejší, vyměnil jednu z dutinek, který byla pěkně ohnilá a přidal jsem podložky aby byly gumy více stlačené a uložení bylo tužší.
- v průběhu prací se mi vybila Varta, kterou jsem původně koupil nově do Kupéčka, ale nakonec se usadila v Labuti... takže dobita a doufám že fakt není kikslá.
- Dočasně slepena levá zadní klika, která pukla.
- Dneska jsem přezul na zimáky (vzorku mám na letošek bohatě).
- Dolil jsem olej, chladící kapalinu... měl bych dolít servo kapalinu, ale nevím kde jsem ji zašantročil.
- Tavnou pistolí jsem dočasně zapravil dvě dírky před levým zadním lemem kam patří lištička... Tak aby mi tam necákal slaný humus.
- Pomocí tavné pistole zpět přilepen úchyt levého zadního horního plastu interiéru k držáku.
- Vysáto, instalovány gumové koberečky, které jsem umyl pomocí APC a pak napatlány Perlem, tož vypadají jak nové

- Pomocí APC umyty jen tak z hecu některé prvky v motorovém prostoru, jako víčko oleje, hydrauliky, kryt pojistek, kapsy pružin, pak interiérové plasty v kufru a za zadními sedečkami.
- A k čemu jsem se delší dobu chystal... pomocí APC a jemného kartáčku Curaprox vyčištěny kryty reproduktorů na předních dveřích. No tekl z toho pěkný černý humus viz. fotky... no kukněte jak to vypadalo před a jak po. Rozdíl jak vrata, ale asi by to šlo vyčistit ještě víc, protože mírně načernalé v místě mřížky to pořád ještě je. Ale takto to aspoň nevypadá tak eklácky

... aby to nebylo všechno bez problémů... 14 dní mi auto stálo venku na dešti a po nastartování začalo bzučet ložisko na alternátoru, nebo nevím kde. Jo a nerozumím jak a kudy, ale když jsem koukal pod auto, tak po svodech tekl olej a kapal na zem. Příruba svodů na hlavě je kolem šroubů jakási mastná, jakoby těsněním pod svody olej vzlínal kde všude. Ale odkud? Že by tekla gufera na ventilech? Ty ale byly nedávno s repasí hlavy měněný. No je fakt, že mi to divně čudí, ale to sleduji každý rok a olej nemizí nějak zásadně.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)


MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6976
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Pěkný seznam ... Kolik času?
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Jezkovy koule, to je tolik informaci, to se ani neda komentovat....
Mel bych ale zvedavy dotaz, co jsi pouzil za dutinovy vosk.
Mel bych ale zvedavy dotaz, co jsi pouzil za dutinovy vosk.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS