Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned říj 25, 2009 22:42

diky.

Ten odkaz byl http://www.rakso.cz/detail/prislusenstv ... amahani-1/ chtel sem tam spis napojit tohle, ze by se jen zatahl za to tahlo co tam je az dopredu k ridici. pak by se zase vratilo pruzinou a taky z financnich duvodu a taky abych zachoval to manualni otevirani od ridice. Asi si to predstavuju jak hurvinek valku, ale ja nejsem s relatkem kamarad a ono tam zase musi byt. Sem si to predstavoval tak, ze to servo pridelam, zapojim k nemu ten ruzovej a basta. :mrgreen:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od Fujitsu » pon říj 26, 2009 6:46

Teoreticky by ti to ten tvůj elektromagnet utáhnout měl, ale je dost malej, takže bych se zeptal prodejce, jestli je to určeno i na otervírání kufru. Taky to má nějak moc drátů, takže by to chtělo schéma zapojení od toho verku. Zapojení se ale nijak nemění, bez relátka to nepude tak jako tak. Když ho dáš dopředu k řidiči, možná to fungovat bude, možná ne, je to dost daleko a lanko v bowdenu ti to ještě utlumí. Já ho mám přímo v kufru.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon říj 26, 2009 10:35

ne ne. ten na obrazku je 5vodicovej, ale v popisu je dvouvodicovej, takze je foto ilustracni. Je to ten na tezke namahani, takze sila v tahu je 7kg. Vlastne to chci udelat tak, ze to servo v odkazu bude ovladat tu packu co mas u ridice (jako kdybych ji zatahl) tim se otevre kufr. Dal bych to co nejbliz zamku a je to docela velky. I to normalni servo je velke a nevypada.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte říj 27, 2009 14:07

tak sem vymenil termostat, chladici a servo kapalinu.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od roverix » stř říj 28, 2009 10:02

F.i.s.h.men píše:Ma někdo na mojeho Rovera navod k obsluze v cestine? a existuje vubec?
Prý koupeno v ČR, český návod by tedy mohl existovat. Modelový rok 1996 je ale nesmysl. http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10398645
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od AnderN » stř říj 28, 2009 18:46

Asi lezel rok na sklade, nez to 1996 uvedli do provozu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 22:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od lajonel » stř říj 28, 2009 20:43

Jo taky jsem viděl prodávat 45ku s datem 2006 :-)

no jinak jsem objevil toho svého a za docela rozumnou cenu.. http://otomoto.cz/rover-218-C10152784.html
ale když jsem tak koukal na ty barvy v jakých se to dřív dělalo.. tak ta bilá nevypadá vůbec špatně :D

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned lis 01, 2009 19:06

Uz ste si mysleli, ze ste se me zbavili co. Kdepak jsem porad tady a mam dalsi problem.

Jak uz jsem jednou psal - kdyz dam sterace na prvni polohu, tak setrou jen jednou a pak nic. zadni sterac stira jen s pauzama a nejde vyhrivani zadniho skla. Ale obcas se stane, ze tohle vsechno zacne fungovat. Tzn. ze kdyz zjistim, ze jde vyhrivani zadniho okna, tak jde i cyklovac steracu a zadni sterac setre prvne trikrat a pak az stira s pauzama, tak jak to ma byt.

Nevite co s tim :?:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od AnderN » ned lis 01, 2009 19:35

Evidentne neco nefunguje -- mozna nejake rele v okruhu steracu? Nevim ... asi je to na delsi laborovani.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » ned lis 01, 2009 19:39

asi to bude tou krabickou "integrated control unit" je to za pojistkama a snad tam ma byt i bzucak, kdyz nechas zapnute svetla a otevres dvere, ktery mi taky funguje jak kdy a kvuli kteremu jsem vcera startoval pres kabely.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte lis 03, 2009 16:30

Integrated control unit

ObrázekObrázek
ObrázekObrázek

YWC10003/ 2VT /Lucas
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pát lis 06, 2009 10:06

Nechal jsem to u znameho prepajet a uz vse funguje jak ma 8)

cyklovac na predni sterace, vyhrivani zadniho skla, bzucak na zapomenute rozvicene svetla, vyhrivani zadniho skla a i zadni sterac kdyz ho zapnu, tak stirne 3x.

mam radost, az bude prset, tak se asi pojedu projet :D
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » pon lis 09, 2009 23:26

roverix píše:Fishmen: Tak to jsem šparně četl. Struktura mi nějak unikla. A na fotkách nic vidět není. Kdyžtak pošli odkaz na fotky a článek v honda clubu. Pošlu to pak mejlem do Henelitu, ať se vyjádří. Třeba se jim podaří sehnat ekvivalent.
Ahoj, tak jak jsi dopadl?

Me tedkom deda z kanady privezl tohle.
U tohodle se musi davat nejakej zaklad a nezapejka se v troube, ale musi se to delat mezi 16-27stupni a ta struktura nejak do dvou hodin vyleze.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od roverix » úte lis 10, 2009 19:35

Odpověď nepřišla. Asi to pro mne tak dlouho sháněli, až zapoměli.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte lis 10, 2009 20:11

no jo. Ted uz mam tohle a zadaco, tak to snad bude taky dobry. Mozna s tim udelam i vstrikovani.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Odpovědět