Rover 216GSi liftback (XW), r.v. 1990 <F.i.s.h.men>
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
diky.
Ten odkaz byl http://www.rakso.cz/detail/prislusenstv ... amahani-1/ chtel sem tam spis napojit tohle, ze by se jen zatahl za to tahlo co tam je az dopredu k ridici. pak by se zase vratilo pruzinou a taky z financnich duvodu a taky abych zachoval to manualni otevirani od ridice. Asi si to predstavuju jak hurvinek valku, ale ja nejsem s relatkem kamarad a ono tam zase musi byt. Sem si to predstavoval tak, ze to servo pridelam, zapojim k nemu ten ruzovej a basta.
Ten odkaz byl http://www.rakso.cz/detail/prislusenstv ... amahani-1/ chtel sem tam spis napojit tohle, ze by se jen zatahl za to tahlo co tam je az dopredu k ridici. pak by se zase vratilo pruzinou a taky z financnich duvodu a taky abych zachoval to manualni otevirani od ridice. Asi si to predstavuju jak hurvinek valku, ale ja nejsem s relatkem kamarad a ono tam zase musi byt. Sem si to predstavoval tak, ze to servo pridelam, zapojim k nemu ten ruzovej a basta.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Teoreticky by ti to ten tvůj elektromagnet utáhnout měl, ale je dost malej, takže bych se zeptal prodejce, jestli je to určeno i na otervírání kufru. Taky to má nějak moc drátů, takže by to chtělo schéma zapojení od toho verku. Zapojení se ale nijak nemění, bez relátka to nepude tak jako tak. Když ho dáš dopředu k řidiči, možná to fungovat bude, možná ne, je to dost daleko a lanko v bowdenu ti to ještě utlumí. Já ho mám přímo v kufru.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
ne ne. ten na obrazku je 5vodicovej, ale v popisu je dvouvodicovej, takze je foto ilustracni. Je to ten na tezke namahani, takze sila v tahu je 7kg. Vlastne to chci udelat tak, ze to servo v odkazu bude ovladat tu packu co mas u ridice (jako kdybych ji zatahl) tim se otevre kufr. Dal bych to co nejbliz zamku a je to docela velky. I to normalni servo je velke a nevypada.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
tak sem vymenil termostat, chladici a servo kapalinu.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Prý koupeno v ČR, český návod by tedy mohl existovat. Modelový rok 1996 je ale nesmysl. http://www.otomoto.cz/index.php?sect=show&id=C10398645F.i.s.h.men píše:Ma někdo na mojeho Rovera navod k obsluze v cestine? a existuje vubec?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Asi lezel rok na sklade, nez to 1996 uvedli do provozu.
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Jo taky jsem viděl prodávat 45ku s datem 2006
no jinak jsem objevil toho svého a za docela rozumnou cenu.. http://otomoto.cz/rover-218-C10152784.html
ale když jsem tak koukal na ty barvy v jakých se to dřív dělalo.. tak ta bilá nevypadá vůbec špatně
no jinak jsem objevil toho svého a za docela rozumnou cenu.. http://otomoto.cz/rover-218-C10152784.html
ale když jsem tak koukal na ty barvy v jakých se to dřív dělalo.. tak ta bilá nevypadá vůbec špatně
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Uz ste si mysleli, ze ste se me zbavili co. Kdepak jsem porad tady a mam dalsi problem.
Jak uz jsem jednou psal - kdyz dam sterace na prvni polohu, tak setrou jen jednou a pak nic. zadni sterac stira jen s pauzama a nejde vyhrivani zadniho skla. Ale obcas se stane, ze tohle vsechno zacne fungovat. Tzn. ze kdyz zjistim, ze jde vyhrivani zadniho okna, tak jde i cyklovac steracu a zadni sterac setre prvne trikrat a pak az stira s pauzama, tak jak to ma byt.
Nevite co s tim
Jak uz jsem jednou psal - kdyz dam sterace na prvni polohu, tak setrou jen jednou a pak nic. zadni sterac stira jen s pauzama a nejde vyhrivani zadniho skla. Ale obcas se stane, ze tohle vsechno zacne fungovat. Tzn. ze kdyz zjistim, ze jde vyhrivani zadniho okna, tak jde i cyklovac steracu a zadni sterac setre prvne trikrat a pak az stira s pauzama, tak jak to ma byt.
Nevite co s tim
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Evidentne neco nefunguje -- mozna nejake rele v okruhu steracu? Nevim ... asi je to na delsi laborovani.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
asi to bude tou krabickou "integrated control unit" je to za pojistkama a snad tam ma byt i bzucak, kdyz nechas zapnute svetla a otevres dvere, ktery mi taky funguje jak kdy a kvuli kteremu jsem vcera startoval pres kabely.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Integrated control unit
YWC10003/ 2VT /Lucas
YWC10003/ 2VT /Lucas
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Nechal jsem to u znameho prepajet a uz vse funguje jak ma
cyklovac na predni sterace, vyhrivani zadniho skla, bzucak na zapomenute rozvicene svetla, vyhrivani zadniho skla a i zadni sterac kdyz ho zapnu, tak stirne 3x.
mam radost, az bude prset, tak se asi pojedu projet
cyklovac na predni sterace, vyhrivani zadniho skla, bzucak na zapomenute rozvicene svetla, vyhrivani zadniho skla a i zadni sterac kdyz ho zapnu, tak stirne 3x.
mam radost, az bude prset, tak se asi pojedu projet
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Ahoj, tak jak jsi dopadl?roverix píše:Fishmen: Tak to jsem šparně četl. Struktura mi nějak unikla. A na fotkách nic vidět není. Kdyžtak pošli odkaz na fotky a článek v honda clubu. Pošlu to pak mejlem do Henelitu, ať se vyjádří. Třeba se jim podaří sehnat ekvivalent.
Me tedkom deda z kanady privezl tohle.
U tohodle se musi davat nejakej zaklad a nezapejka se v troube, ale musi se to delat mezi 16-27stupni a ta struktura nejak do dvou hodin vyleze.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
Odpověď nepřišla. Asi to pro mne tak dlouho sháněli, až zapoměli.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: F.i.s.h.men´s Rover 216GSi Mk II(1990)
no jo. Ted uz mam tohle a zadaco, tak to snad bude taky dobry. Mozna s tim udelam i vstrikovani.