akceleracia
Re: akceleracia
No tak to bude asi někde problém, pač Felda 1,6 má 55 kw (75 koníků) a R200 1,6 má 82 kw (koníků tedy 111) a tam se doopravdy nedá srovnávat akcelerace...
-
- Příspěvky: 1496
- Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
- Bydliště: Brno / Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
no z tyhle tabulky je jasný, že jsem měl pravdu. LAMY
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 4:58
Re: akceleracia
No ten 1.6kovej motor MPI od fašounů neni špatnej, brácha ho měl v eRku přečipovanej a jelo to jak HOVADO Když ho kupoval, měl najeto 80.000km a byl krásně tichoučkej a šel moc pěkně...tak nepomlouvat
2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
ja na svojom 214 Si mam do 3000 otacok plyn na polovicu, viac ked dam tak iba huci motor a netaha. Mam sisku pipercross tak moze byt nou.
Chalan moze mat opacny problem ze mu zasa ide malo vzduchu
Chalan moze mat opacny problem ze mu zasa ide malo vzduchu
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Tak to není něco v pořádku.
Jinak s 214Si trvá 3 -3,5 vteřiny než člověk vytočí na rovince na jedničku 5000 otáček. Z toho vyplývá že máš nohu na půl plynu tak 1,5 vteřiny.
Každopádně něco není v pořádku. Tohle je řízenej motor, žádnej karburátor abys to mohl zahlušit. Když tam tlápneš plnej plyn hned od začítku tak motor by měl dostat přesně tolik paliva aby to zvládl ideálně nebo skoro ideálně spálit.
Jinak filtr ani žádnej tuning není potřeba, 214Si si 1.6 felicii poradí i s továrním nastavením.
Jinak s 214Si trvá 3 -3,5 vteřiny než člověk vytočí na rovince na jedničku 5000 otáček. Z toho vyplývá že máš nohu na půl plynu tak 1,5 vteřiny.
Každopádně něco není v pořádku. Tohle je řízenej motor, žádnej karburátor abys to mohl zahlušit. Když tam tlápneš plnej plyn hned od začítku tak motor by měl dostat přesně tolik paliva aby to zvládl ideálně nebo skoro ideálně spálit.
Jinak filtr ani žádnej tuning není potřeba, 214Si si 1.6 felicii poradí i s továrním nastavením.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
nooo, tak neni to nic strasne, ta jednicka taha ok, ale je to ine ako ked dupnes na plyn pri 3000 otackach, takze treba vytacat.
No a k tomu pipercrossu , teda sportovemu filtru, mas regulaciu plynu otvaranim skrtiacej klapky, potom sa ti az domiesava benzin takze pedal plynu nieje uz taky plinulý ale je citlivejsí hned na zaciatku, lebo priemer otvoru klapky je vypocitany na origoš filter.
Preto doporucam k teme dat si sportovy filter do origo boxu a z motora je vytlacena maxi zmes kedze je regulovany.
No a k tomu pipercrossu , teda sportovemu filtru, mas regulaciu plynu otvaranim skrtiacej klapky, potom sa ti az domiesava benzin takze pedal plynu nieje uz taky plinulý ale je citlivejsí hned na zaciatku, lebo priemer otvoru klapky je vypocitany na origoš filter.
Preto doporucam k teme dat si sportovy filter do origo boxu a z motora je vytlacena maxi zmes kedze je regulovany.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: akceleracia
Tak s tím sport filtrem to potvrzuji. Naplno to táhne mnohem dřív. A když pak domáčknu pedál až na podlahu, už v tom není rozdíl, akorát to začne dunět.
I nejhezčí zvuky to vyluzuje s pedálem napůl. A navíc od 2 do 3000 otáček. Skrz klapku sou slyšet ventily.
I nejhezčí zvuky to vyluzuje s pedálem napůl. A navíc od 2 do 3000 otáček. Skrz klapku sou slyšet ventily.
Re: akceleracia
No já nevím, já mám R 820Si a když sednu do mamčiné 214Si a jsem zvyklej na svý auto, tak mám sakra svižný rozjezdy
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
Heh mi sme sviznejší a lúbozvucnejší ´´ až nevies vyrovnat volant pri plnej jednotke, lebo to s tebov zacne hadzat
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: akceleracia
1,6si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1589 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,5, výkon 82 kW (111 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 145 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 190 km/h a zrychlení na stovku za 9,9 s.
1,4si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 76 kW (103 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 127 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 185 km/h, zrychlení na stovku za 10,7 s
1,4i - Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, dvouventil, výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 2500 ot/min., maximální rychlost 165 km/h (i když já jel tachometrových 180), zrychlení na stovku za 13,3 s.
1,4si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 76 kW (103 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 127 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 185 km/h, zrychlení na stovku za 10,7 s
1,4i - Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, dvouventil, výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 2500 ot/min., maximální rychlost 165 km/h (i když já jel tachometrových 180), zrychlení na stovku za 13,3 s.
Re: akceleracia
Ahoj,zkus si změřit někde na rovině zrychlení o-100km/h.Měl aem taky 200ku ale 1,416v 76 kw-žádný úpravy .Na jedničku 60kmh,dvojka,110 kmh,trojka,145kmh no a čtverku sem už takhle nezkoušel.Ale zdálo se mě že to na tem obsah táhne fakt dobře,hodně silnějších aut by s ním mělo problémy.
Takže 1,6 ba měla jet ještě líp-větší výkon a obsah a skoro stejná váha.Mě naopak přišel ten zvuk sportovní-od 4000 ot.
Takže 1,6 ba měla jet ještě líp-větší výkon a obsah a skoro stejná váha.Mě naopak přišel ten zvuk sportovní-od 4000 ot.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: akceleracia
jak se vám projevovalo že jse dosáhli maximální otáčky? Jednou jsem se zapomněl a vytočil na dvojku na max(zhruba taky těch 110km/h) a projevilo se to dvěma výpadky(škubnutími), pak u mi došlo že je třeba přeřadit.
Každopádně na ten objem je to pila jak blázen, taková oktávka 1.6 nebo jakákoli felicie nemaj šanci.
Každopádně na ten objem je to pila jak blázen, taková oktávka 1.6 nebo jakákoli felicie nemaj šanci.