akceleracia

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: akceleracia

Příspěvek od TommyLee » sob lis 29, 2008 11:09

No tak to bude asi někde problém, pač Felda 1,6 má 55 kw (75 koníků) a R200 1,6 má 82 kw (koníků tedy 111) :mrgreen: a tam se doopravdy nedá srovnávat akcelerace... :wink:

max80

Re: akceleracia

Příspěvek od max80 » sob lis 29, 2008 11:21

.

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od R4ms3S » sob lis 29, 2008 15:31

no z tyhle tabulky je jasný, že jsem měl pravdu. LAMY :D :admin: 8)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

max80

Re: akceleracia

Příspěvek od max80 » sob lis 29, 2008 16:16

.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: akceleracia

Příspěvek od Roman620ti » sob lis 29, 2008 16:55

No ten 1.6kovej motor MPI od fašounů neni špatnej, brácha ho měl v eRku přečipovanej a jelo to jak HOVADO :P Když ho kupoval, měl najeto 80.000km a byl krásně tichoučkej a šel moc pěkně...tak nepomlouvat :!: :lol:
2x Rover 620ti

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od mackoco » stř pro 03, 2008 14:35

ja na svojom 214 Si mam do 3000 otacok plyn na polovicu, viac ked dam tak iba huci motor a netaha. Mam sisku pipercross tak moze byt nou.
Chalan moze mat opacny problem ze mu zasa ide malo vzduchu
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Tommi_82 » stř pro 03, 2008 15:24

Tak to není něco v pořádku.
Jinak s 214Si trvá 3 -3,5 vteřiny než člověk vytočí na rovince na jedničku 5000 otáček. Z toho vyplývá že máš nohu na půl plynu tak 1,5 vteřiny. :-D
Každopádně něco není v pořádku. Tohle je řízenej motor, žádnej karburátor abys to mohl zahlušit. Když tam tlápneš plnej plyn hned od začítku tak motor by měl dostat přesně tolik paliva aby to zvládl ideálně nebo skoro ideálně spálit.

Jinak filtr ani žádnej tuning není potřeba, 214Si si 1.6 felicii poradí i s továrním nastavením.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od mackoco » stř pro 03, 2008 15:40

nooo, tak neni to nic strasne, ta jednicka taha ok, ale je to ine ako ked dupnes na plyn pri 3000 otackach, takze treba vytacat.
No a k tomu pipercrossu , teda sportovemu filtru, mas regulaciu plynu otvaranim skrtiacej klapky, potom sa ti az domiesava benzin takze pedal plynu nieje uz taky plinulý ale je citlivejsí hned na zaciatku, lebo priemer otvoru klapky je vypocitany na origoš filter.

Preto doporucam k teme dat si sportovy filter do origo boxu a z motora je vytlacena maxi zmes kedze je regulovany.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: akceleracia

Příspěvek od Eny45 » pát pro 05, 2008 14:54

Tak s tím sport filtrem to potvrzuji. Naplno to táhne mnohem dřív. A když pak domáčknu pedál až na podlahu, už v tom není rozdíl, akorát to začne dunět.
I nejhezčí zvuky to vyluzuje s pedálem napůl. A navíc od 2 do 3000 otáček. Skrz klapku sou slyšet ventily.

Uživatelský avatar
SKoudis
Příspěvky: 32
Registrován: čtv čer 26, 2008 5:14
Bydliště: Vyškovsko
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od SKoudis » ned pro 14, 2008 19:31

No já nevím, já mám R 820Si a když sednu do mamčiné 214Si a jsem zvyklej na svý auto, tak mám sakra svižný rozjezdy ;-)

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od mackoco » pon pro 15, 2008 13:46

Heh mi sme sviznejší a lúbozvucnejší ´´ až nevies vyrovnat volant pri plnej jednotke, lebo to s tebov zacne hadzat :twisted: ;)
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: akceleracia

Příspěvek od TommyLee » pon pro 15, 2008 20:46

1,6si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1589 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,5, výkon 82 kW (111 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 145 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 190 km/h a zrychlení na stovku za 9,9 s.

1,4si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 76 kW (103 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 127 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 185 km/h, zrychlení na stovku za 10,7 s

1,4i - Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, dvouventil, výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 2500 ot/min., maximální rychlost 165 km/h (i když já jel tachometrových 180), zrychlení na stovku za 13,3 s.

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od mackoco » pát pro 19, 2008 15:35

:shock: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Jirka2
Příspěvky: 45
Registrován: pát lis 02, 2007 10:50

Re: akceleracia

Příspěvek od Jirka2 » ned pro 21, 2008 10:21

Ahoj,zkus si změřit někde na rovině zrychlení o-100km/h.Měl aem taky 200ku ale 1,416v 76 kw-žádný úpravy .Na jedničku 60kmh,dvojka,110 kmh,trojka,145kmh no a čtverku sem už takhle nezkoušel.Ale zdálo se mě že to na tem obsah táhne fakt dobře,hodně silnějších aut by s ním mělo problémy.
Takže 1,6 ba měla jet ještě líp-větší výkon a obsah a skoro stejná váha.Mě naopak přišel ten zvuk sportovní-od 4000 ot.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: akceleracia

Příspěvek od Tommi_82 » ned pro 21, 2008 10:33

jak se vám projevovalo že jse dosáhli maximální otáčky? Jednou jsem se zapomněl a vytočil na dvojku na max(zhruba taky těch 110km/h) a projevilo se to dvěma výpadky(škubnutími), pak u mi došlo že je třeba přeřadit.
Každopádně na ten objem je to pila jak blázen, taková oktávka 1.6 nebo jakákoli felicie nemaj šanci.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět