Příspěvek
od TommyLee » pon pro 15, 2008 20:46
1,6si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1589 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,5, výkon 82 kW (111 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 145 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 190 km/h a zrychlení na stovku za 9,9 s.
1,4si - Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, čtyřventil, výkon 76 kW (103 koní) při 6000 ot/min, točivý moment 127 Nm při 3000 ot/min., maximální rychlost 185 km/h, zrychlení na stovku za 10,7 s
1,4i - Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1396 cmł, vrtání 75 mm a zdvih 79 mm, komprese 10,0, dvouventil, výkon 55 kW (75 koní) při 5500 ot/min, točivý moment 117 Nm při 2500 ot/min., maximální rychlost 165 km/h (i když já jel tachometrových 180), zrychlení na stovku za 13,3 s.