8ventil za 16

Odpovědět
Uživatelský avatar
elvisaak
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 01, 2009 10:43
Bydliště: TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

8ventil za 16

Příspěvek od elvisaak » pon črc 13, 2009 14:46

Ahoj, mýmu roveru klepou ventily, tím pádem bude muset do servisu, chtěl bych se ale zeptat jestli de vymněnit hlava z 1.4i za 1.4Si a pokud ano tak co kromě řídící jednotky se ještě bude muset měnit?
Obrázek
ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album

Stanik
Příspěvky: 152
Registrován: čtv zář 27, 2007 0:39

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Stanik » pon črc 13, 2009 23:21

Nejsem sice odborník, ale myslím si, že levněji by vyšel celej motor z Si. Podle mě se bude muset měnit těsnění hlavy, šrouby, rozvody, vačky, možná potrubí sání a výfuku a kdoví co ještě.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 14, 2009 5:16

Nevím nevím jestli nebude hlava stejná. Těsnění je totiž prej stejný, to už se tu jednou řešilo.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
elvisaak
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 01, 2009 10:43
Bydliště: TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od elvisaak » úte črc 14, 2009 9:07

já bych proti celýmu motoru nic neměl, ale nebudou s tim problémy na technický? já když sem si rovera kupoval, tak mi na evidenčce kontrolovali i číslo motoru
Obrázek
ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Hombre » úte črc 14, 2009 10:25

musíš se mrknout do technického průkazu, jestli máš zaevidované i číslo motoru, nebo jen typ. U novějších TP už se číslo neeviduje a i u starších je často zrušeno (výmaz). Pokud tam teda není, musí souhlasit typ motoru, ten se vymazat nedá, ale předpokládám, že si koupíš motor stejného typu, takže není problém. Kdyby tam to číslo ještě bylo, stačí na úřadě požádat o jeho výmaz.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
elvisaak
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 01, 2009 10:43
Bydliště: TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od elvisaak » úte črc 14, 2009 10:40

dobře to by šlo, ale já myslel že třeba na tý technický nejsou blbý a že poznaj že je tam místo osmiventilu šestnáctka... to jako problém nebude? hlavně když má o 20kW víc?
Obrázek
ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 14, 2009 11:18

tak výkon ti na technické měřit nebudou :-)
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Hombre » úte črc 14, 2009 12:02

Když dáš celý motor osmiventil místo šestnácti, tak tam bude jiný typ motoru a ten musí souhlasit s doklady. A taky je logické, že 1,4 osmiventil asi nemá kolem 70kW.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
elvisaak
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 01, 2009 10:43
Bydliště: TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od elvisaak » úte črc 14, 2009 13:18

taky si myslim že měřit nebudou, ale ten motor má na víku ventilů napsáno 16valve takže nevim no... každopádně bych ten 16ventil bral radši a uplně nejradši 2.0 sdi 77kW... ale to mám asi uplně smůlu
Obrázek
ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od Tommi_82 » úte črc 14, 2009 13:24

Nemáš, tohle dvoukilo prodej a kup 220SDi. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
elvisaak
Příspěvky: 26
Registrován: ned bře 01, 2009 10:43
Bydliště: TEPLICE
Kontaktovat uživatele:

Re: 8ventil za 16

Příspěvek od elvisaak » úte črc 14, 2009 13:50

nebo tak no...:-D
Obrázek
ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album

Odpovědět