8ventil za 16
8ventil za 16
Ahoj, mýmu roveru klepou ventily, tím pádem bude muset do servisu, chtěl bych se ale zeptat jestli de vymněnit hlava z 1.4i za 1.4Si a pokud ano tak co kromě řídící jednotky se ještě bude muset měnit?

ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album
Re: 8ventil za 16
Nejsem sice odborník, ale myslím si, že levněji by vyšel celej motor z Si. Podle mě se bude muset měnit těsnění hlavy, šrouby, rozvody, vačky, možná potrubí sání a výfuku a kdoví co ještě.
Stanik ROVER 75 CDT (do 02 2010), JAGUAR S-TYPE 4.0 V8 (od 02 2010 do 06 2013), BMW E91 (od 05 2013)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 8ventil za 16
Nevím nevím jestli nebude hlava stejná. Těsnění je totiž prej stejný, to už se tu jednou řešilo.
Re: 8ventil za 16
já bych proti celýmu motoru nic neměl, ale nebudou s tim problémy na technický? já když sem si rovera kupoval, tak mi na evidenčce kontrolovali i číslo motoru

ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album
Re: 8ventil za 16
musíš se mrknout do technického průkazu, jestli máš zaevidované i číslo motoru, nebo jen typ. U novějších TP už se číslo neeviduje a i u starších je často zrušeno (výmaz). Pokud tam teda není, musí souhlasit typ motoru, ten se vymazat nedá, ale předpokládám, že si koupíš motor stejného typu, takže není problém. Kdyby tam to číslo ještě bylo, stačí na úřadě požádat o jeho výmaz.
Re: 8ventil za 16
dobře to by šlo, ale já myslel že třeba na tý technický nejsou blbý a že poznaj že je tam místo osmiventilu šestnáctka... to jako problém nebude? hlavně když má o 20kW víc?

ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 8ventil za 16
tak výkon ti na technické měřit nebudou 

Re: 8ventil za 16
Když dáš celý motor osmiventil místo šestnácti, tak tam bude jiný typ motoru a ten musí souhlasit s doklady. A taky je logické, že 1,4 osmiventil asi nemá kolem 70kW.
Re: 8ventil za 16
taky si myslim že měřit nebudou, ale ten motor má na víku ventilů napsáno 16valve takže nevim no... každopádně bych ten 16ventil bral radši a uplně nejradši 2.0 sdi 77kW... ale to mám asi uplně smůlu

ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 8ventil za 16
Nemáš, tohle dvoukilo prodej a kup 220SDi. 

Re: 8ventil za 16
nebo tak no...


ROVER 200 RF (22.12.1997-20.10.2009) - Budiž mu lehkej vrakáč
214i 55kW (75HP)
http://elvisaak.rajce.idnes.cz/Muj_ROVER_200_RF/#album